Onko heidän kaltaisiaan enään ?
60-70-luvulla ruukattiin viinapullolla tehdä numeroita tarkkailukarjakon paperihin.
Sen ajan hyvät lehmien tuotokset perustuu alkoholiin.
Miettikääpä ovelia, johdateltavia, kieroja työntekijöitä.
Tämän päivän olohuoneita koristaa vieläkin kunniakirjat, jotka on saatu vääryydellä.
ENTISAJAN KARJAKOT
7
139
Vastaukset
- Menneethauratujoajats
Taitaa sun muistis pettää ja mitäs väliä sillä enää olisikaan, mitä haluat tuoda esille tuolla höpötykselläs, kukaan ei noita taluja enää muistele, -nyt pitää olla navetassa vähintään 100-lypsävää, joo eikä 10-lehmän karjalla tee yhtäkäs mitään.
Ei se kukkokaan pyytämällä laula mutta joo:
Kaksi kaveria istui juttelemassa.
Toinen kysyi: Mitäs jos kävisin sipasemassa tuota sun vaimoasi, niin
oltaisiinko me sitten sukulaisia??
Toinen vastasi: Ei, me oltaisiin sitten sujut!! Ompas sitten vallan kiinnostavaa
- Missämitäkinlypsetään
Suomi on näillä päättäjillä alennustilaan tuomittu.
Katsokaa näitä Puolalaisia (tänään on Puolan itsenäisyyspäivä) ja verratkaa Suomen Rajat kiinni! mielenosoitusten kokoon. Eläköön Puola! Uskomatonta, että tällainenkin päivä vielä tuli... Musiikki takuu.
https://www.youtube.com/watch?v=5n3BksY4AbU - Järenlonkerot
Eikös aloittaja saanut kuitattua, huonolla pontikalla aikoinaan tuota seinälakaatia, vai mistä juolahti mieleen.
- Tämänpäivänkarjakotmunil
Hyvin pukeutunut helsinkiläisherra on metsästysretkellä pohjanmaan maaseudulla. Hän tähtää ja ampuu sorsan. Lintu putoaa pellolle, jonka omistaja ilmoittaa, että se on hänen.
Koska molemmat haluavat linnun, isäntä ehdottaa, että he ratkaisevat riidan perinteisellä tavalla: ”Mä potkaasen sua nivusihin niin kovaa ku pystyn, ja sitte sä teet samoon mulle. Joka huutaa vähemmän, saa pitää linnun.”
Kaupunkilaismies suostuu ehdotukseen. Isäntä potkaisee häntä kaikin voimin jalkoväliin, ja mies lyyhistyy maahan. Kahdenkymmenen minuutin kuluttua hän kykenee vihdoin kompuroimaan ylös ja ähkäisee: ”Minun vuoroni.”
”Nooh”, sanoo isäntä ja kääntyy lähteäkseen. ”Pirä sorsas.” - takaalypsyjakkaraa
Percettä antoivat
- Hyvinsuojetltumäthäs
Ruskealta puolelta suoltaa insinjöörejä, mutta kyllä sitä on vähän sitä hyysätympääkin puolta vilautettu lakananvälistä, muuten ei oisi meikäpokakaan tässä kirottelemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli612528Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211573Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131572- 1021377
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1221232- 831129
Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la12998Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen23987Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?22970Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58917