Löytyiskö Naista tai miestä....Ottaan suihin 50v Mieheltä
Bi mies vaasa
24
3644
Vastaukset
- pietujannesariroger
[email protected] poskeen ottoa pietulta
- 939346
Miten olisi.tänään illalla.....suihin otto Molemmilta.
- Anonyymi
939346 kirjoitti:
Miten olisi.tänään illalla.....suihin otto Molemmilta.
kyllä se käy.
s postia kun lähetät - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä se käy.
s postia kun lähetätodotin mutta en saanut sähköpostia--
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
odotin mutta en saanut sähköpostia--
kyllä postia tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä postia tulee
hyvä juttu luen vasta nyt sähköpostini
- Anonyymi
soita kirsille
- Anonyymi
minä otan poskeen.
pietu- Anonyymi
käytä kondoomia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käytä kondoomia
ei tule ainakaan tauteja-
- Anonyymi
Tarkista varmuuden vuoksi roskapostisi, jos sinne olisi tullut viestiä.
- Anonyymi
minä tarkistan.
- Anonyymi
Mont@ko suuta sun pippeli voi hoitaa samaan aikaan? "Suihin"...
- Anonyymi
Vieläkö jotain kiinnostais vaikka suihinotot puolin ja toisin? 28v kokeilunhaluinen ja hyväkroppanen bi mies kyselee Seinäjoelta.
Halu ja kiima on iso varsinkin saada/päästä ottaan mieheltä suihin. Muutenkin leikkiä ja kokeilla kaikenlaista. Mitä vaan saa ehdotella. Pakko päästä testaan millasta se on miehen kanssa, fantasia. Lupaan että tyydytän sut.- Anonyymi
tuolta naamakijasta saa lisä infoo.
p.e - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuolta naamakijasta saa lisä infoo.
p.eai täytyy heti laita messailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai täytyy heti laita messailla.
hyvä.
laita viestiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvä.
laita viestiä.no.minä laitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvä.
laita viestiä.no.minä laitan.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O9n6G8
- Anonyymi
Tuu käymään Hml:sa otan suihin saat naida myös suutani. Tykkään spermasta ! M 60V
- Anonyymi
soita mulle.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/R2d8Y5
- Anonyymi
Tuun työmatkalle sinnepäin parinviikon päästä. Olis aikaa vaikka koko yö suuhommiin ja miksei muutakin.. Ukm. 52v
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602