Asiasta tietävältä kysyisin, mistä ostaa junaan lippu Lempäälästä Tampereelle?
Onko Lempäälän rautatieasemalla lipunmyyntiä?
Entä laiturit, löytyykö helposti, esim. Tampereelle menevä kiskobussin laituri?
Asiallinen vastaus olisi kiva.
Junamatkustus Lempäälästä
3
105
Vastaukset
- kolmellaeurolla
On siellä nykyään automaatti poliisiaseman puoleisella laiturialueella.Siltä puolelta menee Hesan junat, ja S-marketin puoleiselta laiturialueelta Tampereelle. Helppoa. En tiedä vaaditaanko pankkikortti jotta saa lipun, luulen että ei toimi setelillä.
Netistähän nykyään "kaikki" lippunsa ostavat etukäteen. Junassakin myydään parin euron lisämaksusta. Halvaksi tulee matka jos pääsee "pummilla" .. aina ei konnari kierrä L:lä - Tre-välillä tarkistamassa tai kulkee vauhdissa ohi.- IbrahanZimram
Pääseekö hesaan roikkumalla viimeisen vaunun puskurissa?
- Tietämätönkö
Kiitos paljon kolmellaeurolla! Uusi lempääläläinen kiittää! Lipun saa netistä ilmeisesti älypuhelimeen suoraan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408