pään ja käsien tärinä!

vapinapilaaelämän

Oon 18 vuotias nuori ja kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta ja paniikkikohtauksista. mulla alkaa pää ja kädet tärisemään esim. kaupan kassalla, muitten kanssa syödessä ja muutenkin kaikissa ryhmäjutuissa jne. Tuntuu ettei pysty liikkuun mihinkään eikä näkeen ketään kun hävettää. Tää on kyl vaikuttanu mun itsetuntoon niin paljon pidän itteeni ihan surkeena ja nolona :( Oon lukenu tuosta essentiaalisesta vapinasta ja luulen että tää vois olla ehkä sitä oisko kenelläkään vinkkejä mitä mun kannattais tehdä. Lääkityksenä mulla on seroquel prolong 400mg ja sertralin 100mg. eipä ole auttanu tuo sertralin mitään.. proplalia otan joskus 10mg enintään kolme kertaa päivässä se auttaa jonkun verran käsien tärinään ja siihen että sydän ei lyö kahtasataa. Oikeesti oon niin hukassa, tää vapina on suoraan sanottuna pilannu mun elämän, toivoisin että saisin jotaki apua tähän että pystyisin taas elämään normaalisti!

1

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idomath

Lukaisepa seroquelin haittavaikutuslista.. onko siellä vapina listattuna? Voisi johtua tuostakin nimittäin, tosin et sanonut, että onko tuota vapinaa ollut ilman seron käyttöä.
      Tosin taitaa olla vain tuota sosiaalista fobiaa, koska itselläkin on tuo ja saattaapa pää alkaa täristä joissain tilanteissa. Propral ei kyllä auta siihenkään (ainakaan minulla), pitää vaan yrittää kestää. Tsemppiä :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 328
      4843
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2266
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2109
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1486
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1407
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1002
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      987
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      949
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      854
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      776
    Aihe