Vai miksi ihmissuhteesi on epäonnistunut?
Oletko hankala ihminen?
7
95
Vastaukset
- voin_ollakin
Ei se ole epäonnistunut. Se on vain muuttamassa muotoaan.
- siihenkaatuu
Olen liian kiltti ihminen. Haen suhteeseen ilmeisesti huonointa mahdollista vaihtoehtoa. Tykkään olla lattiamattona, minuun saa pyyhkiä kengät niin monta kertaa kuin haluaa. Olen epäonnistuneen kasvatuksen epäonninen ihminen. Yksin voisi olla paras.
- montasyytä
Nuorempana olin vielä lapsellinen ja hieman vanhempana valitsin vääränlaisen ihmisen, mutta kaikki siitä ei tullut esiin suhteen alkuvaiheessa. Eli hieman huonoa tuuriakin, enkä nyt niin montaa kertaa ole epäonnistunut, mutta olen syvästi tunteva ja uskollinen ihminen, johon ero sattuu lujaa.
- montasyytä
Olen ehkä hieman hankalakin, mutta iän myötä tasoittunut ja kiltti kuitenkin. Tarvitsen vahvan itsetunnon omaavan miehen.
- epäonnistunutsiinä
En osaa antaa anteeksi
- elluhallo
En todellakaan
Kiltti huomioon ottava
No jos jotain huonoa
Olen pirullinen kun suutun
Elämässä vaan kaikenlaista - tiivistetysti
Hankala hankalissa tilanteissa. Siinä meitä oli 2 hankalaa. Muuten ihan ok ihminen uskon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894