Perjantain huippukokouksessa Ranska tulee vaatimaan eu-maiden välisiä rajoja kiinni. Guardian muutama minuutti sitten
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/france/11998301/Paris-attacks-France-to-call-for-effective-suspension-of-Schengen-open-borders.html
Ei tarvitse Suomen poliitikkojen enää vatuloida.
Ranska haluaa Eun rajat kiinni
4
83
Vastaukset
- saaralporista
Ihminen on outo ajattelutavaltaan yleensä. Ihan samalla tavalla vasta nyt asia huomioidaan, kun on yli sadan ihmisen henki mennyt, tavalla jos on jostain vaarallisesta risteyksestä valitettu, niin vasta sitten asia huomioidaan, kun ihmisiä on jo loukaantunut useita ja joitakin menehtynyt.
Miksi siis tätä rajojen sulkemista ei ole tehty heti, kunnähtiin valtavien nuorten miesten porukka, pitkät massajonot saapuvan EU:n alueelle ilman henkkareita ja väärillä nimillä ja iätkin tekaistuna. Onko ihminen maapallolla mitenkään älykäs? Näyttää sille kuin kaikki tyhmyys paljastuu kaiken aikaa. Äly hoi älä jätä. - nainenbb
Eihän Suomen poliitikot ymmärrä tätä kauheutta vieläkään.
Äijiä tulee laumoittain ja mitään ei tehdä rajojen sulkemiseksi. Pitää muistaa että Ranskalaisilla on suru aika. Voidaan todeta että he tekevät nyt oikein. Ei riitä että EU:n ulkorajat suljetaan vaan myös valtioiden väliset rajat on suljettava, jotta päästään hallittuun palautukseen. Eli kaikki tänä vuonna tulleet elintasopakolaiset joita on n. 30000 palautetaan takasin lähtömaahan. Aloitetaan kaiken vaaralisemmasta pakolaismaahantulijoista, joten Somalit ensimmäiseen lentokokeeseen ja niitä on monta....On turha tutkia heidän papereitaan enempää, se on hukkaan heitettyä rahaa, kuten Eva Biuadet sanoisi, tosin eri asian yhteydessä. on kuitenkin fakta että nyt ränä vuonna maahantulleiden elintasopakolaisten joukossa on 1% terroristeja. Tiedämme kuinka Somalit ovat juhlineet äänekkäästi eri puolella Suomea Pariisin iskua. He ovat uhka Suomen turvallisuudelle.
Parisiin uhreille : Rauha heidän sielulleen.- herääSuomi
Laitoin aiemmin linkin Belgian matkustustiedotteesta.
Tässä Ranskaa ja Monacoa koskeva Ulkoministeriön 16.11. antama tiedote jossa kehotetaan mm. Välttämään kaikkea ulkonaliikkumista Pariisissa. Mainittu muitakin Ranskan alueita.Aivan hurjaa.
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=68951&nodeid=15734&contentlan=1&culture=fi-FI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502