moi!mistä olette tehneet tuliliskoille maa-alueen?Itselläni kelluu korkkilautta veden pinnalla, mutta se ei ole oikein kivannäköinen, eikä meinaa pysyä paikallaan. Akvaarioliikkeessä kerrottiin että itse voi rakentaa lasista kiinteän tornin, tai suuremmankin aluen, mikä tulisi yläosastaan veden pinnan yläpuolelle.olen myös katsellut juurakoita, jos voisi laittaa pystyyn nurkkaa vasten...
maa-alue
5
405
Vastaukset
- -.-
Ennen oli juurakosta osa pinnalla, mutta siihen alko kerääntymään kaikennäköstä, joten se upotettiin ja maa-alue pengerrettiin soralla.
- "terassi"
Meilla on lasista tehty taso joka on silikonilla kiinnitetty altaaseen jotta pysyy ja sinne johtaa lasinen liuska jotapitkin sinne pääsee.
- tanja
"terassi" kirjoitti:
Meilla on lasista tehty taso joka on silikonilla kiinnitetty altaaseen jotta pysyy ja sinne johtaa lasinen liuska jotapitkin sinne pääsee.
olen parilla isommalla kivellä pengertänyt maa-alueen liskoilleni. Tosin se ei toimi kovinkaan hyvin pienessä terraariossa. (itsellä 120 l ) Juurakko on ihan hyvä ja kivan näköinen. Tarkista vain, ettei siinä ole mitään terävää tai rakosia jossa lisko voi satuttaa itsensä.
- kynsisammakon omistaja
tanja kirjoitti:
olen parilla isommalla kivellä pengertänyt maa-alueen liskoilleni. Tosin se ei toimi kovinkaan hyvin pienessä terraariossa. (itsellä 120 l ) Juurakko on ihan hyvä ja kivan näköinen. Tarkista vain, ettei siinä ole mitään terävää tai rakosia jossa lisko voi satuttaa itsensä.
niin.mulla on iso kivi
- mia
kynsisammakon omistaja kirjoitti:
niin.mulla on iso kivi
Ostin liskojen altaaseen juurakon ja asettelin sen pystyyn siten että noin 5 cm oli vedenpinnan yläpuolella. liskot käyttivät sitä maa-alueenaan, mutta siihen alkoi viikon kuluttua ilmestymään hometta!Äkkiä vaan juurakko pois...Kai sitä voi vielä käyttää veden alla jos "kiehutan" sitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560