Saisinko kysyä vai poistetaan tämäkin galluppi?
Mitä uskontoa lesta vihaajat ihailee?
25
382
Vastaukset
- meneuskontopalstalle
Toivottavasti poistetaan, kun on väärällä palstalla.
- Synagookanrabbi
Ei minä voin vastata että juutalaiset ovat jumalan valitsema kansa ja kärkkäinen on lestadiolainen. Kärkkäisen magneettimedian haastimme oikeuteen.
- Anonyymi
Oliskos vaikka ihan uskonnotonta eli ei kukaan ole nähnyt Jumalaa!!!!
- Anonyymi
Synagookanrabbi kirjoitti:
Ei minä voin vastata että juutalaiset ovat jumalan valitsema kansa ja kärkkäinen on lestadiolainen. Kärkkäisen magneettimedian haastimme oikeuteen.
Vittu... Miksi pitäisi uskoa mitään uskontoa?
https://www.uskontojenuhrientuki.fi/ - Anonyymi
Synagookanrabbi kirjoitti:
Eihän lessut saa kirjoittaa yleisöosastoihin!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän lessut saa kirjoittaa yleisöosastoihin!!!
Heillehän on tällä omat palatatkin, lestadiolaisuus, vanhoilislestadiolaisuus. kirjoittavat kyllä ja tuntuu että joka paikkaan muutoinkin. Kymmeniä vuosia jo noin ollut, Jännä sinänsä että srk ei suvaitse, kun suvaitsee niin paljon muuta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heillehän on tällä omat palatatkin, lestadiolaisuus, vanhoilislestadiolaisuus. kirjoittavat kyllä ja tuntuu että joka paikkaan muutoinkin. Kymmeniä vuosia jo noin ollut, Jännä sinänsä että srk ei suvaitse, kun suvaitsee niin paljon muuta..
Tuntuu että valloillaan ok ollut ja on vaikenemisen kulttuuri..hyväksikäyttötapaukset pimitetään. Satun tietämään erään paikan,jossa paljon kaikkea oli, lapset jo kertoivst niistä koulussa. Eräs selvitti että heidän pihalleen li laitettu pommi, hänen huoneen ikkunan alle &koska oli ollut hyväksikäyttöä ja hön oli aikonut puhua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskos vaikka ihan uskonnotonta eli ei kukaan ole nähnyt Jumalaa!!!!
Mutta Mooses on viimeinen joka on puhunut Jumalan kanssa tuhansia vuosia sitten . Toki Ano Turtiainen kertoi jutelleensa Jumalan kanssa harva se yö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu... Miksi pitäisi uskoa mitään uskontoa?
https://www.uskontojenuhrientuki.fi/
- Anonyymi
Lesta ukko on täysin tekopyhä. Hihhulit lahkossa on vaarallinen.
https://www.uskontojenuhrientuki.fi/ - Anonyymi
Ykä-lahko(ps) on se vihanlietsojien koti.
- Anonyymi
Lestaviha perustuu arkielämän kokemuksiin heistä ja heidän toimistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestoille pätee seuraava Raamatun lause:
Joka itsensä ylentää, hänet alennetaan. VL_lahkolaisuus on sairas lahko, SRK:n johto ohjaa tuota lestojen lammaslaumaa, joiden jäsenet ovat jo vauvasta asti aivopesty sairaine uskoineen "ainoista oikeista uskovaisista" ja naurettavaa väittämä: että vain heille on varattu taivaspaikat" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molempia on työelämässä tavannut ja ykät ovat sata kertaa pahempia.Todellisia kyylien kuninkaita.
- Anonyymi
ONGELMAJÄTELAITOS ON RIIHIMÄELLÄ HIHHULIT PITÄÄ KÄRRÄTÄ SINNE JA KYLTTI PORTILLE : ULOS PÄÄSY VAIN PIIPUN KAUTTA.
- Anonyymi
Ykä rauhoitu!Ykä-lahko on lahkoista pahin.Yritä riuhtoa itsesi irti sieltä vihan syövereistä ja ota elämä omaan haltuun.
- Anonyymi
Aloituksen kysymys on sama kuin kysyisi minkä automerkin kannattajat vihaavat Fordeja? Sitten kun joku pöljä jotain vastaisi niin varmaan alkaisi haukkumaan kaikkia sen merkkisten autojen omistajia.
- Anonyymi
Aivan näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan näin!
Kun yksi Fordin omistaja etuilee liikenteessä, niin näiden oletus on että niin tekevät kaikki Fordin omistajat. Näin se menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun yksi Fordin omistaja etuilee liikenteessä, niin näiden oletus on että niin tekevät kaikki Fordin omistajat. Näin se menee.
Aivan näin!
- Anonyymi
Hihhulit eivät saa kirjoitella yleisöosastoihin.
- Anonyymi
En mitään. Olen agnostikko. Lestavihassa kyse ei ole uskonnosta, vaan heidän käytöksestä ja tavasta lisääntyä kuin rotat.
- Anonyymi
Tekopyhää porukkaa sanoi palvelevan puhelimen nainen. Se jlk kun olen soittanut, noinyl. Elämänasiosta ,on ollut useimmitrnnlrsta ,kun oon kysynyt. Lestadiolainen jainen vieläpä myönsi että juttelecat keskenään akselilla sosiaali ja terveystoimi ,diakoniatoimi ynnä muu, kun sama usko. Eli vsitiolovelvolliduutta rikotaan hyvinkin. Jos asioit oysissa, niin äkkiä tietosi leviävät lestapiireussä, kohta ne on jopa Helsingissä. Muuten ihan tosi. Lestadiolaisilla on ollut vielä vahvempi verkosto, mutta nyt konkkaa tehneet sikla. Jukka ralo. Lehto,jokka oli merkittävin , rakennus avsnt, jäi person liikuntakeskus kesken..minua kiusasivat Siikajoella, ruukissa. Toivon mukaan elämä jtn opettaa, eikö sitä lähimmäisen rakkautta ole kuin omia kohtaan. Panettelevat muitakin selän takana, joutuvat muut helvettiin kuin he, joten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekopyhää porukkaa sanoi palvelevan puhelimen nainen. Se jlk kun olen soittanut, noinyl. Elämänasiosta ,on ollut useimmitrnnlrsta ,kun oon kysynyt. Lestadiolainen jainen vieläpä myönsi että juttelecat keskenään akselilla sosiaali ja terveystoimi ,diakoniatoimi ynnä muu, kun sama usko. Eli vsitiolovelvolliduutta rikotaan hyvinkin. Jos asioit oysissa, niin äkkiä tietosi leviävät lestapiireussä, kohta ne on jopa Helsingissä. Muuten ihan tosi. Lestadiolaisilla on ollut vielä vahvempi verkosto, mutta nyt konkkaa tehneet sikla. Jukka ralo. Lehto,jokka oli merkittävin , rakennus avsnt, jäi person liikuntakeskus kesken..minua kiusasivat Siikajoella, ruukissa. Toivon mukaan elämä jtn opettaa, eikö sitä lähimmäisen rakkautta ole kuin omia kohtaan. Panettelevat muitakin selän takana, joutuvat muut helvettiin kuin he, joten.
Kai tuo selittyy osin lasten mittavilla hyväksikäytöllä ja kotikasvatuksella. Kai se on niin että kun pienestä pitäen kasvatetaan tietyllä tavalla, hakkaamisella ha gelvetinpelollla ja ryhmäpaine on suuri, ettei sijaa ole omille näkemyksille, vaikka tietää tekevänsä väärin. Luulen niin. Toivon hartaasti että tuo liike lakkaa, vakavien hyväksikäyttyöjen ohella esiintyy koulukiusaamista ynnä muuta. Tuo on siksi myös merkillinen liike että on eriäviäkin näkemyksiä, toinen lesta ostaa arvan, toinen mulkoilee kassana. Kirkon hlö totesi hänkin että on hyvät ja huonot puolensa olla lesta. No, sitä syntymäpiiriään ei valitettavasti voi valita. Otan osaa, jotka ovat joutuneet kärsimään tuon lahkon vuoksi, ota isaa myös raiskatuille ja hakatuille, otan osaa syrjityille ja kiusatuille.
- Anonyymi
olisiko ihan lahkokriittiset kirkkouskovaiset asialla ja suuri joukko eriseuraisia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886