Laukean liian nopeesti..

Hukassa_

Elikkäs olen kohta 30 ikäinen mies. Minusta tuli muutama kk sitten sinkku pitkän suhteen jälkeen. Olen aina ollut ns. todella innokas ja seksuaalinen mies. Niin innokas että laukeaa aika usein liian aikasin. Todella aikasin. Ongelma ilmenee herkimmiten uuden kumppanin kanssa. Mutta jos saman henkilön kanssa on päässy muutama kerta tositoimiin ni ongelmasta ei enää tule niin paha ja pystyn itse vaikuttamaan asiaan. Ongelmana on siis se että minulla ei ole koskaan mennyt niin hyvin naisten rintamalla kuin nyt. Ja se on oikeasti ikävää ja noloa laukea jo muutaman työnnön jälkeen.

Mitä siis neuvoksi, mitä mun pitäis tehä asialle. Tästä on tullut jo suuri ongelma mulle..

5

245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhottavaaensihätään

Ota punaviiniä kohtuudella ennen tositoimia.. sopii muutenkin tilanteeseen.

• Keskenkö

Pane kaksi kertaa.

• Ineedaman

Koskettele partneriasi käsin ja suulla. Harrasta pitkääkin pidempää esileikkiä että hän ehtii kunnolla mukaan. Jos tuon pitkän ja nautinnollisen esileikin jälkeen sinulta tulee sitten turhan pikaisesti niin hän on jo saanut nautintonsa. Huom! voipi olla erittäin vaikeaa saada naista laukeamaan, varsinkin nuorempia naisia mutta usko jos hän sanoo että tuntuu hyvältä - älä tee hänelle paineita asiasta.

Entinen mieheni, kun alkuaikoina meinasi tulla liian aikaisin, otti vaan kalunsa pois sisältäni - en tiedä mitä autoremonttia tms. se mahtoi hetken miettiä mutta ei siinä montaa sekuntia mennyt kun hän pystyi taas jatkamaan. Vuosien varrella vaiva hävisi - minusta tuli vissiin vähemmän jännittävä kun oltiin styylattu jo vuosia. Tosin, kyllä hän silloinkin joskus halusi pitkittää nautintoamme ja komensi tai nosti minut aina välillä pois kalunsa kimpusta.

• M52v_

Nimimerkille Hukassa_ ehdottaisin kokeilemaan runkkaamista ennen seksin harrastamista partnerin kanssa. Voi kyllä vähentää myös erektiota, joskin kolmekymppisellä fysiikka on vielä hyvässä kunnossa.

Keskimäärin kaikilla menee varmaan hyvin ;) Minulla nimittäin on päinvastainen ongelma, eli laukeamista ei meinaa tapahtua sitten millään. Puolesta tunnista tuntiin sekstaillaan ja rouva kerkiää saamaan vähän liikaakin, ja vielä vaan minä viisikymppinen ori jaksaisin... Millähän puolestaan saisi tuota laukeamista herkistettyä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4422
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2879
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2632
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      83
      1606
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      202
      1052
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59