Harjoittaako muut vaimolta salaa?

vibrallasalaa

Meillä on vaimon kanssa melko vähän keskustelua seksistä, joten en ole ikinä ehdottanut mitään peppu juttuja. Olen hänelle dildon ostanut, mutta ei ole ainakaan tunnustanut käyttävänsä sitä.
Olen muutaman kerran vaimon poissa ollessa ottanut vibran ja kokeillut peppuun. Saan valtavan kiiman ja räjähtävän orgasmin.
Täältä olen lukenut, että muut kokevat saman tyylisiä orkkuja. Olisi kiva kuulla enempi. Itse olen jo 45 mies pk-seudulla. En uskalla kavereiden kanssa asiasta jutella. Muita heteromiehiä asian tiimoilla?

12

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaapuhua

      Minä ja vaimo pannaan kumpikin toisiamme pyllyyn.
      Me ollaan seksuaalisesti kokeiluhenkisiä, meillä on geishapallot, dildo ja stap on ja kaikki on käyny mun pyllyssä. Vaimo kun lykkii strap on:nilla mua pyllyyn niin seisokki on mahtava!

    • KaappiBi88

      Strapponit sun muut löytyy, mutta vaimo tykkää harrastaa mun pepulla nyrkkinaintia (suosittelen!). Ja yhtälailla itse jumaloin vaimoni peppureikää kaikin tavoin. Vieläkö sais vaimon nuolemaan sitä niin avot.

    • kannattaapuhua

      Mä nuolen naiseni pyllyä, se saa naisen ihan kiimaseks.

    • xxxcgggh

      Mä kuorrutan ukon kassit paskalla hah hah mitä piilo homoja täällä pyörii

      • Kannattaapuhua

        Ja jätkä siä suu vaahdossa vetää käteen ja lukee näitä keskusteluja


      • fessaeffsd

        Taidat tykätä todella tästä touhusta.....


      • kokeilemattavielä

        Olen kans harrastanut vaimolta salaa jo pitkään dildojen kanssa leikkimistä. Tai kerran baari illan jälkeen kun vaimon kanssa leikittiin dildon kanssa niin tuli sanottua että olen poissa ollessas myös leikkinyt tällä.. sano vain että onhan se nautinto,oli pieni tai iso. Eli varmaan tietää harrastuksestani mutta ei olla sen kummemmin puhuttu kun hän on myös aika hiljainen.Varsinkin peppu juttujen suhteen.. vielä kun sais hänetkin innostumaan leikeistäni kun se orgasmi on tosissaan tajunnanräjäyttävä.. kyllähän se silloin sano siinä pienessä hiprakassa että voin harrastaa sitä vaikka jonkun muun kanssa,oli mies tai nainen kunhan nautinto/kokemus on hyvä.. no tämä kokemus on vielä kokematta vaikka ajatus välillä kiihottaakin. Joskus on mukava pukea päälle sukkikset ja korsetti,yöpöydän laatikosta dildo ja aloittaa ns.leikki toivoen että joku yllättäis..Olen vissiin lievästi bi vaikka en ole vielä aitoa saanutkaan. Ja ajatus siitä vielä arveluttaa mutta ehkä tilaisuuden tullen kiima vie voiton koska kerranha täällä vaa eletään ja ei kai sitä kokeilematta tiedä..


    • Jarikari00

      Itse kanssa tulee joskus leikittyä sauvan ja anaalitapin kanssa.... oliko sua kiinnostanut jutella enemmän vaik sähköpostitse?

      J

      • Jarikari00

        Siis tuota aloittajaa tarkoitin.....


      • vibrallasalaa
        Jarikari00 kirjoitti:

        Siis tuota aloittajaa tarkoitin.....

        Voisi.
        Ostin muuten uuden dildon keltaisesta ruususta. Vein mökille niin voi käydä välillä käyttämässä salaa. Anaalitappejakin oli myynnissä mutta miksi niitä käytetään?

        aloittaja.


    • dxxxffg

      Ja taas tuli kaamee paska hätä kun näitä lukee hyi saatana

      • yhteissuo

        Mikä sut sitten saa aina lukemaan näitä juttuja..? Taidat kiihottua myös ulosteista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2979
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      417
      2861
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      100
      2256
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      91
      2103
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1854
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      152
      1818
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      330
      1711
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1652
    Aihe