Löytyiskö Naista tai miestä....Ottaan suihin 50v Mieheltä
Bi mies vaasa
24
3098
Vastaukset
- pietujannesariroger
[email protected] poskeen ottoa pietulta
- 939346
Miten olisi.tänään illalla.....suihin otto Molemmilta.
- Anonyymi
939346 kirjoitti:
Miten olisi.tänään illalla.....suihin otto Molemmilta.
kyllä se käy.
s postia kun lähetät - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä se käy.
s postia kun lähetätodotin mutta en saanut sähköpostia--
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
odotin mutta en saanut sähköpostia--
kyllä postia tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä postia tulee
hyvä juttu luen vasta nyt sähköpostini
- Anonyymi
soita kirsille
- Anonyymi
minä otan poskeen.
pietu- Anonyymi
käytä kondoomia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käytä kondoomia
ei tule ainakaan tauteja-
- Anonyymi
Tarkista varmuuden vuoksi roskapostisi, jos sinne olisi tullut viestiä.
- Anonyymi
minä tarkistan.
- Anonyymi
Mont@ko suuta sun pippeli voi hoitaa samaan aikaan? "Suihin"...
- Anonyymi
Vieläkö jotain kiinnostais vaikka suihinotot puolin ja toisin? 28v kokeilunhaluinen ja hyväkroppanen bi mies kyselee Seinäjoelta.
Halu ja kiima on iso varsinkin saada/päästä ottaan mieheltä suihin. Muutenkin leikkiä ja kokeilla kaikenlaista. Mitä vaan saa ehdotella. Pakko päästä testaan millasta se on miehen kanssa, fantasia. Lupaan että tyydytän sut.- Anonyymi
tuolta naamakijasta saa lisä infoo.
p.e - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuolta naamakijasta saa lisä infoo.
p.eai täytyy heti laita messailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai täytyy heti laita messailla.
hyvä.
laita viestiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvä.
laita viestiä.no.minä laitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvä.
laita viestiä.no.minä laitan.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O9n6G8
- Anonyymi
Tuu käymään Hml:sa otan suihin saat naida myös suutani. Tykkään spermasta ! M 60V
- Anonyymi
soita mulle.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/R2d8Y5
- Anonyymi
Tuun työmatkalle sinnepäin parinviikon päästä. Olis aikaa vaikka koko yö suuhommiin ja miksei muutakin.. Ukm. 52v
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926