--------------------------$$$$$$
------------------------$$.......$$$
---------------------$$$..........$$$
-------------------$$$.............$$$
-----$*-$*-------$$................$$$
-----$.$..$------$$..................$$
----- $.$$$----$$...................$$
--- *......$$----$$..................$$
--$............$$---$$................$$
-$..О...........$$$$................$$
$................$$$:...............$$
$$................$$$$............$$
--*$$$................$$..........$$
------$................$$...........$$
-----$.....$$............$.........$$
------$..$....$$..........;$......$$
----$$$$$......$........;$......$$
--------$................;$.....$$
-------$$.....................$$
-------$$$..................$$
----$$$$$$$$$$$$$$$$$
Orava iltaasi ;).
Tänään on ollut mukava päivä :).
30
162
Vastaukset
- kysynonnilta
Milloin olet viimeksi ollut mielisairaalassa?
Valitettavasti en ikinä.
Mikäli pystyt järjestämään osastolle missä olet hoidossa, vierailuajan puitteissa mahdollisuuden tutustumiskäyntiin, olen kiinnostunut vierailemaan luonasi :).- badabingg
Onnii kirjoitti:
Valitettavasti en ikinä.
Mikäli pystyt järjestämään osastolle missä olet hoidossa, vierailuajan puitteissa mahdollisuuden tutustumiskäyntiin, olen kiinnostunut vierailemaan luonasi :).:))
- kysynonnilta
Onnii kirjoitti:
Valitettavasti en ikinä.
Mikäli pystyt järjestämään osastolle missä olet hoidossa, vierailuajan puitteissa mahdollisuuden tutustumiskäyntiin, olen kiinnostunut vierailemaan luonasi :).Nimenomaan, valitettavasti :) LOL!
- äläkiusaaonnia
Varo vaan ettet kolhi Onnin äärimmäisen haavoittuvaa egoa vihjailullasi! Onni projisoi kaiken takaisin, joten jos esim. epäilet häntä pedofiliasta niin hän järjestelmällisesti kiistää kaiken ja antaa ymmärtää että itse olet pedofiili. Palstaviestien perusteella hän tosiaankin vaikuttaa kierolta ihmiseltä, mutta kuka tietää vaikka hän olisi kuinka suoraselkäinen oikeassa elämässä.
äläkiusaaonnia kirjoitti:
Varo vaan ettet kolhi Onnin äärimmäisen haavoittuvaa egoa vihjailullasi! Onni projisoi kaiken takaisin, joten jos esim. epäilet häntä pedofiliasta niin hän järjestelmällisesti kiistää kaiken ja antaa ymmärtää että itse olet pedofiili. Palstaviestien perusteella hän tosiaankin vaikuttaa kierolta ihmiseltä, mutta kuka tietää vaikka hän olisi kuinka suoraselkäinen oikeassa elämässä.
Pedofiili juttujesi perusteella vaikutat kyllä itse pedofiililta. Surullista, mutta totta.
Vain katkera kateellinen mieli, kehittää muista pedofiili juttuja.
Vailla minkäänlaista totuuspohjaa!
Se on muuten rikos, valheellisen tiedon levitys, selitykseksi ei riitä oikeudessa äärimmäinen mustasukkaisuus, kateus tai katkeruus.- äläkiusaaonnia
Onnii kirjoitti:
Pedofiili juttujesi perusteella vaikutat kyllä itse pedofiililta. Surullista, mutta totta.
Vain katkera kateellinen mieli, kehittää muista pedofiili juttuja.
Vailla minkäänlaista totuuspohjaa!
Se on muuten rikos, valheellisen tiedon levitys, selitykseksi ei riitä oikeudessa äärimmäinen mustasukkaisuus, kateus tai katkeruus.Siinä se nyt on kirjoittamanasi. I rest my case.
- kaskuusenlatvassa
Mikä on päivästä tehnyt mukavan?
onneksi olkoon
- ootkotyytyväinen
Onnii kirjoitti:
Kiitos :).
Miten työpaikkas?
- KäpyPiilossa
Ihana orava. Miten sä näitä piirrät? Näitä kuvia tunnistaa, ei sinun tarvii edes kirjoittaa, mitä kuvaat
- yritysSydän
----¤¤¤¤¤¤¤¤\__/¤¤¤¤¤¤¤¤----
-----¤¤¤¤¤¤¤$$$$$¤¤¤¤¤¤----
------¤¤¤¤¤£££££¤¤¤¤¤----
-------¤¤¤¤€€€€¤¤¤¤-----
--------¤¤¤¤$$$¤¤¤¤------
---------¤¤¤¤££¤¤¤¤------
-------------¤V¤----------- dollarihymyt
Taaloille, punnille ja euroille sykkivä rahasydän? Onninkin on raha sokaissut, kun luontokappaleetkin on tehty rahasta.
- vainrakkaudesta
Ei tämä ollut onnin. En tunne onnea rahasta.
- yritySydän
Eiku Onnea en tunne, mutta onnen tunnen rakkaudesta ja yritys oli vain tehdä sydän joka onnistui kohtalaisesti.
- kieroksikasvanut
Onnii kirjoitti:
Mitä kuvio esitti? Itselleni ei auennut :).
Vaikka kieroa sydäntä joka sykkii rahasta.
yritySydän kirjoitti:
Eiku Onnea en tunne, mutta onnen tunnen rakkaudesta ja yritys oli vain tehdä sydän joka onnistui kohtalaisesti.
Ok :).
- pikkukb
Onni
Mä nään oravan
Hyvä minä
No vähän parempi kuin eilinen- pikkuPoni
Onnii kirjoitti:
Kuvion aukeneminen on on monen tekijän summa. Riippuu millä tehty :).
Tunnistan kaikki sinun kuviosi, teit ne miilä tahansa menetelällä
- Onpa
Hieno!
- tunnistaja
Pankin logo
- Kansallis-Osake-Pankki
KOPin logo tosiaankin. Ainoa vain että orava on pukeutunut dollaripukuun, vaikka silloin oli markat.
- olipassiinäsöpöorava
Kiva :) Toivotaan et huominen on yhtä mukava päivä :) Hyvää yötä!
- tervemenoa
Annatko itse itsellesi palautetta?
- HymyjäOnnille
Sen perässä löydät oravanpesään. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226352Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604052Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503345Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4852871Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2781868Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341546- 871426
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1721369Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141323