Roskasakki valehtelee ja vääristelee

roskatroskina

Kaikille onkin jo käynyt selville että Roskasakki levittää kaikin tavoin väärää tietoa maahanmuuttajista. Valheet ovat pöyristyttäviä ja monessa tapauksessa johtanevat viranomaisten pakeille.
Valveutunut kansalainen ei moisille roskapuheille korvaansa lotkauta. Ei pidä provosoitua väittelyihin. Riittää kun toteaa kuten minä, että "ne on taas niitä katkerien ihmisten purkauksia, kun pelkäävät, että sossun luukulle tulee heille kavereita"!

10

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmehöpötin

      Ota nyt kuule suvakki tupla määrä niitä rauhoittavia.

    • musuittaparempi

      Sun aivoistasi puuttuu se palanen, jolla ymmärretään islamin invaasio.
      Ranskassa jo räiskyy, kuten isis on uhannut.
      Suomikin kuuluu iskujen kohteisiin.
      Toivottavasti olet silloin paikalla.

    • sinnökö

      kyllä se siitä

      Ei mulla muuta tällä kertaa

    • Roskaajalle

      Miten tuo yks ja sama trollaaja jaksoikin rustata noin monta Roskajuttua tuohon edelleen? No, se otti välillä keppanavauhtia sossun rahoilla.

    • kvxvvvvvvv

      Sipilän apina suojelee näitä

    • olutporsaat

      Roskasakki aktiivisena. Menkööt sossuun.

    • selvitäfaktat

      Näyttää siltä, ettei sinulla ole todellista käsitystä mitä on meneillään mm. täällä Euroopassa. Sinulle pitäisi pitää pitkät luennot mm. islamista; mitä se on, mikä ideologia siihen liittyy ja mitkä tavoitteet islamilla on koko maailmaan nähden. Parhaillaan on menossa islamin invaasio joka on suunniteltu jo kauan aikaa sitten. "Pakolaisten" (jotka eivät ole pakolaisia vaan laittomia maahantunkeutujia)sekaan on tarkoituksella ujutettu ISIS terroristeja. Islamin tavoite on maailman haltuunotto ja maailman islamisaatio. Taustalla on muutakin maailman johtavaa tahoa, myös EU:ssa ja jopa meidänkin hallituksessa. Taustalla miljardiluokan rahaliikennettä. Saudiarabia on rikas maa, mutta ei ota näitä kulttuuriltaan, uskonnoltaan ja tavoiltaan samanlaisia ihmisiä maahansa, koska mm. Eurooppaan tunkeutumunen ja levittäytyminen juuri onkin se pointti, tavoite.

    • selvitäfaktat

      Jatkan; oikeita pakolaisiakin on vähän joita on autettava, mutta he ovat yleensä muita kuin muslimeja, ja heitä tulee mm. Syyriasta koska heitä tapetaan siellä, mm. jesidejä, kristittyjä....ja lisättäköön vielä se, että islamuskoinen tulee tappamaan. Se on heille pyhää sotaa ja he luulevat tällöin pääsevänsä paratiisiin. Mikä yllätys odottaakin kuoleman rajan toisella puolella....?

      • tiedänmyös

        Totta tämä. Paljon tietämättömyyttä suomalaisilla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe