Olen käyttänyt perhetyön palveluja, koska olen yksin 8v tyttöni kanssa.
Minun mielenterveys on välillä vähän heikompi välillä parempi.Parempina jaksoin käyn normaalisti työssä, asiat rullaa omalla painollaan.Eli viime keväänä alkoi minulla sairas. Loma joka jatkuu edelleen.perhetyö aloitti meillä olemalla tytön kanssa kerran viikossa joka on ollut hyvä apu.Olen nyt jonkun aikaa tuntenut oloni paremmaksi ja olen siitä myös perhetyöntekijälLe kertonut, hän on vain todennut ok,
Ihan kuin ei olisi uskonut.Niin tyttärelleni on ADHD , sosiaalisia vaikeuksia, mutta olemme edistyneet hyvin.Meilläkäyvä perhetyöntekijä ei ole nähnyt mielestään mitään muutosta vaan on hyvin huolissaan lapsesta.Ilmoitin että huvikseen se opettaja niitä wilmaviestejä tytön edistymisestä kirjoittaa..ja jopa tytön terapeutti on mielissään tytön nopeasti kehittyvästä persoonasta.Päätin pitää tauon perhetyöstä koska hän ei ehkä kyennyt näkemään meissä mitään hyvää eikä se mielestäni ole perhetyön tarkoitus.Lähetin viestin ja ilmoitin etten nyt tarvi heidän palvelujaan, mutta otan kyllä yhteyttä, jos tarve tulee.Jos itse olen pyytänyt apua, mielestäni sen tarpeellisuudenkin voin päättää.En ilmeisesti koska meistä tehtiin lastensuojeluilmoitus.Koin aika loukkauksena ..en ymmärrä enää miten voisin hyötyä perhetyöstä, jos he eivät erota huonoa hyvästä.Todennäköisesti syynä oli loukkaus perhetyöntekijän virantoimitusta, kun ilmoitin että en nyt tällähetkellä tarvi heitä, muuta syytä tässä ei ole minun, opettajan , eikä terapeutin puolesta.Jään odottamaan mitä tästä seuraa, muuta kuin se että aloin voimaan huonosti, meille ei todellakaan koskaan tulla arvoa antamaan, yh äiti on huono ihminen johon on helppo hyökätä käyttää hyväkseen äidin väsymystä,erikoista.Eihän se parisuhteessakaan aina voi olla pelkkää hyvinvointia, elämään kuuluu huonojen hetkiä joka osoittaa inhimillisyyttä.Ehkä tämä työntekijä on väärässä ammatissa ?? Olkaa siis varovaisia liedon perhetyön kanssa , ettette joudu kokemaan samaa nöyryytystä mikä oli aiheeton
Liedon perhetyö varoitus
16
475
Vastaukset
- likjdrfg
Mustalainen...
- tarkkanen
Ei voi olla, koska sanoo käyvänsä työssä.
- 4u5u5
tarkkanen kirjoitti:
Ei voi olla, koska sanoo käyvänsä työssä.
Pakko olla mustalainen. Ei tavallinen kouluja käynyt ihminen tee noin paljon kirjoitusvirheitä.
- nmnm3113
Hmp.
- hhgggg
Hhhcg
- Åp74hv
Fiksuja....
- neonkinsitävaanaina
Kaikki.
- huhhhhhh
Huh
- hjhhhgghh
Lkkhhh
- SossutEiAuta
Kiitos että tuot asian julki!
Nämä sosiaalitoimen touhut ovat todellakin kyseenalaisia. Konkreettista apua sieltä ei saa, ja ikävä kyllä moni sortuu luulemaan että he auttavat. Asiakkuuden luominen on heille hyvin tärkeä että työmäärä näyttäisi suurelle ja numerot kauniilta. Et todellakaan ole ainoa kunnassa joka huomaa tämän asian. Meitä on useita!!
Asiakkuutta ei millään pureta vaikka siihen olisikin perusteet. Asiakkuus merkitsee että kunta saa verovaroja, ja siitä kaikessa on kyse, ei siitä että vanhemmuutta tuettaisiin. Pahimmassa tapauksessa lapsesi koitetaan sijoittaa väkisin jonnekin ja luokitetta sinut hyvinkin mielisairaaksi.
Mun ehdotus on että älä ole heidän kanssaan tekemisissä, ja koita vain jaksaa. Voit paremmin kunnet tee heidän kanssaan mitään työtä. Helppa niistä kiusanhengistä eroon pääseminen ei ole. Ja varoita kaikkia muitakin etteivät missään tapauksessa ryhdy heidän kanssa yhteistyöhön.
Koita etsiä joku ystävä tai perhe rinnalle jonka kanssa saatte viettää laatuaikaa. Yksinhuoltajilla on haasteellista. Ehkäpä löydät jonkun rinnalle kulkemaan ja muista sitten vaalia ja arvostaa sitä suhdetta. Yhteiskunta tahtoo että perheet hajoaisi. - nm1
Ok.
- ihme_valheita
Voi tietämättömyyden määrää:
"Asiakkuutta ei millään pureta vaikka siihen olisikin perusteet. Asiakkuus merkitsee että kunta saa verovaroja, ja siitä kaikessa on kyse, ei siitä että vanhemmuutta tuettaisiin."
Todista väitteesi!
Kunta ei nimittäin saa yhtään mitään ylimääräistä rahaa lastensuojelun asiakkuuksista. Ei ulkopuolelta eikä kunnan sisäisessä rahajaossa. - unjhjjj
Joo. ... ..
- onkin
Poistettu.
- hhhjhgg
..mm
- onkin
Poistettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768