.......
Miten valtamedia manipuloi? Lue www.mvlehti.net
10
102
Vastaukset
- Sisältöä_ei.linkkejä
Mitä porin päättäjät ovat nyt sitten manipuloinut, olisit voinut senkin kertoa jo avauksessasi ilman linkkejä, vai etkö osaa kirjoittaa, ainoastaan linkittää
niin mitä porin päätöksiä nyt on manipuloitu, kerro, älä linkittele jos sinulla on sisäpiiritietoa PORIIn liittyvistä jutuista - MdL
Onko luetun ymmärtämisessä vikaa? Onko otsikossa viitattu sanallakaan poriin tai sisäpiiritietoihin? Tutustu sivustoon, niin sinunkin maailmasi avartuu.
Elämä on paljon mukavampaa kun ei vedä kourallista herneitä nenuun :)- mv.ei.sivistä
Miksi sitten kirjoitat Porin palstalla? Jos osaat itse aloitustasi lukea tai ymmärtää?
Tyhmä mv-trolli.
Toisaalta, onko muunlaisia? =) - Sisältöä_ei.linkkejä
"Onko otsikossa viitattu sanallakaan poriin "
Onhan palsta Porin alueen asioihin liittyvä, se on selvästi kirjoitettu jopa palstan keskusteluiden kohteeksikin, joillakin vaikuttaa olevan ongelmaa luetun ymmrryksen suhteen, siinä olet oikeassa. Tuon voivat kaikki palstaa käyttävät havainnoida itse kukin, kenen tuo ongelma kirjoitetun tekstin ymmäryksen suhteen on
Olisit edes vedonnut siihen kuuluisaan Porilaiseen napaasi jonka ympärillä kaiken pitäisi mielestäsi pyöriä porilaisen logiikan oppien mukaisesti
- vattulinkki
Painuisi vittuun tuo mv lehtensä paskaa jauhavs toope noine linkkeineen. Jos on asiaa niin kirjoits. Kukaan ei kaivele jotain vatun linkkejä.
- aloittajaonoikeassa
painu sinäkin siitä vittuusi hinuri.Aloittaja on oikeassa, mvlehti kertoo totuuden jota valtamedia koittaa peitellä.Jopa kansanedustajatkin myöntävät asian julkisesti.Vain kaltaisesti tynnyrissä kasvanut hinuri ei ymmärrä missä mennään.Tosin tämä on täysin odotettavissa punavihreässä kuplassa eläviltä henkisesti jälkeenjääneiltä.
- Jotainjärkeätarttisolla
aloittajaonoikeassa kirjoitti:
painu sinäkin siitä vittuusi hinuri.Aloittaja on oikeassa, mvlehti kertoo totuuden jota valtamedia koittaa peitellä.Jopa kansanedustajatkin myöntävät asian julkisesti.Vain kaltaisesti tynnyrissä kasvanut hinuri ei ymmärrä missä mennään.Tosin tämä on täysin odotettavissa punavihreässä kuplassa eläviltä henkisesti jälkeenjääneiltä.
Nyt sinä tyttö tai poika oikein vitsit murjaisit:
Mitä Vittua-lehti kertoo totuuden.
Etkö ole huomannut, että vitseille on oma palsta. - stalinistithautaan
Mene itse vitsipalstalle, sillä se sinä olet.Vitsi koko jätkä.
- Gpisteeseen
http://static.mvlehti.net/uploads/2015/11/12254324_848987001888134_606835658_n.mp4?_=1
Malliakummallekkin! - 1411
http://yle.fi/uutiset/holokausti_on_myytti_ja_muita_vaitteita__nain_toimii_suomalainen_vastamedia/8407726
Sadut on hauskoja niin kauan kun kukaan ei usko niitä tosiksi. Kammottaviksi ne muuttuvat siinä vaiheessa kun ilmaantuu ihmisryhmä joka kuvittelee niiden olevan ainoa totuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517303Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425122HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012823- 1552169
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki331963- 231717
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401678Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091606mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111487Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E141379