maa-alue

mia

moi!mistä olette tehneet tuliliskoille maa-alueen?Itselläni kelluu korkkilautta veden pinnalla, mutta se ei ole oikein kivannäköinen, eikä meinaa pysyä paikallaan. Akvaarioliikkeessä kerrottiin että itse voi rakentaa lasista kiinteän tornin, tai suuremmankin aluen, mikä tulisi yläosastaan veden pinnan yläpuolelle.olen myös katsellut juurakoita, jos voisi laittaa pystyyn nurkkaa vasten...

5

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

      Ennen oli juurakosta osa pinnalla, mutta siihen alko kerääntymään kaikennäköstä, joten se upotettiin ja maa-alue pengerrettiin soralla.

      • "terassi"

        Meilla on lasista tehty taso joka on silikonilla kiinnitetty altaaseen jotta pysyy ja sinne johtaa lasinen liuska jotapitkin sinne pääsee.


      • tanja
        "terassi" kirjoitti:

        Meilla on lasista tehty taso joka on silikonilla kiinnitetty altaaseen jotta pysyy ja sinne johtaa lasinen liuska jotapitkin sinne pääsee.

        olen parilla isommalla kivellä pengertänyt maa-alueen liskoilleni. Tosin se ei toimi kovinkaan hyvin pienessä terraariossa. (itsellä 120 l ) Juurakko on ihan hyvä ja kivan näköinen. Tarkista vain, ettei siinä ole mitään terävää tai rakosia jossa lisko voi satuttaa itsensä.


      • kynsisammakon omistaja
        tanja kirjoitti:

        olen parilla isommalla kivellä pengertänyt maa-alueen liskoilleni. Tosin se ei toimi kovinkaan hyvin pienessä terraariossa. (itsellä 120 l ) Juurakko on ihan hyvä ja kivan näköinen. Tarkista vain, ettei siinä ole mitään terävää tai rakosia jossa lisko voi satuttaa itsensä.

        niin.mulla on iso kivi


      • mia
        kynsisammakon omistaja kirjoitti:

        niin.mulla on iso kivi

        Ostin liskojen altaaseen juurakon ja asettelin sen pystyyn siten että noin 5 cm oli vedenpinnan yläpuolella. liskot käyttivät sitä maa-alueenaan, mutta siihen alkoi viikon kuluttua ilmestymään hometta!Äkkiä vaan juurakko pois...Kai sitä voi vielä käyttää veden alla jos "kiehutan" sitä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe