Voisiko joku valaista miten ja kannattaako jännevammaista hevosta myydä vaikka olisi parantunut? Kuinka paljon hevonen voisi maksaa jos se on 5500€ maksanut 3v sitten?
Hevonen on mennyt eteenpäin paljon koulussakin. Hyppyuralle voi sanoa hyvästit mutta uskaltaako myydä edes koulukäyttöön... kestääkö jalat treenaamista ym kysymyksiä paljon.
Kertokaa kokemuksia, näkemyksiä ja tuntemuksia.. kaikki auttaa päättämään mitä tehdä hevoselle.
jännevammainen hevonen
1
440
Vastaukset
- Kasiro
Jos se on parantunut niin voihan sen myydä. Toisaalta, jännevika vaivaa aika-ajoin, täydellisesti se ei parane ( minun tietääkseni ).
Mutta kannattaa sanoa ostajaehdokkaalle että vamma on olemassa. Kerro myös onko se kestänyt sinun käyttösi ja kauanko kerralla menet sillä. Jos se kestää parin tunnin koulutreenin ja on osaava hevonen, se saattaa helpostikkin mennä. Kerro myös voiko sillä mennä edes kavaletteja, useimmat hevosen ostajat haluaisivat hypätä edes pieniä esteitä edes joskus.
Se kertoo ostajalle onko hevonen hänelle hyvä ja osoittaa sinun rehellisuutesi. Suurta hintaa et tietenkään voi pyytää mutta en lähde arvailemaan sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865