Pissiäiset ja kakkiaiset ja kaiken lisäks vielä pimeitäkin. :)
Niin kertokaas teidän luonteenpiirteenne,joka on se kaikkien "pimein"? Ja kiva jos kertoisit vielä senkin asian,että oletko yrittänyt tehdä asialle jotain?
En viitsinyt kysellä parasta puoltanne,kun täällä olisi osalla porukkaa tullut oikea romaani niistä puolista. ;))
Mä olen välillä äkkipikainen,jääräpäinen ja TODELLA veemäinen ku suutun jne....En ole tehnyt näille jutuille mitään enkä aio tehdä tulevaisuudessakaan.Minä olen minä just tämmösenä. ;)
Pimeät palstalaiset :)
144
435
Vastaukset
Vaikka kuinka mietin asiaa niin en kyllä keksi itestäni yhtään 'pimeää' puolta, sori tinttu:(
Tai no en mä tiedä oisko sitte semmonen suhteellisen pieni ego jotain pimeyteen viittaavaa? Tai esmerkiksi yletön vaatimattomuus...;)tinttu-liina kirjoitti:
Elä yhtään pyytele anteeks...Tuli jo selväks tuosta sun ekasta lauseesta. ;)
Nii se vielä,että kun olet noin vaatimaton,niin asiallehan ei varmaan tarvi mitään tehdä vai mitä? ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Nii se vielä,että kun olet noin vaatimaton,niin asiallehan ei varmaan tarvi mitään tehdä vai mitä? ;)
No just noin mä oon asian järkeilly pienessä ja vaatimattomassa mielessäni. Hyvä tinttu!
toljanter kirjoitti:
No just noin mä oon asian järkeilly pienessä ja vaatimattomassa mielessäni. Hyvä tinttu!
Miten mä arvasinkin et näin tää menee. :))
Meikän on vaikea luottaa kehenkään.. Paitsi Arieliin. Muita läheisiä meikällä ei sitte olekkaan. Oon pohjimmiltani sellainen epävarma persoona..
https://www.youtube.com/watch?v=1Q9tzYM0cA8Meissä kaikissa on varmaan enemmän tai vähemmän tuota epävarmuutta.Usein nuo asiat juontuu just jokaisen omasta elämänkulusta.Jos ja kun siinä elämänmenossa alkaa tulemaan enempi niitä myönteisiä asioita ja huomaa että se elämä kantaa sittenkin,niin silloin on tuon luottamuspuolenkin hyvä lisääntyä.
Sen kuvan mitä susta oon täällä palstalla saanut,niin on sellainen että olet huumorintajuinen ja hassutteleva tyyppi.Todella symppiksen oloinen.
Jotenki mulle tuli hirveen surullinen olo tuosta sun viestistä. :(tinttu-liina kirjoitti:
Meissä kaikissa on varmaan enemmän tai vähemmän tuota epävarmuutta.Usein nuo asiat juontuu just jokaisen omasta elämänkulusta.Jos ja kun siinä elämänmenossa alkaa tulemaan enempi niitä myönteisiä asioita ja huomaa että se elämä kantaa sittenkin,niin silloin on tuon luottamuspuolenkin hyvä lisääntyä.
Sen kuvan mitä susta oon täällä palstalla saanut,niin on sellainen että olet huumorintajuinen ja hassutteleva tyyppi.Todella symppiksen oloinen.
Jotenki mulle tuli hirveen surullinen olo tuosta sun viestistä. :(Meikä vaan vastasi rehellisesti.. You know :-) Eivät kuule julkaisseet Pirkassa meikän kylmän kämpän lämmitysniksiä. Hittolainen että ottaa raskaasti pattiin :-/
butch-cassidy kirjoitti:
Meikä vaan vastasi rehellisesti.. You know :-) Eivät kuule julkaisseet Pirkassa meikän kylmän kämpän lämmitysniksiä. Hittolainen että ottaa raskaasti pattiin :-/
No voi rähmä..Nyt jäätiin me muutki ilman osinkoja..;))
Mä oon sit melko ujo ja hiljainen luonne mut ton murun kautta pääsin vähä niinku varkain 'piireihin'... Eli kovin mä viime kevääl yritin ja sit onnistuin ;D
Kaiken takana on nainen.....Näinhän sitä lauletaankin. ;) Että ihan piireihin..sinnikkyys sit kannatti. ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Kaiken takana on nainen.....Näinhän sitä lauletaankin. ;) Että ihan piireihin..sinnikkyys sit kannatti. ;))
Kyl se kannatti ;) Kittiel sit viel erityiskiitos... Kait me vieläki jumitettais tääl palstal jos sä et olis nii kovin paheksunu meidän 'flirttailuu' ;D
Mun pimeä puoli on sisäinen tyhjyys :(( Juoksen sitä karkuun, mutta se saa minut a-i-n-a kiinni :(( Pelkään, että menetän mun rakkaimmat ihmiset...
Mä oon joskus lukenu semmosen jutun,että ku ihminen pelkää jotain niin se vetää niitä negatiivisia asioita silloin puoleensa..Tiiä onko tossa perää,mut yritä kääntää kielteiset ajatukset myönteisiksi.Sun kannattaa oikeasti ajatella niin ettei sua kukaan ole jättämässä.Se voi kestää ennenku se auttaa,mut mä uskon että ajan myötä nuo kurjat ajatukset jää pois.Sun pitää luottaa siihen,että elämä kyllä kantaa.Usko mua..mä oon kans kokenu kaikenlaista.Sulla on ihania ystäviäkin jotka ei varmasti jätä sua koskaan! <3
tinttu-liina kirjoitti:
Mä oon joskus lukenu semmosen jutun,että ku ihminen pelkää jotain niin se vetää niitä negatiivisia asioita silloin puoleensa..Tiiä onko tossa perää,mut yritä kääntää kielteiset ajatukset myönteisiksi.Sun kannattaa oikeasti ajatella niin ettei sua kukaan ole jättämässä.Se voi kestää ennenku se auttaa,mut mä uskon että ajan myötä nuo kurjat ajatukset jää pois.Sun pitää luottaa siihen,että elämä kyllä kantaa.Usko mua..mä oon kans kokenu kaikenlaista.Sulla on ihania ystäviäkin jotka ei varmasti jätä sua koskaan! <3
Tunsin kerran ihmisen, jolla olisi ollut mahdollisuus muuttaa mun elämän suunta, mutta hän käänsi mulle selkänsä... Siis kun olin ihan pieni lapsi ja se vaivaa mua varmasti ikuisesti :'( Mutta yritän noudattaa sun neuvoja :)) Sulla on muuten oikeasti niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin t-o-d-e-l-l-a hyvä sydän <333
tinttu-liina kirjoitti:
Mä näen ton sillai et ku toista rakastaa ei ikäin jätä...
a-r-i-e-l kirjoitti:
Tunsin kerran ihmisen, jolla olisi ollut mahdollisuus muuttaa mun elämän suunta, mutta hän käänsi mulle selkänsä... Siis kun olin ihan pieni lapsi ja se vaivaa mua varmasti ikuisesti :'( Mutta yritän noudattaa sun neuvoja :)) Sulla on muuten oikeasti niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin t-o-d-e-l-l-a hyvä sydän <333
Teet eka itelles selväks,et mikään ei ole sun syytä!Siitä lähet ihan ekana.Elämässä ihmiset tekee monenlaisia ratkaisuja,mut mut muista että sinä et ole syyllinen mihinkään!Susta on kasvanu hieno ja sympaattinen nuori nainen ja sun pitää nyt vaan katsoa tulevaisuuteen.Mennyttä ei saa takaisin eikä tapahtuneitavoi muuttaa.Menneisyyden peikot pitää karistaa kannoilta.Mullaki niitä mörköjä oli mut ku niille ei mitään voinu tehä,niin pitää vaan antaa anteeks menneelle ja luottaa siihen tulevaisuuteen.Kipeät kokemukset myös vahvistavat ja antavat ihmiselle sellaisia piirteitä jotka tekee inhimmilliseksi ja empaattiseksi.Susta ei todellakaan ole kasvanu yhtään hullumpi tyyppi joten ei muuta ku nokka pystyyn ja luottavaisin mielin eteenpäin! :)
artagnan kirjoitti:
Mä näen ton sillai et ku toista rakastaa ei ikäin jätä...
Just noin!Arielilla on kyllä upeita kavereita :)
- Sinut_hylännyt
a-r-i-e-l kirjoitti:
henkilö ei käsittänyt menetyksensä määrää.
tinttu-liina kirjoitti:
Teet eka itelles selväks,et mikään ei ole sun syytä!Siitä lähet ihan ekana.Elämässä ihmiset tekee monenlaisia ratkaisuja,mut mut muista että sinä et ole syyllinen mihinkään!Susta on kasvanu hieno ja sympaattinen nuori nainen ja sun pitää nyt vaan katsoa tulevaisuuteen.Mennyttä ei saa takaisin eikä tapahtuneitavoi muuttaa.Menneisyyden peikot pitää karistaa kannoilta.Mullaki niitä mörköjä oli mut ku niille ei mitään voinu tehä,niin pitää vaan antaa anteeks menneelle ja luottaa siihen tulevaisuuteen.Kipeät kokemukset myös vahvistavat ja antavat ihmiselle sellaisia piirteitä jotka tekee inhimmilliseksi ja empaattiseksi.Susta ei todellakaan ole kasvanu yhtään hullumpi tyyppi joten ei muuta ku nokka pystyyn ja luottavaisin mielin eteenpäin! :)
toi oli sitte enempi ku viisaasti sanottu..
a-r-i-e-l kirjoitti:
Ottaa kyllä myös tontun (vai pitäskö sanoa paavin) sydämmeen lujasti tommonen jos lapsuus on jättäny noin kovia jälkiä:( Ite ku oon saanu kokea niin täydellisen lapsuuden/nuoruuden niin tommosen satutuksen määrän voi vaan kuvitella:(
No hyvin sä kuiteski oot selvinny, selvästi! Oot pirteä ja iloinen nainen joten oot jaloillasi... Eikä sua kukaan rakas enään jätä, kuka tommosen ilopillerin vois jättää:))toljanter kirjoitti:
Ottaa kyllä myös tontun (vai pitäskö sanoa paavin) sydämmeen lujasti tommonen jos lapsuus on jättäny noin kovia jälkiä:( Ite ku oon saanu kokea niin täydellisen lapsuuden/nuoruuden niin tommosen satutuksen määrän voi vaan kuvitella:(
No hyvin sä kuiteski oot selvinny, selvästi! Oot pirteä ja iloinen nainen joten oot jaloillasi... Eikä sua kukaan rakas enään jätä, kuka tommosen ilopillerin vois jättää:))jep. asiapuhetta. jäbä on kyllä koittanu sanoa tolle meidän typykälle et pahaaki naamaa saa näyttää ku siltä tuntuu. et ne läheiset on ja pysyy..
- EmpaattinenMies
a-r-i-e-l kirjoitti:
Minä tahtoisin lohduttaa sinua kaikin tavoin. Haluaisin vakuuttaa sinulle, että särkynyt sydän parantuu ajan myötä. Sinä olet nuori ja sinulla on elämä edessäsi, joten muistathan olla itsellesi armollinen. Kelpaat juuri sellaisena kuin olet. Olet ihana tyttö, päivänsäteeni.
https://www.youtube.com/watch?v=_c-RtjJekm8
Oletko ehtinyt lukea Lokki Joonatan-kirjan (Richard Bach), mitä sinulle taannoin suosittelin? Uskoakseni sinä pitäisit teemasta. - EmpaattinenMies
a-r-i-e-l kirjoitti:
Erään seikan tahtoisin sinulle vielä mainita. Hän, joka loukkasi sinua, joutuu elämään tekojensa kanssa ja kantamaan syyllisyyttä mukanaan joka ainoa päivä. Sinä olet vapaa.
EmpaattinenMies kirjoitti:
Minä tahtoisin lohduttaa sinua kaikin tavoin. Haluaisin vakuuttaa sinulle, että särkynyt sydän parantuu ajan myötä. Sinä olet nuori ja sinulla on elämä edessäsi, joten muistathan olla itsellesi armollinen. Kelpaat juuri sellaisena kuin olet. Olet ihana tyttö, päivänsäteeni.
https://www.youtube.com/watch?v=_c-RtjJekm8
Oletko ehtinyt lukea Lokki Joonatan-kirjan (Richard Bach), mitä sinulle taannoin suosittelin? Uskoakseni sinä pitäisit teemasta.Vai päivänsäteesi..sun pollas ei ole kyllä valoa nähny aikoihin.Tää on kyllä nyt todistettu...
- EmpaattinenMies
tinttu-liina kirjoitti:
Vai päivänsäteesi..sun pollas ei ole kyllä valoa nähny aikoihin.Tää on kyllä nyt todistettu...
Iloinen ja miellyttävä nuori nainen, joka käyttäytyy kauniisti on minulle päivänsäde ts. menninkäisen vastakohta.
Erään seikan tahtoisin sinulle vielä mainita. Hän, joka loukkasi sinua, joutuu elämään tekojensa kanssa ja kantamaan syyllisyyttä mukanaan joka ainoa päivä. Sinä olet vapaa.
Eikö empatian pitäisi riittää muillekin? Moni tässä ketjussa kertoo ikävistä kokemuksistaan, mutta heille sinulta ei riitä empatiaa..
Ja Yökkis jo sanoi ettet kiinnosta häntä. Niin mikset jätä häntä jo rauhaan??Kittiechihu kirjoitti:
Eikö empatian pitäisi riittää muillekin? Moni tässä ketjussa kertoo ikävistä kokemuksistaan, mutta heille sinulta ei riitä empatiaa..
Ja Yökkis jo sanoi ettet kiinnosta häntä. Niin mikset jätä häntä jo rauhaan??No eikö tuo ole jo alusta lähtien ollu selvää..Ei hän ole alunperinkään halunnut jutella muiden kanssa.Pervot ukot kyl tiedetään.Nuori tyttö,niin oletetaan olevan helppo kohde tattifantasioille.Tää kyseinen herra ei vaa tajunnu,että minä haistan kauaksi tollaset tyypit ja pidän kyllä huolen et Ariel pysyy tollasista kaukana erossa.Oikeesti mua ihan iljettää tollane.:/ Tuo viel et mielistelemällä yrittää päästä lähelle..Tuo oksettaa enempi ku sipulilitkut!
Se viel kittie,että ton tyypin empatiat löytyy pöksyistä ja sä et varmaankaan sitä halua..YÄK!
tinttu-liina kirjoitti:
Se viel kittie,että ton tyypin empatiat löytyy pöksyistä ja sä et varmaankaan sitä halua..YÄK!
Sinä sen hyvin selititkin, ettei ole normaalia käyttäytymistä. En todellakaan halua tuollaisen pervon ukon huomiota, yritin vaan esimerkkinä selittää, että ihme kun ei riitä empatiaa muille.. Mutta, kuten sanoit, sinä selitit sen paremmin kuin minä.
toljanter kirjoitti:
No hyvin sä kuiteski oot selvinny, selvästi! Oot pirteä ja iloinen nainen joten oot jaloillasi... Eikä sua kukaan rakas enään jätä, kuka tommosen ilopillerin vois jättää:))Mun tekee mieli kertoa sulle tapaus muutaman vuoden takaa. Kuvittele kolme henkilöä: A, B ja C. A on mukava ja hyväsydäminen nainen. Hän sanoo B:lle, että ihmiset tekevät virheitä ja saattavat myöhemmin ihan oikeasti katua. A ja C eivät siis tunne toisiaan. Vähitellen B alkaa uskoa häntä ja päättää soittaa C:lle, josta ei ole kuullut mitään yli kymmeneen vuoteen. C kuulostaa kiireiseltä, tympääntyneeltä ja ilkeältä. Tosi nopeasti hän tekee selväksi, ettei halua B:tä elämäänsä, koska se vaatisi sitoutumista, eikä B:n asiat kiinnosta häntä pätkääkään. Silloin B lyö luurin C:n (=maailmansuurimmanpaskakusipääsian) korvaan ja hävittää kaikki jäljellä olleet muistot paitsi yhden nallen, koska ei ollut sen vika, että oli ääliön antama lahja...
a-r-i-e-l kirjoitti:
Mun tekee mieli kertoa sulle tapaus muutaman vuoden takaa. Kuvittele kolme henkilöä: A, B ja C. A on mukava ja hyväsydäminen nainen. Hän sanoo B:lle, että ihmiset tekevät virheitä ja saattavat myöhemmin ihan oikeasti katua. A ja C eivät siis tunne toisiaan. Vähitellen B alkaa uskoa häntä ja päättää soittaa C:lle, josta ei ole kuullut mitään yli kymmeneen vuoteen. C kuulostaa kiireiseltä, tympääntyneeltä ja ilkeältä. Tosi nopeasti hän tekee selväksi, ettei halua B:tä elämäänsä, koska se vaatisi sitoutumista, eikä B:n asiat kiinnosta häntä pätkääkään. Silloin B lyö luurin C:n (=maailmansuurimmanpaskakusipääsian) korvaan ja hävittää kaikki jäljellä olleet muistot paitsi yhden nallen, koska ei ollut sen vika, että oli ääliön antama lahja...
Niin surullista lukea tommosta...:(
Ite yllätyn uudestaan ja uudestaan siitä miten ihmisistä voi kehittyä noin tunteettomia ja itsekkäitä... Sellainen ihminen voi olla hyvinkin lähellä etkä sitä tiedä ennen kuin hän paljastaa todellisen luonteensa ( kokemusta mulla siis on noista kakkiaisista)...
No mun silmissä sä oot tehny nyt voitavasi hänen suhteensa... Tää tuntuu ehkä pahalta ja kylmältäki mutta joku päivä vielä tajuat että sun ehkä oliki parempi elää elämäsi ilman häntä siinä mukana...
Sun asiat on hyvin Ariel, sulla on paljon ystäviä jotka välittää susta. Jopa paavi!!!toljanter kirjoitti:
Niin surullista lukea tommosta...:(
Ite yllätyn uudestaan ja uudestaan siitä miten ihmisistä voi kehittyä noin tunteettomia ja itsekkäitä... Sellainen ihminen voi olla hyvinkin lähellä etkä sitä tiedä ennen kuin hän paljastaa todellisen luonteensa ( kokemusta mulla siis on noista kakkiaisista)...
No mun silmissä sä oot tehny nyt voitavasi hänen suhteensa... Tää tuntuu ehkä pahalta ja kylmältäki mutta joku päivä vielä tajuat että sun ehkä oliki parempi elää elämäsi ilman häntä siinä mukana...
Sun asiat on hyvin Ariel, sulla on paljon ystäviä jotka välittää susta. Jopa paavi!!!Olet siis N-I-I-N 100%:sti täysin oikeassa :)) Mun oli hirveän kuluttavaa elätellä toiveita vuodesta toiseen, joten se puhelinsoitto oli mulle jonkinlainen käännekohta... Vaikka minusta tuntuikin silloin, että mun sydän loppuu ja kuolen siihen paikkaan. Sen jälkeen mun ei ole enää tarvinnut miettiä ja spekuloida, että olisiko hän voinut tai halunnut huolehtia minusta. Kiitos sulle, että olet olemassa... Olet oikeasti niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paras p-a-a-v-i ikinä :))
a-r-i-e-l kirjoitti:
Olet siis N-I-I-N 100%:sti täysin oikeassa :)) Mun oli hirveän kuluttavaa elätellä toiveita vuodesta toiseen, joten se puhelinsoitto oli mulle jonkinlainen käännekohta... Vaikka minusta tuntuikin silloin, että mun sydän loppuu ja kuolen siihen paikkaan. Sen jälkeen mun ei ole enää tarvinnut miettiä ja spekuloida, että olisiko hän voinut tai halunnut huolehtia minusta. Kiitos sulle, että olet olemassa... Olet oikeasti niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paras p-a-a-v-i ikinä :))
Nätisti sanottu mua kohtaan hupsu:)
Nyt vaan nokka kohti tulevaisuutta ja keskityt niihin ihmisiin jotka oikeasti välittää susta. Heitä, eiku meitä on paljon kuten tää palstaki todistaa:))a-r-i-e-l kirjoitti:
Olet siis N-I-I-N 100%:sti täysin oikeassa :)) Mun oli hirveän kuluttavaa elätellä toiveita vuodesta toiseen, joten se puhelinsoitto oli mulle jonkinlainen käännekohta... Vaikka minusta tuntuikin silloin, että mun sydän loppuu ja kuolen siihen paikkaan. Sen jälkeen mun ei ole enää tarvinnut miettiä ja spekuloida, että olisiko hän voinut tai halunnut huolehtia minusta. Kiitos sulle, että olet olemassa... Olet oikeasti niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paras p-a-a-v-i ikinä :))
Mä sit kiitän et sä oot olemas muru ku mä rakastan sua sillai et se sattuu mun sisimpäin... <3
jäbä on pohdiskellu itekseen semmosta et noi tapahtumat on johdattanu meidät yhteen et kaikella oli kummiski tarkoitus.. ku marraskuu olis umpi pimiä ilman typykkää. aamusin pitää kahtella aina typykän kuvaa ennen ku malttaa lähteä lypsy hommiin et voikos kauniinpaa naista maan päällä ollakkaan.. <3 <3
temmirauta kirjoitti:
jäbä on pohdiskellu itekseen semmosta et noi tapahtumat on johdattanu meidät yhteen et kaikella oli kummiski tarkoitus.. ku marraskuu olis umpi pimiä ilman typykkää. aamusin pitää kahtella aina typykän kuvaa ennen ku malttaa lähteä lypsy hommiin et voikos kauniinpaa naista maan päällä ollakkaan.. <3 <3
No mä sit vastaan et ei voi... <3
temmirauta kirjoitti:
Mä uskon oikeasti,että tässä elämässä kaikilla asioilla on joku tarkoituksensa. Mulle joskus aikoinaan sattui yks juttu mikä sillä hetkellä tuntui,että se melkein tappaa.Jälkeenpäin tajusin,että se oli kyllä ihan mun parhaaksi loppujen lopuksi.
butch-cassidy kirjoitti:
Hemmetin korstot lääppii kilpaa meikän rakasta.. :-/
Pidä puoles hyvä mies!! ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Pidä puoles hyvä mies!! ;))
Läpällä me vaan tapellaan kun kellään ei ole mahiksia. Lihaskimputki on lakki kourassa nöyrinä hra pikku pimatsun ukon läsnäollessa.. :-D
butch-cassidy kirjoitti:
Läpällä me vaan tapellaan kun kellään ei ole mahiksia. Lihaskimputki on lakki kourassa nöyrinä hra pikku pimatsun ukon läsnäollessa.. :-D
Juu...kyllä mä tiedän et ihan tsoukkia. :)
Hihhii...Kyl saisin makeet naurut,ku näkisin noi heput posket punasina ja tärisevinä tollasessa tilanteessa. :D
- rottajoell
Olen sata varmasti kaikkien kanssa yleensä toimeentuleva,mutta sekin täytyy tunnustaa että jotkut ihmiset kyllä saavat jopa minun kaaliin lämpötilan kohoamaan oikein kunnolla.Mutta eiköhän niin tapahdu joskus kaikilla? ja koskapa minä olen melkeimpä universumin täydellisin ihminen kun nyky sukupolvesta on kyse.
Eiköhän kaikilla keitä välillä yli..Mullaki harva se päivä nii kuohuu kunnolla millon mistäki syystä.
- rottajoel
Ja etenkin tuolla liikenteessä,kun kaikenmaailman audi ja bmw sekä mersu homppelit ovat niin ollakseen parempia ja sitten eivät pääsekään ohi ja aiheuttavat turhia vaaratilanteita.Tinttu-Liina on kyllä fiksu nainen ja varmasti äänestän jos olet ensi vaaleissa ehdokkaana
rottajoel kirjoitti:
Ja etenkin tuolla liikenteessä,kun kaikenmaailman audi ja bmw sekä mersu homppelit ovat niin ollakseen parempia ja sitten eivät pääsekään ohi ja aiheuttavat turhia vaaratilanteita.Tinttu-Liina on kyllä fiksu nainen ja varmasti äänestän jos olet ensi vaaleissa ehdokkaana
Ai vaaleissa...No siellä tuliski pissiset paikat muille,ku meikäläinen sielläki mesoais. ;))
- rottajoell
Nyt jos koskaan Suomi tarvitsee juuri sinunlaista topakkaa naista päättämään yhteiskunnan ja valtion asioista,tiedän että heti kärkeen laittaisit ne korkeilla hallintopaikoilla olevien palkat jäihin ja ainakin pienentäisit niitä sehän olisi todellista demokratiaa,Kokkolan kaupungissakin on täysin turhia viranhaltijoita joiden vaan pitää keksiä itselleen työtä esimerkkinä se kuuluisa putkityö maa kokkola lohta sekä kokkola kälviä välile,siinäki meni veronmaksajien varoja täysin hukkaan kun kokkolan kaupungilla oli rahaa liikaa se piti jotenkin käyttää että saatiin kuntaliitos "näyttämään hyvältä" tarkastajien silmistä on muuten varma tieto.
rottajoell kirjoitti:
Nyt jos koskaan Suomi tarvitsee juuri sinunlaista topakkaa naista päättämään yhteiskunnan ja valtion asioista,tiedän että heti kärkeen laittaisit ne korkeilla hallintopaikoilla olevien palkat jäihin ja ainakin pienentäisit niitä sehän olisi todellista demokratiaa,Kokkolan kaupungissakin on täysin turhia viranhaltijoita joiden vaan pitää keksiä itselleen työtä esimerkkinä se kuuluisa putkityö maa kokkola lohta sekä kokkola kälviä välile,siinäki meni veronmaksajien varoja täysin hukkaan kun kokkolan kaupungilla oli rahaa liikaa se piti jotenkin käyttää että saatiin kuntaliitos "näyttämään hyvältä" tarkastajien silmistä on muuten varma tieto.
Eiköhän tehä musta samantien heti pääministeri,niin alan luutimaan porukkaa.;) Sä voit olla mun neuvonantaja ja avustaja..;))
tinttu-liina kirjoitti:
Eiköhän tehä musta samantien heti pääministeri,niin alan luutimaan porukkaa.;) Sä voit olla mun neuvonantaja ja avustaja..;))
No meikä hoitaa sitten talouspuolen kuntoon Pirkan nikseistä ansaituilla rahoilla ja Arieli häkellyttää äänestäjät akrobaattitempuillaan sekaisin.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
Mitäs jos sä alatki saman tien pressaks et me ton jäbän kaa voitais sit ryhtyy sun adjutanteiks... ;D
butch-cassidy kirjoitti:
No meikä hoitaa sitten talouspuolen kuntoon Pirkan nikseistä ansaituilla rahoilla ja Arieli häkellyttää äänestäjät akrobaattitempuillaan sekaisin.. ;-D
Saat kyllä vetästä aika monta niksiä sinne Pirkkaan. ;))
artagnan kirjoitti:
Mitäs jos sä alatki saman tien pressaks et me ton jäbän kaa voitais sit ryhtyy sun adjutanteiks... ;D
No mä aattelin sitäkin ihan ekaks,mutta sitten hoksasin että pääministerinä voin pomputtaa kunnolla porukkaa. ;)
Jonkun aikaa näin ja sen jälkeen voinkin siirtyä pressaks,ku mua varmasti ihan pyydetään siihen, kun olen näyttänyt taitoni tuossa pääministerin hukissa... ;))tinttu-liina kirjoitti:
No mä aattelin sitäkin ihan ekaks,mutta sitten hoksasin että pääministerinä voin pomputtaa kunnolla porukkaa. ;)
Jonkun aikaa näin ja sen jälkeen voinkin siirtyä pressaks,ku mua varmasti ihan pyydetään siihen, kun olen näyttänyt taitoni tuossa pääministerin hukissa... ;))Pakko on kyllä muistuttaa että tää pääministeriksi hamuava tinttu moitti mua egoni suuruudesta...:)))
toljanter kirjoitti:
Pakko on kyllä muistuttaa että tää pääministeriksi hamuava tinttu moitti mua egoni suuruudesta...:)))
Rottajoel huomas mun suuret kyvyt..On siinä sitten kunnon ihmistuntija..:))
tinttu-liina kirjoitti:
Rottajoel huomas mun suuret kyvyt..On siinä sitten kunnon ihmistuntija..:))
Jeeeee!!! Siis ihan oikeasti kaikki N-I-I-N fanittaa mun valmentajaa... :)) Ja rottiin viittaava on aina niiiiiiiin toooooooooosi älykästä, hahaha ;DDD Mun pitäisi lukea tenttiin... Hoh hoijaa...
a-r-i-e-l kirjoitti:
Jeeeee!!! Siis ihan oikeasti kaikki N-I-I-N fanittaa mun valmentajaa... :)) Ja rottiin viittaava on aina niiiiiiiin toooooooooosi älykästä, hahaha ;DDD Mun pitäisi lukea tenttiin... Hoh hoijaa...
Nii aatteles..sulla on näin suosittu valmentaja..Ei ihan jokaisella likalla olekkaan. ;))))
Lues kuule ny vaan reippaasti niitä kirjoja,nii sustahan tulee viel vaikka mitä.Eipä tartte sitten jälkeenpäin harmitella mitään. :)tinttu-liina kirjoitti:
Nii aatteles..sulla on näin suosittu valmentaja..Ei ihan jokaisella likalla olekkaan. ;))))
Lues kuule ny vaan reippaasti niitä kirjoja,nii sustahan tulee viel vaikka mitä.Eipä tartte sitten jälkeenpäin harmitella mitään. :)Hahaha ;DDD Joo... Mun pitää saada kohta isompi pää... ;))
- rottajoel
tinttu-liina kirjoitti:
Ei minusta taida olla neuvonantajaksi vielä vähempi avustajan virkaan,taidan tyytyä elämään tylsää arkea ja katsomaan muiden toilailuja,Nimittäin olen tullut siihen tulokseen että televisio sekä radio ovat täysin turhia,kyllä jännitystä saa ihan livenä kun tuonne kokkolan kaduille lähtee liikehtimään
rottajoel kirjoitti:
Ei minusta taida olla neuvonantajaksi vielä vähempi avustajan virkaan,taidan tyytyä elämään tylsää arkea ja katsomaan muiden toilailuja,Nimittäin olen tullut siihen tulokseen että televisio sekä radio ovat täysin turhia,kyllä jännitystä saa ihan livenä kun tuonne kokkolan kaduille lähtee liikehtimään
No olipa harmi...;)Mutkiitti vinkistä..Mulla tuli pituutta lisää heti muutama sentti..;))
- EmpaattinenMies
a-r-i-e-l kirjoitti:
Mitä ilmeisemmin minut haukutaan tästäkin, mutta rohkenen silti toivottaa sinulle onnea tenttiin!
- rottajoel
tinttu-liina kirjoitti:
No olipa harmi...;)Mutkiitti vinkistä..Mulla tuli pituutta lisää heti muutama sentti..;))
se hyvä,sillä pienikin apu tuottaa suuren ilon tai saattaa tuottaa,Joskus voipi käydä päinvastoin
Mitä ilmeisemmin minut haukutaan tästäkin, mutta rohkenen silti toivottaa sinulle onnea tenttiin!
Kuka sää oot.....
rottajoel kirjoitti:
se hyvä,sillä pienikin apu tuottaa suuren ilon tai saattaa tuottaa,Joskus voipi käydä päinvastoin
Oikeessa olet rottajoel...Aina apu ja avun antaminen ilahduttaa. :)
jäbässä ei sitte muuta pimiää oo ku aikaset ylös nousut.. :)
Pimee tyyppi täytyy olla,ku keskellä yötä ylös nousee.. ;))
Ei vaan kyl hattua nostan sulle...sitä ei kyl ole,mut jos olis nii nostaisin. ;)tinttu-liina kirjoitti:
Pimee tyyppi täytyy olla,ku keskellä yötä ylös nousee.. ;))
Ei vaan kyl hattua nostan sulle...sitä ei kyl ole,mut jos olis nii nostaisin. ;)älä kummiskaan nosta ku mieli tekis nukkua puoli yhteentoista asti joka päivä ;D
temmirauta kirjoitti:
älä kummiskaan nosta ku mieli tekis nukkua puoli yhteentoista asti joka päivä ;D
Elä väheksy yhtään ittees.;) Jos noin aattelis,nii suurin osa meistä makoilis miljonäärinä palmujen alla.:))
Mihkäs Kittie on jääny,ku ei ole tullu kertomaan meillä pimeyksiään..:))
Ai pimeitä puolia..? No kyllähän koulukiusaus on jättänyt sellaisen olon, että on tuntosarvet pystyssä, kun uusia ihmisiä tapaa.. Ja masennus ja ahdistus voi vetää mielen aika pimeäksi.. :P
Kittiechihu kirjoitti:
Ai pimeitä puolia..? No kyllähän koulukiusaus on jättänyt sellaisen olon, että on tuntosarvet pystyssä, kun uusia ihmisiä tapaa.. Ja masennus ja ahdistus voi vetää mielen aika pimeäksi.. :P
jäbä tsemppaa. oot kummiski rohkea ku noista jutuista oot puhunu. helpompi on ollu sitte muidenki kertoa itestään.. :)
Kittiechihu kirjoitti:
Mä ymmärrän sua.Kuspäisiä ihmisiä piisaa.Pitää yrittää ajatella että tuollaset ihmiset ei ansaitse enempää huomiota.Kiusaajat saavat itse mennä peilin eteen ja miettiä missä vika.Sustaki on tullut nii ihana ja symppis ihminen...ootvarmaa ollu sitä aina,mut kiusaajat eivät vaivautuneetsitä huomioimaan.Se on heidän menetyksensä.Kiva et me saatiin suhun tutustua täällä.:))
tinttu-liina kirjoitti:
Mä ymmärrän sua.Kuspäisiä ihmisiä piisaa.Pitää yrittää ajatella että tuollaset ihmiset ei ansaitse enempää huomiota.Kiusaajat saavat itse mennä peilin eteen ja miettiä missä vika.Sustaki on tullut nii ihana ja symppis ihminen...ootvarmaa ollu sitä aina,mut kiusaajat eivät vaivautuneetsitä huomioimaan.Se on heidän menetyksensä.Kiva et me saatiin suhun tutustua täällä.:))
Juuh, ihmeen paljon piisasi lapsena ja nuorena noita kiusaajia.. Onneksi edes aikusena olen löytänyt mukavia ystäviä jotka arvostaa minua, tarkoitan myös teitä palstakamuja. <3
temmirauta kirjoitti:
jäbä tsemppaa. oot kummiski rohkea ku noista jutuista oot puhunu. helpompi on ollu sitte muidenki kertoa itestään.. :)
No en noita asioita häpeä. En ansainnut kiusaamista ja sairastua voi kuka tahansa..
Kittiechihu kirjoitti:
No en noita asioita häpeä. En ansainnut kiusaamista ja sairastua voi kuka tahansa..
Tuo on täysin totta.
Kittiechihu kirjoitti:
no kuule ku jäbä ei sitä noin tarkottanutkaan et hävetä pitäis vaan päinvastoin :)
- rottajoell
Kittiechihu kirjoitti:
Minuakin aikanaan kiusattiin koulussa,siihen osallistuivat ns luokkatoverit varsin innokkaasti ,varmaan he saivat siitä niitä kiksejä ja hyvää mieltä.Toivon että nämä silloiset kiusaajat olisivat teoistaan hyötyeet edes jotenki,ettei heidän tarvitsisi syödä mielen parannuslääkkeitä,Ainahan tosin maailmassa on kokonaisia kansakuntia surmattu kidutettu ihmisiä kiusattu jne vallan rahan jne typerien syiden vuoksi.Ihmisluonne on tuleva ikuisesti olemaan samanlainen
temmirauta kirjoitti:
no kuule ku jäbä ei sitä noin tarkottanutkaan et hävetä pitäis vaan päinvastoin :)
Juu, ymmärsin. :) Sanoin vaan noin yleisesti. Monethan kyllä häpeävät sairauksia, vaikka ei niille mitään voi, kukaan ei ole superihminen.
rottajoell kirjoitti:
Minuakin aikanaan kiusattiin koulussa,siihen osallistuivat ns luokkatoverit varsin innokkaasti ,varmaan he saivat siitä niitä kiksejä ja hyvää mieltä.Toivon että nämä silloiset kiusaajat olisivat teoistaan hyötyeet edes jotenki,ettei heidän tarvitsisi syödä mielen parannuslääkkeitä,Ainahan tosin maailmassa on kokonaisia kansakuntia surmattu kidutettu ihmisiä kiusattu jne vallan rahan jne typerien syiden vuoksi.Ihmisluonne on tuleva ikuisesti olemaan samanlainen
Kurjia kyllä nämä koulukiusaustapaukset.. :( Itselleni kävi niin, että tuo koulukiusaaminen on osasyy masennukseeni.
Kittiechihu kirjoitti:
Juu, ymmärsin. :) Sanoin vaan noin yleisesti. Monethan kyllä häpeävät sairauksia, vaikka ei niille mitään voi, kukaan ei ole superihminen.
Taas nii oikeessa Kittie...Millekkään sairaudelle ei todellakaan voi mitään.Niinkuin tälläkin palstalla on nähty,niin ihmiset voi olla julmia näissäkin asioissa.Semmoisille melkein toivois,että joutuisivat itse kokemaan,niin johan loppuis nälvimiset. En tietenkään halua kenellekkään toivoa mitään,vaan ennemmin nii,että ihmiset itse ymmärtäisivät nämä asiat.
rottajoell kirjoitti:
On se kyllä niin,että ei noita ihmisluonteen pirullisuuksia varmaankaan ikinä saa pois.
tinttu-liina kirjoitti:
On se kyllä niin,että ei noita ihmisluonteen pirullisuuksia varmaankaan ikinä saa pois.
No yksi asia voisi vähän auttaa? Olisi hyvä jos vanhemmat kasvattaisivat muksunsa arvostamaan erilaisia ihmisiä ja vaikka koulussakin voitaisiin tästä aiheesta enemän puhua..?
tinttu-liina kirjoitti:
Taas nii oikeessa Kittie...Millekkään sairaudelle ei todellakaan voi mitään.Niinkuin tälläkin palstalla on nähty,niin ihmiset voi olla julmia näissäkin asioissa.Semmoisille melkein toivois,että joutuisivat itse kokemaan,niin johan loppuis nälvimiset. En tietenkään halua kenellekkään toivoa mitään,vaan ennemmin nii,että ihmiset itse ymmärtäisivät nämä asiat.
Palstan ihmiset jotka mollaavat muiden sairauksia, ovat julmia ja lapsellisia.. Mikä se on niin vaikeata ymmärtää ja välittää, kuin joku voi huonosti??
Kittiechihu kirjoitti:
Palstan ihmiset jotka mollaavat muiden sairauksia, ovat julmia ja lapsellisia.. Mikä se on niin vaikeata ymmärtää ja välittää, kuin joku voi huonosti??
Tuossa toisessa viestissä kirjoitit tuosta kasvatuksesta,niin todellakin vanhemmat voivat tehdä paljon sen asian eteen,että miten lapset ja nuoret kohtelevat toisia ihmisiä.Kouluissa yritetään kitkeä kiusaamista pois,mutta jos ei ole jo kotona pienestä pitäen opetettu kunnioittamaan muita ihmisiä,niin vaikea sitä on enää koulussa muuttaa..
Palstoilla ilkeily on sitä empatian puutetta..tinttu-liina kirjoitti:
Tuossa toisessa viestissä kirjoitit tuosta kasvatuksesta,niin todellakin vanhemmat voivat tehdä paljon sen asian eteen,että miten lapset ja nuoret kohtelevat toisia ihmisiä.Kouluissa yritetään kitkeä kiusaamista pois,mutta jos ei ole jo kotona pienestä pitäen opetettu kunnioittamaan muita ihmisiä,niin vaikea sitä on enää koulussa muuttaa..
Palstoilla ilkeily on sitä empatian puutetta..No tuo kasvatus ainakin toimii. Vanhempani kasvattivat minut ja sisarukseni hyväksymään erilaiset ihmiset, esim. vammaiset ja homot yms.. Oma sisareni on lievästi vammainen, en edes ajatellut asiaa lapsena kamaluudeksi, vaan olimme läheisiä ja olemme edelleen. :)
Mikähän sitten auttaisi kouluissa puuttuminen koulukiusaamiseen.?
Jep, empatian puute on aika ikävä asia..Kittiechihu kirjoitti:
No tuo kasvatus ainakin toimii. Vanhempani kasvattivat minut ja sisarukseni hyväksymään erilaiset ihmiset, esim. vammaiset ja homot yms.. Oma sisareni on lievästi vammainen, en edes ajatellut asiaa lapsena kamaluudeksi, vaan olimme läheisiä ja olemme edelleen. :)
Mikähän sitten auttaisi kouluissa puuttuminen koulukiusaamiseen.?
Jep, empatian puute on aika ikävä asia..Aloin oikeen miettiä tuota kasvatusta...Mua ei ole miitenkää kasvatettu mihinkään.Ei tämmösistä asioista edes puhuttu koskaan mitään.Kyllä mulla nämä mun hyväksymisjutut on tullu itestään tai sitten on vain ihan syntyperäsiä..(kuulosti varmaan hullulta. :) )
Tuo koulujuttu,niin ehkä se auttaa ainakin jonkin verran,jos ihan esikoulusta lähtien aletaan lapsille juttelemaan näistä asioista.Toisaalta sitten se,että miten vanhemmat käyttäytyy lasten nähden,niin se taas voi viedä toiseen suuntaan.On siinä lapsiparka silloin varmaankin suu pyöreenä,kun ei tiedä miten olis...tinttu-liina kirjoitti:
Aloin oikeen miettiä tuota kasvatusta...Mua ei ole miitenkää kasvatettu mihinkään.Ei tämmösistä asioista edes puhuttu koskaan mitään.Kyllä mulla nämä mun hyväksymisjutut on tullu itestään tai sitten on vain ihan syntyperäsiä..(kuulosti varmaan hullulta. :) )
Tuo koulujuttu,niin ehkä se auttaa ainakin jonkin verran,jos ihan esikoulusta lähtien aletaan lapsille juttelemaan näistä asioista.Toisaalta sitten se,että miten vanhemmat käyttäytyy lasten nähden,niin se taas voi viedä toiseen suuntaan.On siinä lapsiparka silloin varmaankin suu pyöreenä,kun ei tiedä miten olis...Taidat olla oikeassa, että parasta olisi jos vanhemmat olisivat fiksuja, ja heti opettaisivat lapsensa hyväksymään erilaiset ihmiset. Olisipa sellaisia vanhempia enemän..
Kittiechihu kirjoitti:
Taidat olla oikeassa, että parasta olisi jos vanhemmat olisivat fiksuja, ja heti opettaisivat lapsensa hyväksymään erilaiset ihmiset. Olisipa sellaisia vanhempia enemän..
Tuo on niin monimutkainen juttu.Vanhemmat voi mennä sen mukaan miten heidät on kasvatettu tai jätetty kasvattamatta.Ei sitten toisaalta voi ihan kaikkea laittaa vanhempienkaan piikkiin,kun jossain vaiheessa tulee se kaveriporukka mukaan..Meihin ihmisiin kun voi vaikuttaa niin moni asia loppujen lopuksi..
tinttu-liina kirjoitti:
Tuo on niin monimutkainen juttu.Vanhemmat voi mennä sen mukaan miten heidät on kasvatettu tai jätetty kasvattamatta.Ei sitten toisaalta voi ihan kaikkea laittaa vanhempienkaan piikkiin,kun jossain vaiheessa tulee se kaveriporukka mukaan..Meihin ihmisiin kun voi vaikuttaa niin moni asia loppujen lopuksi..
Olet kyllä fiksu kun osaat niin hyvin kommentoida näitä asioita. :) Niin, kai ihmisen kasvatukseen ja kehitykseen vaikuttaa monet asiat..
Kittiechihu kirjoitti:
Olet kyllä fiksu kun osaat niin hyvin kommentoida näitä asioita. :) Niin, kai ihmisen kasvatukseen ja kehitykseen vaikuttaa monet asiat..
Kerron sulle salaisuuden,mutta et saa kertoa kenellekkään..lupaakko? No täs se tulee...En mä oikeesti mikää fiksu ole...kuhan kirjoitan mitä aattelen... ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Kerron sulle salaisuuden,mutta et saa kertoa kenellekkään..lupaakko? No täs se tulee...En mä oikeesti mikää fiksu ole...kuhan kirjoitan mitä aattelen... ;)
Kyllä sinulla on ihan oikeasti fiksuja ajatuksia. <3
Kittiechihu kirjoitti:
Kyllä sinulla on ihan oikeasti fiksuja ajatuksia. <3
Ihan vaan maalaisjärjellä ajateltuja juttuja..:)
tinttu-liina kirjoitti:
Ihan vaan maalaisjärjellä ajateltuja juttuja..:)
Maalaisjärkihän on hyvä asia! :)
- rottajoell
Kittiechihu kirjoitti:
Kyllä tinttu-liina ja kittiecichu olette kumpikin täysin oikeassa,olisi varmaankin miellyttävä teille kummallekkin vaikkapa pizat tarjota no vaikkas abc lla tiedä saako sieltä edes pizaa?
rottajoell kirjoitti:
Kyllä tinttu-liina ja kittiecichu olette kumpikin täysin oikeassa,olisi varmaankin miellyttävä teille kummallekkin vaikkapa pizat tarjota no vaikkas abc lla tiedä saako sieltä edes pizaa?
Kiitos! :) Hyviä ja fiksuja kommetteja tulee myös sinulta! :) Ei muuta kuin liityt palstakavereiden joukkoon. Ja kyllä kai abc:llä tietääkseni saa pizzaa..
tinttu-liina kirjoitti:
Mun mielestä vanhempien tai kavereiden roolilla ei välttämättä ole niin hirveästi merkitystä, vaan luonne on jo syntyessä valmiina. Oikeasti tosi moni lapsi kasvaa kodin ulkopuolella ilman vanhempia ja kuitenkin heistä tulee ihan kunnollisia ihmisiä. Kaikista vanhemmista ei edes ole kasvattajiksi...
- Perjantai_tunnustus
Olen hurahtanut palstalla kirjoittavaan naiseen.
- turhaa-toivoa-elättelet
Sillä on putkinäkö toljanteriin.
turhaa-toivoa-elättelet kirjoitti:
Sillä on putkinäkö toljanteriin.
Sullaki on jonkinlainen putkinäkö.Tiesikkö sitä?Jos et,nii nyt tiiät.
- Annastina7
kauniita unia mussukat!!
- lyhytponnari
pinna on täällä vähän lyhyt
Vai lyhyt..No sun pitää pidentää sitä.Mä ku joskus meinaan jostain kärähtää heti,nii mä mielessäni sanon kaikki rumat sanat mitä tiiän ja heti vähän helpottaa.Jos sä et voi semmosia aatella,nii hypi tasajalkaa.Siinä tulee vähän liikuntaaki kaupanpäällisinä.;)
- TOSIkatkeratahvo
Onko loppupeleissä yhteiskunnan vika että Tahvosta tuli katkera kapiainen?
Kertokaas immeiset,että minkälaisia rahankäyttäjiä te olette? Polttaako mani hyppysissä vai pidättekö kaksin käsin kiinni?
Mä en ole tuhlari,mutta en ole sairaalloinen säästäjäkään.Meinaan sitä,ettei raaskis yhtään mihinkään laittaa rahaa.Ostan sen minkä tarvin ja aika harvoin ees tarvin mitään.En ole koskaan ollut mikään shoppailija. :)Kittiechihu kirjoitti:
No olen kyllä tuhlari.. Ostelen harrastuksiin liittyvää kamaa.. :P
Nooo....sulla menee silloin se raha hyvään tarkoitukseen eikä jää vain nurkkiin lojumaan. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Nooo....sulla menee silloin se raha hyvään tarkoitukseen eikä jää vain nurkkiin lojumaan. :)
No menee hyvään tarkoitukseen kai.. :D
Neiti Näpsä alias pikku pimatsu vahtii meikän rahankäyttöä haukan lailla elikkä olosuhteiden pakosta oon säästäväinen mutta perusluonteeltani rahan hassaaja.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Neiti Näpsä alias pikku pimatsu vahtii meikän rahankäyttöä haukan lailla elikkä olosuhteiden pakosta oon säästäväinen mutta perusluonteeltani rahan hassaaja.. ;-D
Mihin sitten tuhlaat, jos saat luvan? :)
butch-cassidy kirjoitti:
No on se hyvä,että sua sitten joku pitää kurissa. Taidat olla itsekkin tyytyväinen? :))
Kittiechihu kirjoitti:
Mihin sitten tuhlaat, jos saat luvan? :)
Ei mihinkään kun lupaa ei tipu.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
No on se hyvä,että sua sitten joku pitää kurissa. Taidat olla itsekkin tyytyväinen? :))
No jaa.. Meikän pankkikortinki se on jemmannut itelleen piiloon ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
Sori,mutta mua nauratti toi ihan julmetusti. :)))))
butch-cassidy kirjoitti:
No kylläpä hän pitää teitä tiukassa otteessa.. Huh! :O
tinttu-liina kirjoitti:
Sori,mutta mua nauratti toi ihan julmetusti. :)))))
Näkisitpä kun se vertailee kilohintoja kaupassa kun meikä ottaa sen mikä käteen osuu..;-D
Kittiechihu kirjoitti:
No kylläpä hän pitää teitä tiukassa otteessa.. Huh! :O
Meikää vaan.. Ei muita :-D
butch-cassidy kirjoitti:
Näkisitpä kun se vertailee kilohintoja kaupassa kun meikä ottaa sen mikä käteen osuu..;-D
Ai....mä oon samanlainen että vertailen hintoja..:)) Hyi sä oot oikeesti tuhlari. ;)
butch-cassidy kirjoitti:
Meikää vaan.. Ei muita :-D
Ohohhoh.. Minun mies ei kyllä lompakkoanin vie, kysyy kauniisti jos pikkurahaa kaipaa lainaksi. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Ai....mä oon samanlainen että vertailen hintoja..:)) Hyi sä oot oikeesti tuhlari. ;)
Et taida sitten ylipuhua neiti Näpsää että se antaisi meikän pankkikortin takaisin..? ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
No kyllä minäkin ruokakaupassa hintoja vertaan.. Kun jotkut ruuat on kalliita.. Heeii! Käykääs tsekkaamassa avauksein palstan mukavista ihmisistä.. ;)
butch-cassidy kirjoitti:
Et taida sitten ylipuhua neiti Näpsää että se antaisi meikän pankkikortin takaisin..? ;-D
No en todellakaa ylipuhu... Tuollanen tuhlari saa kyllä jäädä valvovan silmän alle! :))
toi shoppailu ei sitte yhtään istu jäbän persoonaan. hommatki on jo itessään semmosia et talouden pidossa joutuu olla enempi ku tarkkana. et pankkikorttia ei tarvi jättää typykän hoteisiin ;) putsiki joutais vähä oikoa tota juttua..
Raha on sit helppoo meneen ku aina on noit pakollisii menoiki... Mä ku viel säästän omaa kämppää varten nii ylimääräst ei sit paljoo käteen jää.
temmirauta kirjoitti:
toi shoppailu ei sitte yhtään istu jäbän persoonaan. hommatki on jo itessään semmosia et talouden pidossa joutuu olla enempi ku tarkkana. et pankkikorttia ei tarvi jättää typykän hoteisiin ;) putsiki joutais vähä oikoa tota juttua..
Miehet ei kai yleensä välitä shoppailusta muutenkaan? Ei minunkaan mies.. Naiset taas useimmiten tykkää käydä kaupoilla.
artagnan kirjoitti:
Raha on sit helppoo meneen ku aina on noit pakollisii menoiki... Mä ku viel säästän omaa kämppää varten nii ylimääräst ei sit paljoo käteen jää.
No ymmärrän että pidät kukkaronyörit tiukalla, toivottavasti pian saat sen oman kämpän.
temmirauta kirjoitti:
No voihan perskules.. Tunnustetaan sitten rehdisti että Neiti Näpsä takavarikoi meikän pankkikortin jotta kessuttelulle tulisi stoppi ;-D
temmirauta kirjoitti:
Se on jo yksistään hieno juttu,että osaa käyttää rahaa niin,että ymmärtää käyttää varojen mukaan....Yli varojen elämisessä tulee muutes pissiset paikat.
artagnan kirjoitti:
Sulla on hieno tavoite.On järkevää säästää johonkin järkevään,eikä hassaa turhiin juttuihin.
tinttu-liina kirjoitti:
Sulla on hieno tavoite.On järkevää säästää johonkin järkevään,eikä hassaa turhiin juttuihin.
No nyt minulle tulee huono omatunto, kun hassaan rahat harrastuksiin.. :O
Kittiechihu kirjoitti:
No tuskin sä sellasii summii hassaat et sun tarvii huonoo omaatuntoo potee :D Kyl mäki harrastuksiin rahaa laitan niinku sillai kohtuudel...
Kittiechihu kirjoitti:
No ei harrastukset ole minusta mitään turhia.Ihan hyvällä omallatunnolla voi kyllä harrastaa. :)
Semmonen on minusta turhaa mitä esim. monet naiset tekee,että ostellaan miljoonia laukkuja,kenkiä sun muuta...Tää on sit vaa mun mielipide,ettei tartte kenenkää hikeentyä. :)tinttu-liina kirjoitti:
No ei harrastukset ole minusta mitään turhia.Ihan hyvällä omallatunnolla voi kyllä harrastaa. :)
Semmonen on minusta turhaa mitä esim. monet naiset tekee,että ostellaan miljoonia laukkuja,kenkiä sun muuta...Tää on sit vaa mun mielipide,ettei tartte kenenkää hikeentyä. :)Vau ja jeeeee!!!! Olen taas mun valmentajan kanssa N-I-I-N samaa mieltä :)) Siis ihan oikeasti mitä järkeä on törsätä esim. 5000 euroa johonkin laukkuun, häh ja täh??? Tai omistaa sata paria kenkiä... Niiiiiiiiiiiin toooooosi älytöntä :(( Mullakin kuluu rahaa mun uinti- ja voimisteluharrastukseen ja tietenkin mun opintoihin, mutta eräs toinen hoitaa onneksi maksamisen mun puolesta, hahaha ;DDD
tinttu-liina kirjoitti:
Semmonen on minusta turhaa mitä esim. monet naiset tekee,että ostellaan miljoonia laukkuja,kenkiä sun muuta...Tää on sit vaa mun mielipide,ettei tartte kenenkää hikeentyä. :)No kiitos! :) En voisi luopua harrastuksista, ovat hyvää ajanvietettä ja terapiaa.. :)
a-r-i-e-l kirjoitti:
Vau ja jeeeee!!!! Olen taas mun valmentajan kanssa N-I-I-N samaa mieltä :)) Siis ihan oikeasti mitä järkeä on törsätä esim. 5000 euroa johonkin laukkuun, häh ja täh??? Tai omistaa sata paria kenkiä... Niiiiiiiiiiiin toooooosi älytöntä :(( Mullakin kuluu rahaa mun uinti- ja voimisteluharrastukseen ja tietenkin mun opintoihin, mutta eräs toinen hoitaa onneksi maksamisen mun puolesta, hahaha ;DDD
no koulutus kyllä maksaa ittensä takasi ja on järki sijoitus omaan tulevaisuuteen.. :)
- pääsiskö-porukoihis
a-r-i-e-l kirjoitti:
Vau ja jeeeee!!!! Olen taas mun valmentajan kanssa N-I-I-N samaa mieltä :)) Siis ihan oikeasti mitä järkeä on törsätä esim. 5000 euroa johonkin laukkuun, häh ja täh??? Tai omistaa sata paria kenkiä... Niiiiiiiiiiiin toooooosi älytöntä :(( Mullakin kuluu rahaa mun uinti- ja voimisteluharrastukseen ja tietenkin mun opintoihin, mutta eräs toinen hoitaa onneksi maksamisen mun puolesta, hahaha ;DDD
Mukaan ;)
a-r-i-e-l kirjoitti:
Miten opiskelut sujuu? Saanko kysyä miten kestät näitä urpoja palstalla, jotka yrittää saada sinulta huomiota? Eikö ole rasittavaa..
Kittiechihu kirjoitti:
Miten opiskelut sujuu? Saanko kysyä miten kestät näitä urpoja palstalla, jotka yrittää saada sinulta huomiota? Eikö ole rasittavaa..
Oikeasti joku vain trollaa... :)) Ja kiitos kysymästä, mun opinnot sujuu oikein hyvin, koska olen ahkeruuden perikuva, hahaha ;))
a-r-i-e-l kirjoitti:
Oikeasti joku vain trollaa... :)) Ja kiitos kysymästä, mun opinnot sujuu oikein hyvin, koska olen ahkeruuden perikuva, hahaha ;))
Joo.. Trollaajia täällä kyllä piisaa.. Kiva että opsikelut sujuu hyvin. :)
Nosto.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446