Löytyiskö Naista tai miestä....Ottaan suihin 50v Mieheltä
Bi mies vaasa
24
3411
Vastaukset
- pietujannesariroger
[email protected] poskeen ottoa pietulta
- 939346
Miten olisi.tänään illalla.....suihin otto Molemmilta.
- Anonyymi
939346 kirjoitti:
Miten olisi.tänään illalla.....suihin otto Molemmilta.
kyllä se käy.
s postia kun lähetät - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä se käy.
s postia kun lähetätodotin mutta en saanut sähköpostia--
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
odotin mutta en saanut sähköpostia--
kyllä postia tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä postia tulee
hyvä juttu luen vasta nyt sähköpostini
- Anonyymi
soita kirsille
- Anonyymi
minä otan poskeen.
pietu- Anonyymi
käytä kondoomia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käytä kondoomia
ei tule ainakaan tauteja-
- Anonyymi
Tarkista varmuuden vuoksi roskapostisi, jos sinne olisi tullut viestiä.
- Anonyymi
minä tarkistan.
- Anonyymi
Mont@ko suuta sun pippeli voi hoitaa samaan aikaan? "Suihin"...
- Anonyymi
Vieläkö jotain kiinnostais vaikka suihinotot puolin ja toisin? 28v kokeilunhaluinen ja hyväkroppanen bi mies kyselee Seinäjoelta.
Halu ja kiima on iso varsinkin saada/päästä ottaan mieheltä suihin. Muutenkin leikkiä ja kokeilla kaikenlaista. Mitä vaan saa ehdotella. Pakko päästä testaan millasta se on miehen kanssa, fantasia. Lupaan että tyydytän sut.- Anonyymi
tuolta naamakijasta saa lisä infoo.
p.e - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuolta naamakijasta saa lisä infoo.
p.eai täytyy heti laita messailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai täytyy heti laita messailla.
hyvä.
laita viestiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvä.
laita viestiä.no.minä laitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvä.
laita viestiä.no.minä laitan.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O9n6G8
- Anonyymi
Tuu käymään Hml:sa otan suihin saat naida myös suutani. Tykkään spermasta ! M 60V
- Anonyymi
soita mulle.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/R2d8Y5
- Anonyymi
Tuun työmatkalle sinnepäin parinviikon päästä. Olis aikaa vaikka koko yö suuhommiin ja miksei muutakin.. Ukm. 52v
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5472099Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3851692Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211519Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641398- 561082
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191076- 1181067
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16848Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11824Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66813