ENTISAJAN KARJAKOT

Petkuhuiputusta

Onko heidän kaltaisiaan enään ?
60-70-luvulla ruukattiin viinapullolla tehdä numeroita tarkkailukarjakon paperihin.
Sen ajan hyvät lehmien tuotokset perustuu alkoholiin.
Miettikääpä ovelia, johdateltavia, kieroja työntekijöitä.
Tämän päivän olohuoneita koristaa vieläkin kunniakirjat, jotka on saatu vääryydellä.

7

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menneethauratujoajats

Taitaa sun muistis pettää ja mitäs väliä sillä enää olisikaan, mitä haluat tuoda esille tuolla höpötykselläs, kukaan ei noita taluja enää muistele, -nyt pitää olla navetassa vähintään 100-lypsävää, joo eikä 10-lehmän karjalla tee yhtäkäs mitään.

Ei se kukkokaan pyytämällä laula mutta joo:

Kaksi kaveria istui juttelemassa.

Toinen kysyi: Mitäs jos kävisin sipasemassa tuota sun vaimoasi, niin

oltaisiinko me sitten sukulaisia??

Toinen vastasi: Ei, me oltaisiin sitten sujut!!

• Ompas sitten vallan kiinnostavaa

• Missämitäkinlypsetään

Suomi on näillä päättäjillä alennustilaan tuomittu.

Katsokaa näitä Puolalaisia (tänään on Puolan itsenäisyyspäivä) ja verratkaa Suomen Rajat kiinni! mielenosoitusten kokoon. Eläköön Puola! Uskomatonta, että tällainenkin päivä vielä tuli... Musiikki takuu.

https://www.youtube.com/watch?v=5n3BksY4AbU

• Järenlonkerot

Eikös aloittaja saanut kuitattua, huonolla pontikalla aikoinaan tuota seinälakaatia, vai mistä juolahti mieleen.

• Tämänpäivänkarjakotmunil

Hyvin pukeutunut helsinkiläisherra on metsästysretkellä pohjanmaan maaseudulla. Hän tähtää ja ampuu sorsan. Lintu putoaa pellolle, jonka omistaja ilmoittaa, että se on hänen.

Koska molemmat haluavat linnun, isäntä ehdottaa, että he ratkaisevat riidan perinteisellä tavalla: ”Mä potkaasen sua nivusihin niin kovaa ku pystyn, ja sitte sä teet samoon mulle. Joka huutaa vähemmän, saa pitää linnun.”

Kaupunkilaismies suostuu ehdotukseen. Isäntä potkaisee häntä kaikin voimin jalkoväliin, ja mies lyyhistyy maahan. Kahdenkymmenen minuutin kuluttua hän kykenee vihdoin kompuroimaan ylös ja ähkäisee: ”Minun vuoroni.”

”Nooh”, sanoo isäntä ja kääntyy lähteäkseen. ”Pirä sorsas.”

• takaalypsyjakkaraa

Percettä antoivat

• Hyvinsuojetltumäthäs

Ruskealta puolelta suoltaa insinjöörejä, mutta kyllä sitä on vähän sitä hyysätympääkin puolta vilautettu lakananvälistä, muuten ei oisi meikäpokakaan tässä kirottelemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      63
      1952
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      71
      1324
    3. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      12
      1003
    4. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      98
      948
    5. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      91
      855
    6. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      98
      715
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      49
      610
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      544
    9. Toivotetaanko toisillemme

Juhannuksia vai ollaanko vihoissa
      Ikävä
      56
      517
    10. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      240
      474
    Aihe