Miten on oletko pessyt jahtisi pohjan öljystä meribiologi homo kaverisi kanssa. Meitä olisi tulossa Hua Hiniin 28.11 päivällä isompi ryhmä parturipoikia miten olisi lähdetäänkö skönelle skiglaamaan jahdillasi?
Zaphopbbx onko jahtisi pohja putsattu öljystä
24
251
Vastaukset
- DLassus
Hieno idea zaphod voisi näin todistaa sen mielikuvitus jahdin todellisuuden. Kun ei osaa valokuvaa postata jahdistaan. Minä en nimittäin tiedä yhtään suomalaista jahdin omistajaa Hua Hinissä.
Minä taas en tiedä yhtään järkevää pattayaboyssia, joten tasoissa ollaan, mutta pranburin satamassa on ainakin 60 jahtia, tietäisit jos kävisit Thaimaassa, yhtään ei seilaa suomen lipunalla.
- DLassus
Ei seilaa myöskään Luxemburgin lipun alla. Lipun alla kirjoitetaan erikseen.
- YmmärretäänSyy
Zaphodbbx kirjoitti:
Minä taas en tiedä yhtään järkevää pattayaboyssia, joten tasoissa ollaan, mutta pranburin satamassa on ainakin 60 jahtia, tietäisit jos kävisit Thaimaassa, yhtään ei seilaa suomen lipunalla.
Eihän yksikään järkevä sinua halua tuntea. Siksi trollailet palstalla, yksinäisyyttäsi.
- RipaTakiab
Sen verran tunnen Hua Hinissä asuvia henkilöitä ja heidän kanssaan keskustellut. Kukaan, ei siis kukaan näistä henkilöistä tunne suomalaista joka asuu Hua Hinissä ja omistaisi jahdin. Ei tiedä Juha ei Lettu&Pera ei lakimies Pekka ja vaimonsa Riitta listaa voisi jatkaa.
- otahanuriinzaphodbbx
Eihän tämä zaphoppi ole mitään muuta kuin paskaa jauhava idiootti. Suuret on jutut olemattomat teot. Kovasti ihannoi huoria mutta kääntää juttunsa toisin. Tyypillistä toimintaa skitsofreniaa sairastavalta tyypiltä
- TuskinEdesAsuu
RipaTakiab kirjoitti:
Sen verran tunnen Hua Hinissä asuvia henkilöitä ja heidän kanssaan keskustellut. Kukaan, ei siis kukaan näistä henkilöistä tunne suomalaista joka asuu Hua Hinissä ja omistaisi jahdin. Ei tiedä Juha ei Lettu&Pera ei lakimies Pekka ja vaimonsa Riitta listaa voisi jatkaa.
Hyvä ja asiallinen huomio. Ei tämä netti trolli zappiksappihomo Hua hinissä mitään omista.
- Enkäolepoju
RipaTakiab kirjoitti:
Kuinka zaphodbxx tämän selität kukaan Hua Hinissä jatkuvasti asuva ei tiedä siitä jahdistasi mitään. Kerskailit siitä palstoilla aikoinaan. Taidat elää yksin omissa fantasioissa niinkuin moni muukin mieleltään sairas skitsofreeni.
- Kirjanlukenut
Kylläpä ollaan kiinnostuneita jonkun omistamasta veneestä. katsokaas pojat maailmassa on paljon rikkaita ihmisiä, köyhiä vielä enemmän, joilla on varaa ostaa nippanappa ruokansa, rikkailla taas vähän mitä haluaa, tasan ei käy onnenlahjat, varsinkaan kun kateus ottaa vallan, kokoajan mietitään miksi tuolla on tuollaista, minulla taas ei ole varaa mihinkään, ei edes yhteen Pattayan matkaan, sorry vaan pojat sitä elämä on, varmaa on se että täällä kirjoittelemalla vain tuo kateus lisääntyy, ja aivot pehmenee.
- OlitLopultaRehellinen
Kun nyt myönnät ettei varaa ole Pattayan tai yleensä Thaimaan matkailuun herää kysymys kuka on kateellinen? Ruokajonostako ruokasi haet? Kateudesta siis käyt Pattayan matkailijoita solvaamassa.
Ehkäpä joulupata keräys helpottaa ahdinkoasi. - AkuAnkkaEiOleKirja
Kirjanlukenut kirjoitti:
Kylläpä ollaan kiinnostuneita jonkun omistamasta veneestä. katsokaas pojat maailmassa on paljon rikkaita ihmisiä, köyhiä vielä enemmän, joilla on varaa ostaa nippanappa ruokansa, rikkailla taas vähän mitä haluaa, tasan ei käy onnenlahjat, varsinkaan kun kateus ottaa vallan, kokoajan mietitään miksi tuolla on tuollaista, minulla taas ei ole varaa mihinkään, ei edes yhteen Pattayan matkaan, sorry vaan pojat sitä elämä on, varmaa on se että täällä kirjoittelemalla vain tuo kateus lisääntyy, ja aivot pehmenee.
Luulisi kirjan lukeneen tietävän veneen ja jahdin eron.
- äidinkielenopettaja
Kirjanlukenut kirjoitti:
Jestas mikä kirjan lukenut. Koko viesti yhdessä lauseessa.
- Kirjanlukenut
OlitLopultaRehellinen kirjoitti:
Kun nyt myönnät ettei varaa ole Pattayan tai yleensä Thaimaan matkailuun herää kysymys kuka on kateellinen? Ruokajonostako ruokasi haet? Kateudesta siis käyt Pattayan matkailijoita solvaamassa.
Ehkäpä joulupata keräys helpottaa ahdinkoasi.Enpä oikein tiedä miksi täällä oletetaan minun olevan kateellinen, kenelle, teille jotka kirjoittelette täällä sekavia viestejä jonkun tuntemattoman kirjoittajan veneestä, tässä asetelmassa on jotain pielessä, miksi joku olettaa ettei tuntemattomalla kirjoittajalla, ole varaa matkustaa jonnekin, ja joutuu vielä hakemaan ruokansa ruokajonoista, todella erikoista, oletko nyt ihan varma mitä kyselet, vai puratko omia mielenterveysongelmiasi hieman väärässä paikassa, ei normaali ihminen kirjoittele tuollaista tuntemattomista, sinulla taitaa olla hyvin vaikea elämä, tai elämän tilanne, otan osaa, tai kateus on sotkenut pääsi, joka on varsin harvinaista. Muuten väitteesi että solvasin Pattayaa on paranoidinen, en ole missään vaiheessa solvannut Pattayaa tai siellä kävijöitä, Pattayaa ei voi solvata se on kaupunki, ja sinä et selkeästi ole kävijä pattayalla, kateutesi paljastaa sen.
- meneKouluunOletTyhmä
Kirjoja lukiessa luulisi oppivan oikeinkirjoituksen. Pilkut ja pisteet ja miten niitä käytetään. Lauseet ja sivulauseet, kappale jaot isot ja pienet kirjaimet. Kirjanlukenut ei osaa kirjoittaa, tuskin edes ala-astetta suorittanut.
- luepatoinenkin
Kirjanlukenut kirjoitti:
Enpä oikein tiedä miksi täällä oletetaan minun olevan kateellinen, kenelle, teille jotka kirjoittelette täällä sekavia viestejä jonkun tuntemattoman kirjoittajan veneestä, tässä asetelmassa on jotain pielessä, miksi joku olettaa ettei tuntemattomalla kirjoittajalla, ole varaa matkustaa jonnekin, ja joutuu vielä hakemaan ruokansa ruokajonoista, todella erikoista, oletko nyt ihan varma mitä kyselet, vai puratko omia mielenterveysongelmiasi hieman väärässä paikassa, ei normaali ihminen kirjoittele tuollaista tuntemattomista, sinulla taitaa olla hyvin vaikea elämä, tai elämän tilanne, otan osaa, tai kateus on sotkenut pääsi, joka on varsin harvinaista. Muuten väitteesi että solvasin Pattayaa on paranoidinen, en ole missään vaiheessa solvannut Pattayaa tai siellä kävijöitä, Pattayaa ei voi solvata se on kaupunki, ja sinä et selkeästi ole kävijä pattayalla, kateutesi paljastaa sen.
Lukisit toisenkin kirjan, niin ehkäpä hieman oppisit, varsinkin, mikäli se olisi koulukirja!
- Anonyymi
Zaphodbbx kirjoitti:
Eihän nyt tokiinsa, ei minulla on tuollainen suhtautuminen rahaan ollut koskaan, raha on ollut täysin merkityksetön, elämän arvot on olleet muualla, paljon tärkeämpää on ollut tehdä ja ennen kaikkea saada tehdä työtä mistä on kovasti tykännyt, se on ensimmäinen ja tärkein arvo, ensimmäinen ammattini nuoriso-ohjaaja oli myös hyvä ammatti mutta naisalana huonosti palkattu, joten sillä ei olisi pärjännyt kun tuli perhettä, muuten yksi motiivini alan valintaan oli ikäiseni tytöt, pääsi päättämään ikäisteni asioista ja olin varsin haluttua poikaystävä materiaalia jo 16-18 vuotiaana, minulla oli auto ja nuorisokeskuksen avaimet, palkka oli pieni, mutta kyllä sekin riittä, olen laittanut useamman kuvan tuosta elämän vaiheesta palstalle.
Löysin puolison ja menimme naimisiin, lapsiakin alkoi tehdä mieli vaimoni oli kotona, minä töissä, mutta palkka piti just, ja just leivässä, päätin vaihtaa alaa, menin opiskelemaan tietotekniikkaa, tosin olin ollut alasta kiinnostunut jo alle 20 vuotiaana, ostin vähäisillä palkoillani tietokoneita, koti sellaisia, commodore vic-20, c64, amigoja, singlair ql, enimmäinen pc oli bondwell kuusinen toi niitä maahan... osasin jo silloin koodata, mutta tutkinto puuttui, piti sellainen hommata... oltiin 80 luvun lopussa, isäni lahjoitti ex-vaimolleni sen kuuluisan ladan josta 2010 on ollut kateellinen, ja katkera...
Olin otaniemessä ja näin siellä ilmotustaululla ilmoituksen että kotkalainen it-firma etsii insinöörejä koodareiksi, kaukaan paperitehtaalle, tutkinto oli kesken mutta ei haitannut otin Mikko Rossiin yhteyttä ja pääsin töihin ilman tutkintoa, helposti, palkkakin oli jo aikaisempaa parempi... tosin olin lappeenrannassa, vuodenpäivät, asuin viikot hotellissa, cumuluksessa, ja koodasin kuten aikaisemminkin kerroin.
Projeksi oli määräaikainen, hoidin muutaman muunkin projektin, ja edelleenkin tutkinto oli kesken, mutta suorittelin sitä tasaisesti lisää, työn yhteydessä... käytin projekteja työnäytteinä, yliopistolla... kelpasivat...
Vuosia kului, paperit tuli taskuun, ja piti erikoistua johonkin kapealle alalle, erikoistuin data-analyysiin, tosin erikoisaloja oli harkinnassa muitakin, mutta tuosta tykkäsin, ja tykkään edelleenkin, tosin työ on yksinäistä...
Siis en ole koskaan käyttänyt aikaani tienaamiseen se minua ole millään muotoa kiinnostanut koskaan, mielekäs työ, vaimo lapset, siinä arvojärjestys, massit tulee jossain kaukana niiden jälkeen mutta tosiaan en ole koskaan ollut huolissani rahatilanteestani, ne on aina riittäneet, jopa kalliiseen ulkomaan kaukomatkailuun kun suomesta mentiin sinä aikana korkeintaan viroon tai ruotsiin..
Siinä hieman kaljulle eunuukille factaa, että elämäänsä voi elää monella eri tavalla, harvalle massi on pääasia, kuten hänen kirjoituksistaan voimme vaivatta todeta.
By NumBall HHN 62v. - Anonyymi
otahanuriinzaphodbbx kirjoitti:
Eihän tämä zaphoppi ole mitään muuta kuin paskaa jauhava idiootti. Suuret on jutut olemattomat teot. Kovasti ihannoi huoria mutta kääntää juttunsa toisin. Tyypillistä toimintaa skitsofreniaa sairastavalta tyypiltä
Juuri näin.
- HuaHninjahtimiesZ
Z:n jahti on käytettynä hankittu kahden hengen kumivene. Hänestä se on jo suurjahti!
- tuskinedesHuaHinissäasuu
Tuskin edes kumivenettä tämä juntti omista.
- Tilastotkertovat
On tainnut Thai ladyboy huoralta saatu kuppa levinnyt aivoihin tällä zaphodbbxllä joka myös otahanuriinopoju nikillä kirjoittelee paskaa. Sitä kuppaahan esiintyy Hua Hinissä eniten koko Thaimaassa, Thaimaan terveysministeriön tilastojen mukaan. Myös HIV tartuntojen määrä on Hua Hinissä maan kärjessä.
- varoettetsaatikkujapepaa
Zappitappikulli haaveilee Hiekkaharjussa Hua Hinin lady pojista. U- tubesta katselee ladyboy videoita tummelilla rasvannut anuksensa ja koulun veistotunnilla itse puusta tehdyllä dildoa anukseen tunkee samaan aikaan hokee otahanuriinpoju.
- Anonyymi
Khijaiiii.!!
- Anonyymi
Kerran viikossa saa pohjan kuurata hevonpaskasta, jota virtaa rannalta, solkenaan
- Anonyymi
Mukkelis makkelis ja khiah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1107217- 475026
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562831Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52328Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101348Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1861269Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921063Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai284955Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30886Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?182858