Oon 18 vuotias nuori ja kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta ja paniikkikohtauksista. mulla alkaa pää ja kädet tärisemään esim. kaupan kassalla, muitten kanssa syödessä ja muutenkin kaikissa ryhmäjutuissa jne. Tuntuu ettei pysty liikkuun mihinkään eikä näkeen ketään kun hävettää. Tää on kyl vaikuttanu mun itsetuntoon niin paljon pidän itteeni ihan surkeena ja nolona :( Oon lukenu tuosta essentiaalisesta vapinasta ja luulen että tää vois olla ehkä sitä oisko kenelläkään vinkkejä mitä mun kannattais tehdä. Lääkityksenä mulla on seroquel prolong 400mg ja sertralin 100mg. eipä ole auttanu tuo sertralin mitään.. proplalia otan joskus 10mg enintään kolme kertaa päivässä se auttaa jonkun verran käsien tärinään ja siihen että sydän ei lyö kahtasataa. Oikeesti oon niin hukassa, tää vapina on suoraan sanottuna pilannu mun elämän, toivoisin että saisin jotaki apua tähän että pystyisin taas elämään normaalisti!
pään ja käsien tärinä!
vapinapilaaelämän
1
228
Vastaukset
- idomath
Lukaisepa seroquelin haittavaikutuslista.. onko siellä vapina listattuna? Voisi johtua tuostakin nimittäin, tosin et sanonut, että onko tuota vapinaa ollut ilman seron käyttöä.
Tosin taitaa olla vain tuota sosiaalista fobiaa, koska itselläkin on tuo ja saattaapa pää alkaa täristä joissain tilanteissa. Propral ei kyllä auta siihenkään (ainakaan minulla), pitää vaan yrittää kestää. Tsemppiä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776