on sitä mitä luvataan,Romerolla ja muilla tekijöillä on asenteellinen käsitys zombieista.Budjetti ei hämää,luo tiettyä autenttisuutta tähän,ihan vähän välillä sellaista suoralähetys fiilistä.Toiminta ei travitse tässä sellaista perus SPLATTER ja GORE raakuutta,panostettu selvästi enemmän tunnelmaan ja siihen että katsoja ei poistuisi telkun edestä.Vanhan ajan nuotio tarina fiilis välittyy hyvin katsojille...sellainen vaino ja pelko kaikkea paranormaalia kohtaan,pysyy aika mukavasti koossa,joitakin virheitä on vähän paikkailtu huomaa mutta? ei jos nopeasti katsoo.Häiriösi tuosta ei kyllä tässä ole....yritetty paikoin tehdä liian tosissaan sen huomaa heti jopa sellaiset jotka eivät tavallisesti tämmöisestä huomaa.Draamamaisuus on saatu hyytäväksi ja sitä alkaa vähän miettimään että mitä jos itse olis tuossa tilanteessa,minä ainakin ihalen noita joitakin zombeja tässä...hyvin saatu esille se tiedotontila ja että kuitenkin zombie vastustelee zombiuttaan.....koska siinä on kuitenkin vielä ihmismäisiä piirteitä.Tempo vaihtuu välillä oudosti,mutta? enimmäkseen hyvin ja sulavasti.Välillä on sillei pikkasen että aivan kuin olisi itse joku ihmis henkilöistä....kuin oma sielu siirtyisi johinkin heistä,ja se tarkkailisi kaikkea..tai kuin leffan ympäris yläpuolella ilmaan.Zombiesita ei ole téhty liian voodoo maisia ja tehokkaita,niihin on saatu myös sitä persoonaa,joissakin on yllättävän psljon sitä.
Night of the living dead.....todella järisyttävän viihdyttävä zombie nautinto.........
5
447
Vastaukset
- mystery-86
mitä Usalla on ollut aikojen alusta lähtien......kohtaukset vaihtuvat useinmiten tässä leffassa sulavasti.Henkilökohtaista vittuilua ei näy.....hei kiitos valvoja että olet armahtanut minut...no ei tuo kyllä ole aivan oikea sana mutta? menkööt.Olisiko sinusta valvoja jos täällä on sellainen niin apua mun arvosteluihin?.....muuten en kyllä' tarvitse apua.
- mystery-86
***** - mystery-86
leffan kannalta ihan jees tuossa muodossa mutta? muuten jyrkkä Ei.Täytyy sanoa että yksi kauhuleffojen isähahmoista....ehdottomasti.Katsokaa ja ihmetelkää miten arkisuus ja vaisuus,värittömyys pelottaa.Kyllähän koomisiakin kökkeilyjä mahtuu mukaan mutta? niitähän saadaan niin helposti aikaan kun kyseessä on zombiet.
- mystery-86
yllättävän paljon tässä on panostettu noihin roolihenkilöihin ja mikä omituisinta ihmiset ovat vielä kyseessä.Tahtoo mennhä siihen SPLATTERIN kohdalla ja perus Kauhun että jotenkin noista pahoista on tehty kaiken puolin hyviä nokkelampia ja persoonallisempia,johtavampia....aargh noin se menee...ja sitten ihmis poloille ei jää sitä arvo niin paljon.Tiedän että kuulostan tyypiltä joka on revitty suoraan ulos B-LEFFASTa.Ehkäpä minä olenkin sellainen mädäntyneet lapsukaiset....ha ha ha.
- mystery-86
tehosteita oikea määrä...juuri se mitä tämä juoni sekä aihe tarvitsee.Tästäkin luultavasti tehdään taas lisää eri versioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768