haluaisin masturboida naisen kanssa.

Olisi todella kiihottavaa löytää nainen joka pitäisi tästä samasta asiasta,ei yhdyntää vain mukavaa runkausta yhdessä. Laita meiliä jos asia kiinostaa ja varsinkin jos olet läheltä raumaa. Onko liian pervoa,mun mielestä ei....saa kommentoida naiset.
[email protected]

23

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko näin että kukaan nainen ei halua tehdä tätä mukavan kundin kanssa........

• Snonvaa

Etsi itsellesi tyttöystävä jonka kanssa voit sitten harrastaa mitä haluat ja johon hän suostuu. Melkein kuin kuuta taivaalta haet kun etsit ventovierasta naista tähän tarkoitukseen! Kysy mieluummin tuntemiltasi naisilta, he mahdolliseti tietävät mikä olet miehiäsi.

• Mä en jaksa uskoa että väittämäsi pitää paikkansa näin 2015,luulis että naisetkin on vapautuneenpia että ei tarviis rupee seurustelemaan että pääsee masturboimaan naisen kanssa,ainakin toivon niin. No taas toisaalta jos noin rohkeen naisen löytää niin miksipä ei....:D

• hiemankiinnostunut

Kuinka vanha oot?

• Ylhäältä löytyy meili osote,eikun viestiä tulemaan,jatketaan siellä:D jos oikeesti kiinostaa.......

• Laita vaan rohkeesti meiliä,olis kiva löytää nainen tästä kylästä joka pystyy nauttimaan itsestään kun mies vain katselee ja osallistuu vain itsestään nauttimalla....loppu on meidän välinen sopimus...hmmm! Jään odottamaan......

• Nyrkki

Masturboikaa toisianne. Se vasta kivaa onkin!

• Olet hyvin ymmärtänyt tän jutun,siihen sitä mukavaa naista etsinkin<3

• uulalaa123

Mä voisin sunkaa runkata oon 18v ja tiukka pillu on jo märkänä

• uulalaa123 kirjoitti:

Mä voisin sunkaa runkata oon 18v ja tiukka pillu on jo märkänä

Jos kiinostusta asiaan laita meiliä,löytyy tältä sivulta hyvinkin.:D

• yksdoorisvn

Tumputa vaan veskissä lukkojen takana yksikseen, niin minäkin ...

• Sänky on mukavampi paikka....voi veski:D

• Tuu pois dooris veskistä,tehdään yhdessä....täällä olis mies vailla doorista.

• Onko näin että ei löydy niinkään luonnolliseen asiaan naista,tule pidetään yhdessä kivaa......

• Etsintä jatkuu....nainen ilmottaudu,pidetään kivaa!

• Mustanginsiivin

Mustang P 51 eimetallia täyttä lihasta 46 vuotias nainen.
        Fantasia kirjoitus on kivaa, se on jopa tosi kivaa.

• jugernaut

Mä olen kerran saanut tehdä tota naisen kanssa,voin todeta että toimii.......tahtoisin lisää minäkin.

• Nainen/ neitokainen odotan viestiäsi.......pidetään yhdessä kivaa.

• Mustanginsiivin

Hei kundi......yhdessä sopivaa kivaa fantasian parissa.
        Täällä Mustang P 51 en ole metallia olen 46 vuotias nainen.

• Mustanginsiivin kirjoitti:

Miten olisi treenattu,tummahiuksinen mies pks ? Nimimerkkini ja suomi24.fi

• Mustanginsiivin kirjoitti:

Mielummin livenä,mulla on yksi kirjoittelu/video suhde....livee kiitos,ehdotus ihan ok....mutta fantasia osio varattuna.

• Eisokkona

Mene raflaan ja esitä kysymyksesi siellä jollekkin naiselle niin ehkä löytyy kumppani tähän etsimääsi asiaan. Nainen näke siellä kuka ja mikä olet.

• No jos pataan haluaa niin humalaiselle naiselle kysymys...tuutko runkkaa mun kanssa,voi olla että pojalla posket punottaa....no kyllä mä uskoisin että tätä kauttakin voi tutustua kunnolla ei tarvii sokkona runkkailla,onhan noita konsteja millä tutustuu,ja kun en noista baareista oikeen perusta muutenkaan. Mutta kiitos vinkistä....!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4190
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      32
      2282
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2084
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1194
    Aihe