Moikka. Mulla on ongelmana siis yksittäiset finnit ei niinkään akne. Mulla tulee noin 1-2krt kuussa semmonen noh mun mielestä iso mutta silti aika pieni (kipeä ja kun laskee pään alas tuntuu painetta siinä kohdassa)finni joka sitten on ympäriltä turvonnut. tää ilmestyy aina otsaan ei samalle kohdalle vaan millo mihinkin :/ muualla eioo juurikaan finnejä mitä nyt joskus joku pieni. Nää isot stressaa mua ihan hirveesti ku tuntuu er sillo kasvoissa ei muuta huomaakkaa ku vaa sen parin otsassa! sit niistä ei ees tuu juuri mitää et eioo mikää mätäpaise. iha vähä saattaa joskus mätää tulla mut kirkasta nestettä kyllä tulee! pesen kasvot joka ilta puhdistusvaahdolla ja peitän finnejä lumenen meikkivoiteella joka ei tuki ihohuokosia. MITÄ TEKISIN VIELÄ ETTEI NOITA HIRVIÖITÄ TULISI?
Vastaukset 2
- niinminäkin
Hyvä kysymys.Tuohonko joku keksii pysyvän ratkaisun,niin miljoonat ihmiset kiittää.
- sdfjklgvj
Finnit kuuluu lähes jokaisen ihmisen elämään. Ole onnellinen että sinulla tulee vain muutamia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921702
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601256- 861150
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861053Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.37915- 93907
- 65685
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172671Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60662