Oli hallituksen parhaita asioita siiirtää toimeentulotuki kelan hoidettavaksi pois
kunnalta. Nyt loppui se irvistely mitä nämä harrasti. Ne jotka olisivat tarvinneet
heille irvisteltiin ja nämä uskovaiset ja muut nauttivat täysin rinnoin kunnan antimista. Nyt koitti tasa-arvon aika muillekin asukkaille.
Toimeentulotuki Kihniössä.
4
181
Vastaukset
- asumismenoja
Alla olevasta linkistä voi lukea, mihin hintatasoon asti Kela korvaa asumismenot toimeentulotuen tarpeessa oleville missäkin kunnassa:
http://www.kela.fi/documents/10180/0/Totu hyväksyttävät enimmäisasumismenot/7cb773c4-c684-41b8-abc7-fc2d77a03d2c
Kihniössä raja on tällä hetkellä yksin asuvalla 352 euroa kuussa, kahden hengen perheessä 463 euroa kuussa ja kolmen hengen perheessä 568 euroa kuussa ja neljän hengen perheessä vain 617 euroa kuussa. Saako siihen hintaan Kihniöstä hyvässä kunnossa olevia uudehkoja asuntoja, vai saako vain jotain huonokuntoisia vanhoja asuntoja? Neljän hengen perheelle 617 euron asumismeno kuulostaa aika alhaiselta muihin kuntiin verrattuna. Päälle saa 20,60 euroa vesimaksua per asukas. Mutta silti.- eikövuokra-asuntoja
http://www.vuokraovi.com/vuokra-asunnot/uusimmat/kihniö
"Uusimmat vapaat vuokra-asunnot alueella Kihniö: 0 kpl"
Mitä???
Toimeentulotukea omistusasuntoihinkin asumiseen liittyvien menojen maksamiseen, jos vain sellaisen omistaa, mutta eikö Kihniössä ole yhtään vapaita vuokra-asuntoja?
- eikövuokra-asuntoja
Tuosta jäi välistä pois sanat "voi saada". Toimeentulotukea voi saada...
- linkkisdfg
Kelan toimeentulotukisivustolle linkki löytyy tästä
http://www.kela.fi/toimeentulotuki-asumismenot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511185Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461062Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787