Laitilan Sanomat julkaisi 10.11.2015 kirjoituksen Suomen energiapolitiikasta. Kirjoituksessa esitettiin kahta prosenttia uusiutuvan energian osuudeksi Suomessa. Tämä on täysin väärä tieto, sillä se on ollut jo vuodem 2013 lopussa 36,8 %.
Lähde:
http://ec.europa.eu/eurostat/documents/2995521/6734513/8-10032015-AP-EN.pdf/3a8c018d-3d9f-4f1d-95ad-832ed3a20a6b
Suomi on todellisuudessa maailman kärkimaita uusiutuvan energiantuotannon osalta. Se on tosi, että Ruotsi on meitä edellä, mutta se johtuu pelkästään siitä, että Ruotsissa on runsaasti käytössään vesivoimaa.
Oikaisu Laitilan Sanomat/ Suomen energiapolitiikka
5
117
Vastaukset
- Ylppis
Tämä on yleinen harhaluulo Suomessa. Suomi on mallimaa tässä asiassa olisi aivan hullua pilata kilpailukykymme rippeitä hörhöilemällä tässä asiassa. Kelpaamme malliksi muille jo nyt.
- Hörhöilyä
Autotehdas Ugissa on osittain Saksan energiahörhöilyn tulosta. Ilman sitä ko. putiikki olisi suljettu jo vuosia sitten.
Vai miksi muuten luulette, että Mersuja tehdään Suomessa? Ainakin yksi merkittävä syy on se, että energian hinta on Suomessa ainakin vielä huomattavasti Saksan hintoja halvempaa. Itse asiassa sähkön hinta on Euroopan kalleinta kahdessa tuulimyllymaassa Saksassa ja Tanskassa. - TyytyväinenAsukas
Onneksi Uki sääti 2 km suojavyöhykkeen.tuulivoiman ja asutuksen välille. Kyllä täällä kelpaa asustella.
- Hyvää-Joulua
Tässä suhteessa Uki on maan paras paikka asua! Muutenkin olen tosi tyytyväinen tähän paikkaan. Tuulimyllyjä en olisi halunnut maisemia pilaamaan, mutta sen vastaanottokeskuksenkin tänne kyllä hyväksyisin. Hädänalaisia on autettava, mutta sen suhteen, että ketä tänne otetaan täytyy olla tosi kriittinen. Terroristeja ja muita murhamiehiä tänne ei kaivata.
- mmmmmmlll
Äkkiä sitten joku vero, ettei vaan synny kilpailuetua !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882