Haluun langeta syntiin ja kuiskia tuhmia korviisi ja piiskata rajusti lehdellä, jonka kannessa Johanna Tukiainen esittelee rintavarustustaan.
Vastaukset 2
- aloittajahhnoah
Pelotinko kaikki pois? Oikeesti näytän Jessica Alballe tulkaa ihmeessä kokeilee aukeisko haarat taikasanalla :"pane muo" tai miten ikinä muotoilettekaan sen.
Okei Jessica Alba look oli valhe, mut neitsyys tosi asia. Ulkonäkönsä puolesta oisin ennemminkin joku noista nais rokkareista saletisti.
Ookkei lol, miks laitoin tohon nikkii puhdaspillu ja en tiiä mikä tosi huono heitto toi Tuksu magazine oli, mut oliko noin pelottavaa? Enkä kyllä oikeesti haluu jaella haarojani noin vaan, suhde ois jees ehkä. Kuitenkin joo mullon tylsää ja oon neitsyt niin mitä teen? D: vastaile,tule niin hoidan sinua ja vaikka pitempäänkin. vastaa ,kirjoita nimimerkki toisinpäin ja tekstaile minulle treffit-palstalle
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493