Miten fb kuvat "epäjulkisiksi"

epäjulkinen

Heippatirallaa

Yritän tässä muutta fb:n yksityisyysasetuksia niin, ettei kuka tahansa näe kuvia, joihin minut on merkitty.

Eli siis yleensä, kun katsoo tuntemattomien profiileja niin ei näe kuin profiilikuvat ja pari albumia, mutta minulla näkyy kaikille myös ne kuvat, joihin joku muu on mut tägännyt. Yritin ettiä ohjetta, että mistä saa klikattua ne piiloon, mutta löydän vaan ohjeet sille, että pistää kaikki julkisut piiloon. Minusta on kuitenkin ihan jees, että vaikka mun linkaamat uutiset näkyy kaikille.

Eikö enää nykyään saa piilottaa pelkkiä kuvia??

(Tiedän siis, että on mahdollista joka kuvasta erikseen klikata "poista merkintä" tai "piilota aikajanalta". En kuitenkaan välttämättä halua niitä kokonaan pois, vaan ainoastaan niin, ettei kaikki näe niitä. Lisäksi nyt puhutaan sadoista kuvista, joita en kyllä kaikkia jaksa erikseen klikata. Etin nimeomaan sitä yksityisasetusta, että "kuka saa nähdä kuvat joihin sinut on merkitty -> julkinen/kaverit)

3

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäjulkineeen

Eikö kukaan tiedä :( pliide pakko jonkun on tietää, miten muuten kaikilla muilla ne on piilossa? o.O

• epäjulkineeeen

HEIIIIII JOKU TIETÄÄ IHAN VARMASTI nyt ihan oikeesti

• tässä_jotain

Jos kuvan alkuperäinen postaaja on laittanut kuvan julkiseksi ja sinut tägätty kuvaan, sinä itse et pysty kuvan näkyvyyttä muuttamaan (vain siis kuvan postaaja).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3436
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3206
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3024
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      79
      2991
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2901
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2678
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2490
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2351
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2225
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      1992
    Aihe