vuokranantajan kommentti

vuokranantaja

vuokranantajan näköaloja vähän.. on samalla viivalla siistit ei häiriköivät vuokransa maksavat asukkaat, olivat sitten sitä tai tätä jos ei tule häiriöilmoituksia ja vuokrat maksetaan ajallaan saa ihminen minun puolesta olla vaikka minkä värinen tai vaikka maahan muuttaja tai kotimainen manne meikäläinen.suomiväri usein vihreä ja sekin kateuden sävyttämä, naama punainen vihasta ja viinapullo povessa ja jos ei muuta löydy puhuttavaa puhutaan sitten vaikka paskaa jos ei itsestä niin muista ja etenkin pelätään uutta..ettei vaan mejän tyttöjä viijä ja naija.ja naapuriin muuta erivärisiä ,nyt ei kannata pelätä vaan rohkeasti ystävystymään niin kotimaisten ja muidenkin kanssa ,levottomina aikoina on ihmisarvo tärkein, sekin on jo monessa maassa luonnollista uudenajan nykyaikaa.älkää aina narisko naapurista..

4

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastuuta

kantasuomalainen vuokralainen..painajainen kävi toteen,vuokralainen karkasi yöllä muuttoauton kanssa , kun asunnossa havaittiin vesivahinko..suomalainen vuokralainen käy suihkussa vaikka tietää,että vettä loriseee alakerran asuntoon..kuka näitä vahinkoja sos asukeille maksaa,ei ainakaan vuokranantaja,ei fittan.toisen omaisuudelle jatkuvaa vahinkoa.kaupungin asuntojen hyvään palveluun tottunut uusavuton ei lamppuaan itse vaihda.eikä vastuuta opita kun kaikki kyselemättä annetaan.kyllästynyt sos pummeihin kantasuomalaisiin.

• 77r7fjj45

Jos vesi lorisee alakertaan tai LVI-tekniikka on siinä kunnossa että syntyy vesivahinkoja, on kiinteistön omistaja silloin laiminlyönyt kunnossapitovelvoitteensa. Niin rakennuslaissa kuin asunto-osakeyhtiölaissa on selkeät määräykset rakennuksen kunnossapidolle. Osakeyhtiöissä vastuu on taloyhtiöllä, eli osakkailla yhteisesti, ja muissa rakennuksen omistajalla. Vuokraa taas maksetaan siksi, että omistaja saa sekä korkoa pääomalleen että pitää asunnon määräysten mukaisessa kunnossa. Toki vuokralainenkin osaa pistää kämpän palasiksi, mutta silloin on kyse jo tuottamuksellisesta vahingosta, mikä oikeuttaa vahingonkorvauksiin (jos yleensä saa mitään perittyä) ja vuokrasuhteen purkamiseen.

Mitä uusavuttomuuteen tulee, niin yleiset vuokrausehdot tavallisesti kieltävät vuokralaista itse tekemästä lampunvaihtoja suurempia remontteja ja muutoksia asuntoon. Ettei vaan arvoisa nimimerkki ole käyttänyt kiinteistöliiton vakiolomaketta, joka kieltää asukkaalta suurinpiirtein kaikki pölynpyyhkimistä suuremmat huoltotyöt?

Asioilla on siis puolensa. Joissain vahingoissa syypää on asunnon huolimaton omistaja ja joissain kelvoton vuokralainen.

Itse omistan asuntoni kimpassa pankin kanssa. Ei mulla muuta.

• hoit_su

Mitäs kaikesta ruikuttavat lökäpöksyrasistit tähän sanoo?

• vuokranantaja

juu pankin kanssa yhdessä omistetaan..ja luottotiedot tarkistetaan,joskus sattuu vahinkoja,vuokralainen tulee kalliimmaksi kuin tyhjä asunto..vuokralaisen velvoite on ilmoittaa havaitsemastaan esim vesivahingosta.oli mamu tai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5483
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      433
      4759
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3909
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      186
      3443
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      14
      2576
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2335
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2288
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      154
      2101
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      128
      2059
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1529
    Aihe