Mies nuolee vain mieliksi

pakko.pulla

Aloitin suuseksin antamisen miehelle ensimmäisestä kerrasta lähtien ja joka kerta olen antanut. Mies kuitenkin aloitti saman mulle vasta jotain 3-4 kk päästä siitä, eikä antanut joka kerta, mutta kerrat kuin myös kesto lisääntyi sittemmin ja nykyään antaa joka kerta ja pidempään, ja sanoo myös pitävänsä paljon sen antamisesta.. mutta eikö tuo aiempi käytös kerro ihan toista? Todellisuudessa tää mies ei pidä siitä, tekee sen vain mielikseni. Eikä mies ole mitenkään kokematon näissä asioissa.. Pitäisikö sitten sanoa tälle miehelle mieliksi, ettei hänen tarvis antaa mulle joka kerta, kun tykkään seksistä muutenkin?
Ihan hyvältä tuntuu saada jokatapauksessa, mutta paremmalta tuntuisi, jos se ei olisi miehelle niin iso pala. Fiksumpi mies ei myöskään tuo naiselle tunnetta siitä ettei mies pidä suuseksin antamisesta, vaikka se totta olisikin ja tekisi sen vain naisen mieliksi.

18

287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulisin, että mies melkeinpä vaatisi saada nuolla jos oikeasti sitä haluaa tehdä. Se mikä ei oikein kiinnosta niin sitä ei kaiketi kukaan muutenkaan tee kun vain miellyttääkseen.

• OlG

Uuteen kumppaniin "totutellessa" voi kestää aikaa ennen kuin alkaa nauttia jostain tietystä asiasta. Mulla menee ainakin vähän kausittain, välillä iskee enemmän tietty juttu.

• teelappu

Kertokaa miehet miten vastenmielistä se vitun nuoleminen on? Eli pitäisikö sanoa että älä vaivaudu....

• Herätyskellot

Saat tähän kahdenlaista vastausta, ja molemmat ovat totta: riippuen omasta tilastasi, voi tuoksu olla huumaavan kiihottava tai luotaantyöntävä... naisen tuoksuun vaikuttaa stressitilat ja ties mitkä, kierrosta puhumattakaan. Mutta voin itse miehenä sanoa että parhaimmillaan on ihan ekstaattisen ihananan tuoksuista ja makuista... pannessa on sitten viiksissä pilluntuoksua, jota haistelee ja harmittelee ettei voi nuolla samalla kun penetroi :-)
        Mutta siis jotkut päivät kuusta on sellaisia etten työnnä suuta pilluun ollenkaan, ja n. 10 päivää ollaan kokonaan ilman kun on se aika.

• eiaina

Kummankin pitää sanoa mistä tykkää. Joitakin asioita kannattaa tehdä toiselle mieliksi. Mutta aina hyvässä suhteessa kumpikin saa mitä haluaa. Sovi miehen kanssa, että sanot aina kun haluat suuseksiä, muulloin mieluummin ilman. On tylsää toimia aina saman kaavanmukaan, vaihtelu virkistää. Muuten leikistä menee maku parissa vuodessa.

• ano_muumi

Aloittajalle sanoisin, että on vaikka mies olisikin jo "kokenut" ja ei olisi ennen halunnut antaa suuseksiä ei se silti tarkoita etteikö hän nyt tykkäisi. On aika erikoista luulla ettei mieltymykset myös seksin suunnalla voisi muuttua.

Lisäksi jos hän sanoo nyt että tykkää siitä niin mitäs jos ottaisit hänen sanansa ihan vain "at face value" jos ei ole suoraan sanonut koskaan että tämä olisi epämiellyttävää. Syynä että hän ei tehnyt sitä ensimmäisten 3-4 kk aikana voi olla ihan jossain muuallakin, ehkä hän ei uskonut osaavansa tms., tai sitten oli epävarma siitä miten sinä suhtautuisit siihen. Voi esimerkiksi olla että hänellä on ollut aiempi seksikumppani joka koki suuseksin saamisen syystä tai toisesta kielteisesti.

Yleisesti ottaen kantsis olla tosi varovainen sen suhteen mitä luulee voivansa päätellä toisen käytöksestä, koska siinä tekee olettamuksen, että toinen olisi aina täysin viimeisen päälle harkitusti toiminnassa, ja toisekseen se kertoo harhaluulosta että osaisit lukea hänen ajatuksiaan. Todennäköistä on että et osaa, se mieskin on ihminen jolla on omat ajatuksensa ja mahdollisesti estoja niiden ilmituonnissa, varsinkin siinä vaiheessa kun olitte vasta alussa. Jos hän siis nyt sanoo että tykkää antaa sulle suuseksiä ja antaa sitä sulle oma-aloitteisesti säännöllisesti niin mitäs jos vain uskoisit? Jos joskus tuntuu siltä ettet halua saada suuseksiä niin sit se on sun itse ilmoitettava.

No, toisaalta, en sitten tiedä jos hän sitten suuseksiä antaessa käyttäytyy kuin se olisi "väkinäistä" mutta rehellisesti sanottuna epäilen, että kysymyksessä on sun oma uskomuksesi, jota yrität ylitulkinnalla perustella tai todistella itsellesi.

Jos asia kaivelee aina vain niin kysy häneltä suoraan ja kerro että sulla on sellainen tunne että hän tekee sen vain koska sinä haluat. (huom: on parempi jos painotat että tämä on sun tunteesi eikä välttämättä totuus) Lopputulema on todennäköisesti myös parempi jos pystyt vielä yksilöimään hänelle mistä tämä tunne johtuu, ja olet valmis kyseenalaistamaan myös oman tulkintasi etenkin mitä tulee tuohon 3-4 kk "viiveeseen" millä hän alkoi antaa sinulle suuseksiä.

• rehellinenmielipide

Naista pitkään maistaneena tiedän, että nainen maistuu erilaiselta kuukaiden eri aikoina eli joskus sitä voisi nuolla vaikka kuinka pitkään kun taas toisinaan se ei maistu niin hyvälle. Tietysti naisissakin on melko suuria makueroja, joten joidenkin kanssa ei vaan kemiat kohtaa...

• vapaata

Samat samat kullinimemisestä. On vain YKSI ihminen joka sytyttää.

• 61v

Kyllä sitä nuolis ja imis jos vaan näin vanha löytäis jonkun(Tampereelta) halukkaan...

• Kox

Vitunnuoleminen on ihanaa....

• Miksi naisen mieli on noin kiero,
      jos mies antaa sulle suuseksiä ja sanoo nauttivansa mutta kun se ei heti ekalla kertaa antanu niin sehän ei siis tykkää siitä voi h.......i anna palaa ja NAUTI
      muttaku se umpikiero naisen mieli sanoo ei se kuitenkaa halua tekee vain mulle mieliksi.
      Ostaahan se mies sulle kukkiakin ja joululahjoja vain MIELIKSI
      Silti naiset tykkään teistä, ekä mieliksi pusut Erkki

• jokakerta

Suuseksiä annetaan siksi kun halutaan antaa, ei siksi, että toinen vaatii. Onko naisen mahdoton ymmärtää noin yksinkertaista asiaa. Onko naisen pakko aina olettaa, että häntä ei ymmärretä ja vaatia, että mies on ajatustenlukija.

• Turhautunut36
    • Gätö

Ei mitää ihanampaa ku nuolla rakkaansa pilluu. Ja siitä nautinki ja kumppani kanssa. Ja aina maistuu ja tuoksuu hyvälle kuukaudesta ja päivästä riippumatta. Kyllä tykkää ku nuolee enne panoo ja panon jälkee;)

• AikuiseksiKasvanut

Alkuperäiseen tekstiin omana kommenttina sanon että itsekkään en ole osannut antaa suuseksiä aina. Sen jälkeen kun minulle "kasvoin" aikuiseksi (nyt 50) ja opin ajattelamaan että miehen tehtävä on rakastelun aikana on tuottaa Naiselle nutintoa. Tehdä niitä juttuja joista Nainen nauttii ja pitää. Kuinka aktiivinen ja nautnnon tuottamishaluinen itse olen niin sitä varmemmin saan Naiseltani kaipaamiani asioita.

• sitähaluunaina

Kyllä mies nuolee sitä ihan halusta, välillä jopa yhdynnän aikana siirtyy nuolemaan, kaikki eritteet on tuttuja oman partnerin kanssa, minä naisena nautin kun mies kiimaisena työtää kielensä pimppaani ja aloittaa pitkin vedoin kielellään nuolemisen, kun olen nautintoni saanut suon miehelleni saman nautinnon.

• AikuiseksiKasvanut

Juuri noin. Olisitpa :-).

• maisiiisi

Tässä on sama aloittaja kun tuossa pillun nuolenta ketjussa....
      Ei oo naisen kirjottama :D

Tyyppi ei vaan kykene hyväksymään sitä, että vaikkei hän pidäkään suuseksin antamisesta nuin muut saattaa siitä jopa nauttia :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6464
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3873
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3250
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      376
      1764
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1013
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe