Banaanit kuulemma rauhoittavat ja ne ovat sitä paitsi edullista evästä.
Itse asiassa turvapaikanhakijoiden koko "palkka" aletaan annostelemaan banaanien muodossa, kerotaan maahanmuuttovirastosta.
Ugh !
Turvapaikanhakijoille aletaan syöttämään banaaneja
14
92
Vastaukset
- la___pelle_ja_m__akuono
Vokeissa voisi soittaa rauhoittavassa mielessä yhtä jaksoisesti banaaninlastaajien laulua
- banskua_poskeen
Ei se voi olla lainkaan rasistista.
Tarjoileehan tälläkin foorumilla eräs suvakki vastaanottokeskuksen kyökkipiika jatkuvasti porukalle banaania.
- kxjxkxkxkkx
no niin niille jo tarjotaan. russia today näytti kun lauma etenee euroopassa. ja joka paikassa niille tarjottiin banaaneja. ihan kuin olisi lievästi rasistista vittuilua.
- chiitahit_marssilla
kunnon jihadistille voi ainakin sanoa.
kampaa naamaa, niin saat banaanin.
- SPRn_maahantunkeutujat
Koko "tuvapaikanhakija"termi on näiden suvakkivajakkimaihin tunkeutuvien karvaperspartalasten Eurooppa-invaasion myötä enää lähinnä erittäin huono vitsi.
Tässä voi kuin rukoilla luojaa, että Suomeen tulee talvisodan hengessä kovin talvi ikinä. - Apinalle_Evästä
Keksitkö simpanssi avauksen ihan itse, vai oliko joukkohysteerisiä lajitovereitasi messissä? Mielikuvituksesi on lähtenyt joka tapauksessa kiitolaukalle ja alkaa olla harhainen, tempaise pari kolme banaania putkeen kuorineen kaikkineen, saattaa auttaa!
- otatko_banaanin
neiti on hyvä ja näyttää itse esimerkkiä
pari kolme banaania, heh heh - TumakkeelleHoitoa
Tumakkeesi on ylikierroksilla, keksitkö itse tovereidesi kanssa avun?
Jonka toki muut maksavat, vai pitääkö muiden ohjata sinua edelleen?
Tumake ongelmiin ei riitä muutama banaani, mutta kai sekin on tyhjää parempi. - ApinalleOhjetta
TumakkeelleHoitoa kirjoitti:
Tumakkeesi on ylikierroksilla, keksitkö itse tovereidesi kanssa avun?
Jonka toki muut maksavat, vai pitääkö muiden ohjata sinua edelleen?
Tumake ongelmiin ei riitä muutama banaani, mutta kai sekin on tyhjää parempi.Mitä simpanssi kitisee ja marisee, ymmärrän että apinan on saatava annoksensa muuten kitinä lähtee käsistä ja apinan ajatus muutuu harhaiseksi, pidä kiinni banaanitauko ajoista niin kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu!
- BanaanejaKasvaisi
Syyriassa, Libanonissa, Palestiinassa ja Jordanissa tankkerivedellä.
- 283423
Jos banaanin syöttämisen sivuajatuksena on pilkkaaminen, niin se ampuu pahasti ohi. Banaanin suurimmat tuottajamaat ovat Intia, Brasilia, Ecuador, Filippiinit ja Kiina. Noista maista ei ole täällä juurikaan turvapaikanhakijoita näkynyt.
Pilkkaajille vinkiksi, että valitkaa mieluummin taateli kuin banaani. Se osuu jo aika hyvin maaliin. On tämäkin, että pitää jo vittuilussakin opettaa. Perkeleen peruskoulu?- vaihdanta_talous
Ei kai palkan maksamisessa banaaneina mitään pahaa ole ?
Maksaahan vokeissakin jotkut kyökkipiiat turviksien bonukset luonnossa. "Banaanin suurimmat tuottajamaat ovat Intia, Brasilia, Ecuador, Filippiinit ja Kiina. Noista maista ei ole täällä juurikaan turvapaikanhakijoita näkynyt." juuri tästä syystä kehitysmaalaiset änkevät suomeenkin asti. BANANAS. mitäs eivät osaa kohdella banaanipuuta kunniallisesti kotomaissaan. on banaania kohtaan vääryys liittää häneen rasistisia sivujuonteita.
- nonojopasnyt
Banaanin suurimmat tuottajamaat saattavat olla nuo, mutta banaani kyllä kasvaa muuallakin esim. Afrikassa.
Wikipediasta pari poimintaa:
Banaanin viljely lienee saanut alkunsa Indonesian suunnalta, josta se kulkeutui Afrikkaan mahdollisesti tuhansia vuosia ennen ajanlaskumme alkua.
Vuonna 650 islamilaiset valloittajat toivat kasvin Palestiinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli615915Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo612715- 1662574
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3782160Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast361703Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html291682- 721419
- 1051358
- 861295
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1101283