moi!mistä olette tehneet tuliliskoille maa-alueen?Itselläni kelluu korkkilautta veden pinnalla, mutta se ei ole oikein kivannäköinen, eikä meinaa pysyä paikallaan. Akvaarioliikkeessä kerrottiin että itse voi rakentaa lasista kiinteän tornin, tai suuremmankin aluen, mikä tulisi yläosastaan veden pinnan yläpuolelle.olen myös katsellut juurakoita, jos voisi laittaa pystyyn nurkkaa vasten...
maa-alue
5
369
Vastaukset
- -.-
Ennen oli juurakosta osa pinnalla, mutta siihen alko kerääntymään kaikennäköstä, joten se upotettiin ja maa-alue pengerrettiin soralla.
- "terassi"
Meilla on lasista tehty taso joka on silikonilla kiinnitetty altaaseen jotta pysyy ja sinne johtaa lasinen liuska jotapitkin sinne pääsee.
- tanja
"terassi" kirjoitti:
Meilla on lasista tehty taso joka on silikonilla kiinnitetty altaaseen jotta pysyy ja sinne johtaa lasinen liuska jotapitkin sinne pääsee.
olen parilla isommalla kivellä pengertänyt maa-alueen liskoilleni. Tosin se ei toimi kovinkaan hyvin pienessä terraariossa. (itsellä 120 l ) Juurakko on ihan hyvä ja kivan näköinen. Tarkista vain, ettei siinä ole mitään terävää tai rakosia jossa lisko voi satuttaa itsensä.
- kynsisammakon omistaja
tanja kirjoitti:
olen parilla isommalla kivellä pengertänyt maa-alueen liskoilleni. Tosin se ei toimi kovinkaan hyvin pienessä terraariossa. (itsellä 120 l ) Juurakko on ihan hyvä ja kivan näköinen. Tarkista vain, ettei siinä ole mitään terävää tai rakosia jossa lisko voi satuttaa itsensä.
niin.mulla on iso kivi
- mia
kynsisammakon omistaja kirjoitti:
niin.mulla on iso kivi
Ostin liskojen altaaseen juurakon ja asettelin sen pystyyn siten että noin 5 cm oli vedenpinnan yläpuolella. liskot käyttivät sitä maa-alueenaan, mutta siihen alkoi viikon kuluttua ilmestymään hometta!Äkkiä vaan juurakko pois...Kai sitä voi vielä käyttää veden alla jos "kiehutan" sitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1004492- 272385
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082184- 2002179
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061903- 1691493
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850