Kaikille onkin jo käynyt selville että Roskasakki levittää kaikin tavoin väärää tietoa maahanmuuttajista. Valheet ovat pöyristyttäviä ja monessa tapauksessa johtanevat viranomaisten pakeille.
Valveutunut kansalainen ei moisille roskapuheille korvaansa lotkauta. Ei pidä provosoitua väittelyihin. Riittää kun toteaa kuten minä, että "ne on taas niitä katkerien ihmisten purkauksia, kun pelkäävät, että sossun luukulle tulee heille kavereita"!
Roskasakki valehtelee ja vääristelee
10
200
Vastaukset
- ihmehöpötin
Ota nyt kuule suvakki tupla määrä niitä rauhoittavia.
- musuittaparempi
Sun aivoistasi puuttuu se palanen, jolla ymmärretään islamin invaasio.
Ranskassa jo räiskyy, kuten isis on uhannut.
Suomikin kuuluu iskujen kohteisiin.
Toivottavasti olet silloin paikalla. - sinnökö
kyllä se siitä
Ei mulla muuta tällä kertaa - Roskaajalle
Miten tuo yks ja sama trollaaja jaksoikin rustata noin monta Roskajuttua tuohon edelleen? No, se otti välillä keppanavauhtia sossun rahoilla.
- kvxvvvvvvv
Sipilän apina suojelee näitä
- olutporsaat
Roskasakki aktiivisena. Menkööt sossuun.
- selvitäfaktat
Näyttää siltä, ettei sinulla ole todellista käsitystä mitä on meneillään mm. täällä Euroopassa. Sinulle pitäisi pitää pitkät luennot mm. islamista; mitä se on, mikä ideologia siihen liittyy ja mitkä tavoitteet islamilla on koko maailmaan nähden. Parhaillaan on menossa islamin invaasio joka on suunniteltu jo kauan aikaa sitten. "Pakolaisten" (jotka eivät ole pakolaisia vaan laittomia maahantunkeutujia)sekaan on tarkoituksella ujutettu ISIS terroristeja. Islamin tavoite on maailman haltuunotto ja maailman islamisaatio. Taustalla on muutakin maailman johtavaa tahoa, myös EU:ssa ja jopa meidänkin hallituksessa. Taustalla miljardiluokan rahaliikennettä. Saudiarabia on rikas maa, mutta ei ota näitä kulttuuriltaan, uskonnoltaan ja tavoiltaan samanlaisia ihmisiä maahansa, koska mm. Eurooppaan tunkeutumunen ja levittäytyminen juuri onkin se pointti, tavoite.
- selvitäfaktat
Jatkan; oikeita pakolaisiakin on vähän joita on autettava, mutta he ovat yleensä muita kuin muslimeja, ja heitä tulee mm. Syyriasta koska heitä tapetaan siellä, mm. jesidejä, kristittyjä....ja lisättäköön vielä se, että islamuskoinen tulee tappamaan. Se on heille pyhää sotaa ja he luulevat tällöin pääsevänsä paratiisiin. Mikä yllätys odottaakin kuoleman rajan toisella puolella....?
- tiedänmyös
Totta tämä. Paljon tietämättömyyttä suomalaisilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924