Onko Stubb tyhmä?

fidinka

"Stubb: Iskujen uhkan ei pitäisi kohdistua Suomeen"

Mikään ei koskaan kohdistu suomeen. Kuitenkin näitä terroristitekoja voi hyvin sattua myös meillä.
Täällä on tälläkin hetkellä nuoria miehiä paljon ja kuka meistä voi sanoa ovatko he turvallisuus uhka.

12

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ertertertert

      Oletko siis sitä mieltä, että hallituksen ministerin tehtävänä olisi telkkarissa lietsoa puheillaan paniikkia kansalaisten keskuudessa?

      Koeta nyt sinäkin itkupilli ymmärtää, että viranomaiset ovat kyllä jo sanoneet nostaneensa Suomenkin valmiustasoa, eli asia on kyllä otettu vakavasti.

    • eipitäisiei

      Senttiäkään ei annettu pohjalta ei pitäisikään.

    • waler-

      Onko Onko Onko Stubb tyhmä?

      • orpopetteri

    • lfgjhgfs

      Stubb hehekuttaa EU:ta ennen kaikkea rauhanliittona ja vapaan liikkuvuuden liittona jossa raha, työvoima ja palvelut liikkuvat sinne tänne.

    • ei.koske.soumea

      Pakkohan talttahammas-paskan tätäkin oli pakko jotenkin hyssytellä.

    • Suomi on erityis alue.
      Tsernobyl ei vaarantanut suomea.
      Terroristit ei ole uhka.
      Ainoa uhka on idiootit poliitikot.

      • sekasikiööö

        Eipä.. Tsernobylin pahimmat laskeutumat taisi dumppaantua juuri tänne. Olisi hauskaa tietää kuinka moni 80-luvun lopun pienikasvuinen tai jotain kilpirauhassairauksia poteva on saanut tsenobylista annoksensa... only i wounder !


    • MatuMatuMatuMaturallaa

      Ei koske Suomea eli
      kauniiden ihmisten Agendakykypuolue on heti ensimmäisenä puolustelemassa maahantunkeutujia, että eihän meillä täällä Suomessa nyt tollasta...

      • tappaminenalkoi

        Vastaus: umpitollo.

        Miten uhka ei koske Suomea, meillehän on roudattu noita taistelijoita vaikka kuinka paljon, nuoria ja vähän vanhempiakin.

        Montako tarvitaan ampumaan konetuliaseilla ihmisiä jotka on
        kerääntyneet johonkin tapahtumaan,
        hetkessä kuolee satoja ja tekijät pääsee taivaaseen, ikuiseen iloon.

        Mitä hyötyä on valmiustilan nostamisesta, ei ne puolustajat ole koskaan siellä missä tapahtuu?

        Ja vaikka olisikin niin silti kuolleita tulee, nyt vielä enemmän kun
        luodit viuhuu molemmilta suunnilta.

        Missä nyt on se vanha jäärä joka täällä kuukausukaupalla "tiltutteli"
        ihmisuä jotka kannatti naapurisopua,
        uhka tulikin toiselta suunnalta.


    • Stubb kyllä tietää kaiken,ainakin luulee tietävänsä.
      Suomessa satoja ISIS sotureita,mutteivat aiheuta mitään vaaraa,eikä toimenpiteitä turvallisuudesta vastaavien mielestä.
      Erikoinen maa,ja erikoisen tyhmät päättäjät.

    • PaskaMaaPaskaKohde

      Mutta toisaalta eihän Suomeen kannata iskeä, kun parisataa kuollutta suomalaista ei kiinnostais ketään, ei edes hallitusta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe