Syö paskaa ja kuole, Juha Sipilä - Somali Husun sa

SipilälleTuliLähtö

noja lainaten. Tällaista sinä Juha Sipilä yrität järjestää Suomeenkin. Mutta ei onnistu.
1. Kepu laittaa Sipilän tilalle heti uuden henkilön.
2. Rajat kiinni HETI Ranskan malliin.
3. Orpo myös helvettiin Suomen hallituksesta.

20

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SipilänYhteydetIsikseenS

      Nyt tuli Sipilälle lähtö. ja vankilareissu.
      Pitkä vankilareissu.

    • RikollisetVastuuseen4

      Varuksi vielä kansalaisaloite ja adressi Sipilän ja Orpon erottamiseksi ja saattamiseksi oikeudelliseen edesvastuuseen holtittomasta mokutus-politiikastaan.

    • dfgkjhkhj

      Sipilä joutaisi häpeäpuuhun ja se helvetin savunahkaHusu myös! Ja se nuzzima razzima vai mikä lieneekään sen koukkunokkaämmän nimi!

      Ja se tämän palstan banaaneja tyrkyttävä hyysäri sietäisi viedä teloitettavaksi heti.

      • ApinalleBanaani

        Syö rasistiapina banaani ja heitä voltti.


    • SipiläSyytteeseen

      Rajat kiinni heti ja Sipilä syytteeseen.
      Koko Eurooppa tulee sulkemaan rajansa.

    • fggh

      Aloittaja on sairas sika!!

      • SomaliHusuOnSeAloittaja

        Somali Husu on se aloittaja,
        Somali Husu sekosi ja möläytti yllättäin tämän , kun toimittaja haastatteli Somali-Husua.


    • TietolähdeKertoi

      Sipilä vietiin jo maijan lattialla nippusiteissä ja sukkahousut suussa Pasilaan.

      • OrpoPerseennuolija52

        Orpoa etsitään, Orpo ehti paeta, Orpo piileskelee ilmeisesti taas jossain moskeijassa imaamin hameen alla.


    • SipiläValtakunnanoikeu52

      Sipilä teki valtiopetoksen - ahneuttaan tai tyhmyyttään.

    • Hjallis1we

      Kurkkua anaaliin. Uuuh aaaaahhh. Ai ku tuntuu hyvältä. Suomi kuntoon kurkuilla! Jokaselle vaan kurkku perseeseen.

      • isis_hoitaa

        Jaaha, poikien kotikilju on loppumaisillaan, eikä rahat riitä edes keskikaljapulloon. Pieni räkytyä rentouttaa hiukan, vaikka huominen pelottaakin. Siinä on kauhea riski joutua töihin rahajakelun takia.


    • HOITOON-EI-JATKOON

      TietolähdeKertoi
      14.11.2015 9:27
      Sipilä vietiin jo maijan lattialla nippusiteissä ja sukkahousut suussa Pasilaan.

      --- toivon edellä olen totta koko sydämestäni, ja sieltä sitten oikeudenkäyntiin petoksesta Suomea kohtaan

      --- Viime vuosi 2015. HIstoriankirjat kirjoitetaan nimillä. Kuka mies kutsui mediassa Suomeen pahuuden ? Väittipä kansalle, että pahuuden lähettiläitä tänne ihan tarvitsemme ! - ovat akateemisia, suvaitsevaisia, viisaita, koulutettuja perheitä, naisia, lapsia, miehiä. Hyviä ihmisiä, jotka tekevät hyviä tekoja.

      --- Kas, sieltä mm. Oulustä-Kempeleestä sitten tulikin ihan muuta Suomeen. Sipilälle kiitos.

      --- Voisiko siirtyä syrjään viimein ? Viime päivien valokuvista näkee, että on tasapainoton ja työkvyytön joka tapauksessa. Purskahtelee itkuun naama rullalla. Tuollainen johtamassa Suomen asioita ... Apua.

    • EUkansalainen

      Suomessa on paljon työtöntä ja koditonta, mutta Sipilä ja hallitus kiinnostaa vain näiden elintasopakaisia auttaminen.
      Eivätkä monet heistä edes ole pakolaisia !

    • ÄÄNESTÄNJOVASL

      PetosjytkyKokoomusKepujen EK-Veroparatiisihallitus, on rasismikorttia nöyristelevien äärioikeisto-alamaistensa äänillä MONINKERTAISTAMASSA MAAHANMUUTTOA, halpatyövoiman ja vaaliäänten tuonnin, sekä ilmaisen suomalaisen orjatyövoiman tavoitteella.

      http://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/3575479-keijo-houhala-kikyn-tuomista-lisamaksuista-palkansaajien-ostovoima-heikkenee-entistaan

      Jokaiselta pieni- ja keskituloiselta suomalaiselta, katoaa tuon äärioikeistoporvarihallituksen aikana, toimeentuloa ja perusturva, ns. SoTe:n mukana menee loputkin terveydenhoidosta ja sos.turvasta, ellemme päätä toisin.

    • OVETKIINNI

      STOP ALA TUO TÄMÄ PORUKKA MEILLE !
      Emme ole kiinnostuneita islamilaisen kulttuurin ja muslimittorin
      -takaisin islamilaisen koteihin sieltä on tullut jne. Pakistan Afganistan Irak Somalia ja Arabia siellä on valmis islamic sharia ja muslimit kulttuuri joten
      Hyvästi teille kaikkille !
      https://m.youtube.com/watch?v=vSg4gBi7heY
      EUROOPASSA ovet ovat kiinni !

    • Ikaalisissa paskotaan takseihin!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe