Saako harrikalla naista !

Rottamies

Itselläni on Honda, mutta en saa naista. Olenkin miettinyt sporan ostoa. Osaan jo kävellä huojuvaa HD kävelyä. Parta on omasta takaa.

Toisaalta olen huomannut, että baareissa ns. HD miehet, eivät oikeasti omista moottoripyörää. Niillä on vaan bikers look. Buffia ja HD takkia.

Tulisiko halvemmaksi kehittää ns. bikers look. Akka ei kuitenkaan sitä yöllä näe, sitten vasta seuraavana päivänä voisin kertoa, että eihän mulla oikeastaan ole harrikkaa vaan Honda, eikä se edes ole kustomi.

Voisin sen sitten Hondalla kyyditä kotiin, akka olis yhtälailla päristyksissä.

12

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vikaonsinussa

      Jos et saa naista,vika on sinussa.Baariin ei juuri kukaan mene mopollaan koska sieltä kuitenkin tullaan taksilla kotiin kännin jälkeen.

    • eikökäsiväsy

      Sen kyllä uskomme, ettei sinulla ole naista. Muutenhan et olisi täällä trollaamassa 24/7.

    • hrhrthh

      Osta harrikka tai mikä tahansa prätkä niin siippa kyllä osaa sitten pyytää isomman henkivakuutuksen ja syksyn lehtikelejä odotellessa....

    • Rottamies

      Joo, pikkupoikia saalistan Hondalla. Mut ei se mitään, homous on kai normaalia, jopa suotavaa nykyisin. Eiks kaikki H-D:spedet oo hinttei?

    • tavitallaaja

      ehkä kannattais kattoa peiliin ennen kuin kyselee tyhmiä

    • HondaMonkey13v

      Mulla ei parta kasva, mut aisa on hirveen kokonen. Aina saa piparia. Ainaski luokkakavereilt.

      • oletväärässäpaikassa

        Terve menoa tuonne mopopalstalle. Siellä on henkiseltä kehitykseltään tasoasi vastaavia ja ehkä he jaksavat nauraa näille loppuunkuluneille jutuillesi.


      • HondaMonkey13v

        Taidat olla rääpäle hintahtava mopopoika, kun olet noin perehtynyt mopopalstaan? Etsitkö alaikäisiä, impo?


      • oletsiittiö
        HondaMonkey13v kirjoitti:

        Taidat olla rääpäle hintahtava mopopoika, kun olet noin perehtynyt mopopalstaan? Etsitkö alaikäisiä, impo?

        pikku siittiö siellä puhuu toisista rääpäleinä :D
        tuollaisen nostaa lapsetkin naulakkoon rauhoittumaan hahahahah


      • HondaMonkey13v

        Kehari, tuleppa nostaan naulakkoon, katotaan kumpi siel on.


      • 12kaveriamukanavarmasti
        HondaMonkey13v kirjoitti:

        Kehari, tuleppa nostaan naulakkoon, katotaan kumpi siel on.

        Missäpäin pikku lapsukainen on?Ja älä nyt pyydä saunakavereitasi apuun vaan tule ihan henkilökohtaisena omana 155cm itsenäsi paikalle.Paskahousu kun olet,tuskin tulet ainakaan ilman apujoukkojasi.


      • HondaMonkey13v

        Mä oon jo 163cm korkee. Ja mun Monkeissa on Akrapovitsit ja 73 heppaa kato kurja. Mun pikkusiskol on pimpas karvoi ja kyl mullaki on jo nöyhtää pilin alueel. Älä mulle ala.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe