Lipponen oikeassa EU.n teki virheen Ukraina

Abrahamm

politiikassaan, jossa vielä Poroshenkon sotapolitiikka imee varoja pojattomasti, ilman takaisinsaantia. Paavo Lipponen on vielä niitä harvoja itseajattelioita Euroopassa, Obaman hyyssääjiin verrattuna ?

12

162

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abrahamm

Pitikö Lipposen mennä maanalle, rehellisten lausuntojensa vuoksi, kun ei miehestä kuulu mitään, vai sulkiko epädemokraattinen Obaman tietotoimisto siitä Mediamme ?

• Abrahamm

Suomessa ei politiikot tiedä, koska pitää olla rehellisiä, vai kumartaa Nobel terroristi Obamaa `?

• Abrahamm

Epädemokraattinen vapaasti terrorisoiva media, on täysin unohtanut meidän jämäkän valtiomiehen, Lipposen ??????????????????????

• tervehdysVeliVenäläinen

Aloitus on hölynpölyä. Ei mitään lisättävää.

• Abrahamm

Olis paljonkin, mutta pöljät Suomalaiset ei etujaan ymmärrä, räksyttää kyllä.

Tämän totesivat Venäläiset, kun jo 1938 kysyivät mitä tekevät jos joku maa käyttää teidän aluetta hyökkäksenä heitä vastaan, niin saivat vain räksytystä vastaukseksi !
      Länsimailla on kästys demokratiasta muuttunut Saudi-Arabian hyväksi, jos verrataan demokratia Syyriaan

• Abrahamm

Niin siinä usein käy, että Suomesta ei löydy montaan itsenäisesti ajattelvaa, kuin Lipponen ja Paasikivi on ja oli. Sitten vielä ollaan muka kristittyjä, olevinaan. Lapuan kirkon vieressä olevat tykitkin kertovatajattelutavasta ?

• Abrahamm

Mihin sekpäisyyteen Suomen koululaitos on oppilaansa ohjannut, eivät ymmärrä edes oikeuden-ja omaa parastaan ?

Kepu KRP:lle tiedoksi

• Abrahamm

Suomesta on tehty Obaman mielisairaala, vientitavarana, sillä siellä on vain promilli, itsenäisesti ajattelioita.

• Abrahamm

Euroopasta ja Yhdysvalloista on jo aijemmin löytynyt rohkeita Venäjän pulustajia ja Japanista tietotoimisto.

• Abrahamm

Suomi on suomettunut jenkkeihin, ettei kansalaiset pysty enää itse päättelemään ?
      Arhinmäkikin on enemmän kuningasdemokratian ja uskonto-homojen kannalla !

• hyväPaavo

Vasemmistoliitto on oikealla linjalla. Se ei kannata Suomen NATO-jäsenyyttä, mutta uskaltaa arvostella Venäjää. Pitää muistaa, että Vasemmistoliitto on puolueohjelmaltaankin moderni länsieurooppalainen vasemmistopuolue, joka kannattaa ruohonjuuritason demokratiaa ja kansalaisaktivismia. Sekä USA:n että Venäjän oikeistodiktatuurit ovat Vasemmistolle ideologisia vihollisia. Hyvä Arhinmäki, jatka samaan malliin!

• Abrahamm

Venäjä rasistit vauhdissa ja pitää sitä urotekona, kuin 4 vuotiaan teloittamista 1918 ja rosvoavan Ukrainan vankkana kannustajana.
      Suomikin alkaa muistuttaa pakana kansaa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      77
      1208
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      15
      1016
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      61
      970
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      871
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      760
    6. 59
      744
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      62
      671
    8. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      24
      650
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      642
    10. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      637
    11. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      39
      618
    12. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      616
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      50
      569
    14. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      35
      539
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      520
    16. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      515
    17. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      19
      507
    18. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      486
    19. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      467
    20. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      105
      454
    Aihe