Olisi todella kiihottavaa löytää nainen joka pitäisi tästä samasta asiasta,ei yhdyntää vain mukavaa runkausta yhdessä. Laita meiliä jos asia kiinostaa ja varsinkin jos olet läheltä raumaa. Onko liian pervoa,mun mielestä ei....saa kommentoida naiset.
[email protected]
haluaisin masturboida naisen kanssa.
23
326
Vastaukset
Onko näin että kukaan nainen ei halua tehdä tätä mukavan kundin kanssa........
- Snonvaa
Etsi itsellesi tyttöystävä jonka kanssa voit sitten harrastaa mitä haluat ja johon hän suostuu. Melkein kuin kuuta taivaalta haet kun etsit ventovierasta naista tähän tarkoitukseen! Kysy mieluummin tuntemiltasi naisilta, he mahdolliseti tietävät mikä olet miehiäsi.
Mä en jaksa uskoa että väittämäsi pitää paikkansa näin 2015,luulis että naisetkin on vapautuneenpia että ei tarviis rupee seurustelemaan että pääsee masturboimaan naisen kanssa,ainakin toivon niin. No taas toisaalta jos noin rohkeen naisen löytää niin miksipä ei....:D
- hiemankiinnostunut
Kuinka vanha oot?
Ylhäältä löytyy meili osote,eikun viestiä tulemaan,jatketaan siellä:D jos oikeesti kiinostaa.......
Laita vaan rohkeesti meiliä,olis kiva löytää nainen tästä kylästä joka pystyy nauttimaan itsestään kun mies vain katselee ja osallistuu vain itsestään nauttimalla....loppu on meidän välinen sopimus...hmmm! Jään odottamaan......
- Nyrkki
Masturboikaa toisianne. Se vasta kivaa onkin!
- uulalaa123
Mä voisin sunkaa runkata oon 18v ja tiukka pillu on jo märkänä
uulalaa123 kirjoitti:
Mä voisin sunkaa runkata oon 18v ja tiukka pillu on jo märkänä
Jos kiinostusta asiaan laita meiliä,löytyy tältä sivulta hyvinkin.:D
- yksdoorisvn
Tumputa vaan veskissä lukkojen takana yksikseen, niin minäkin ...
Onko näin että ei löydy niinkään luonnolliseen asiaan naista,tule pidetään yhdessä kivaa......
Etsintä jatkuu....nainen ilmottaudu,pidetään kivaa!
- Mustanginsiivin
Mustang P 51 eimetallia täyttä lihasta 46 vuotias nainen.
Fantasia kirjoitus on kivaa, se on jopa tosi kivaa.
- jugernaut
Mä olen kerran saanut tehdä tota naisen kanssa,voin todeta että toimii.......tahtoisin lisää minäkin.
Nainen/ neitokainen odotan viestiäsi.......pidetään yhdessä kivaa.
- Mustanginsiivin
Hei kundi......yhdessä sopivaa kivaa fantasian parissa.
Täällä Mustang P 51 en ole metallia olen 46 vuotias nainen. Mustanginsiivin kirjoitti:
Täällä Mustang P 51 en ole metallia olen 46 vuotias nainen.Miten olisi treenattu,tummahiuksinen mies pks ? Nimimerkkini ja suomi24.fi
Mustanginsiivin kirjoitti:
Täällä Mustang P 51 en ole metallia olen 46 vuotias nainen.Mielummin livenä,mulla on yksi kirjoittelu/video suhde....livee kiitos,ehdotus ihan ok....mutta fantasia osio varattuna.
- Eisokkona
Mene raflaan ja esitä kysymyksesi siellä jollekkin naiselle niin ehkä löytyy kumppani tähän etsimääsi asiaan. Nainen näke siellä kuka ja mikä olet.
No jos pataan haluaa niin humalaiselle naiselle kysymys...tuutko runkkaa mun kanssa,voi olla että pojalla posket punottaa....no kyllä mä uskoisin että tätä kauttakin voi tutustua kunnolla ei tarvii sokkona runkkailla,onhan noita konsteja millä tutustuu,ja kun en noista baareista oikeen perusta muutenkaan. Mutta kiitos vinkistä....!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194