Ahdistaa kun koko ajan tekee mieli

Onko iso mies sekoomassa kun on niin kiimanen olo että hirvittää? Mahtaisko löytyä toista vastakkaisen sukupuolen edustajaa jolla olis sama ongelma,siitä vois silloin kehittää positiivisen ongelman:)

[email protected]

24

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isorintainen18

      Raumalaista, niin pahassa puutteessa en ole tod.

      • kohdustahautajaisiin

        Kyllä iso ukko olet sekoomassa. Jos sua panettas niin käänny lääkärin puoleen tai psykiatrin. Se antaa sellaset myrkyt että loppuu mielenkiinto ja kyky menee.


    • Toi oli hyvä:) mä voin lohduttaa sua,en ole raumalainen asun täällä päin ja syntyny ihan muuaalla. Laita pikkutissi meiliä....jos pieni puute jylläis takaraivossa:) Ukko

    • isorintainen18

      Jos asuu Raumalla niin silloin on raumalainen ? Ainahan mela kiinnostaa, mutta olen tänään Porissa katsomassa panomiehiä, joten voi olla että Ukko tumputtaa.

      • Niinpä,mulla on ollukin haaveena että sais tumputtaa samaan aikaan naisen kanssa,sehän on sitä turvaseksiä mitä pitää harrastaa että ei tuu lisää porilaisia,mutta meillä näyttää karkaavan viisastelun puolelle,joten heitä meilillä jos eksyt tähän kylään tai haluut vieraita sinne pohjoseen....ps.jokainen terve ukko tumputtaa :D


    • Juu osuit oikeaan jokainen terve mies tumputtaa ; )) viestiä !

    • tavataankosuihkussa

      Piiukko vois tulla huomenna uimahalliin klo.13 ni ehkä tunnistaa minut niin saisi miestä oikein kunnolla.

      • No se ei raumalla vaadi edes uimahalliin tuloa,homoja on kylä puolillaan:D toki mulla niitä mitään vastaan ole kuhan pitävät ajatukset ominaan umpi heterona yritän ymmärtää mutta en ymmärrä antaa,sori!


    • yksinäinen-

      Masenta koska olen niin yksin

      • Oletko mies vai nainen? Ja minkä ikäinen olet?


    • Tarikaalasmaa

      Mut se on ikävää kun panettaa aina ja raumalla ei ole enää huoria missä voisi käydä paineitaan purkamassa... ennen oli satoja mutta ei enää, ne meni kaikki naimisiin porilaisten miesten kanssa..... hahaa..served fuckin' suippokorvat....

      • Enpä oo koskaan maksullisissa käynyt?!


    • Eipä tunnu rehelliseen puutteeseen löytyvän apuja,joku onneton persehinuri laittanu yhteistyö pyyntöjä joten otanta on hyvin hintahtava,ja sille ajatukselle kun ei lämpene edes lapaset. Missä olet nainen jota läheisyyden ja kenties lemmen puute kalvaa puukonlailla sydämmestä,laita viestiä mukavalle kundille,ole nainen!!

    • yksinäinen-

      Olen mies ja haluaisin pillua. Naiset ei halua miehiä, varmaan joku alieni on tehnyt naisista seksuaalisesti haluttomia.

    • Huhuillaan nyt jos löytyis rohkeaa neitoa laittamaan sitä meiliä,katsotaan mihin johtaa....odottelen.

    • Olis se vaan mukava löytää sinut nainen,odottottelen viestiäsi.....edelleen!

    • Upsista.....

      • nönö

        käy sivulla huippukivaa.fi sieltä löytyy jokaiselle jotakin.


      • nönö kirjoitti:

        käy sivulla huippukivaa.fi sieltä löytyy jokaiselle jotakin.

        Ei tähän hätään sieltä apuja löydy,kyllä live treffit olis mukavammat....jatkuva runkkaaminen on välistä tylsää yksinään.


    • Pahinpaan.pulaan

      Laita se kalus pölyimurin suutimeenja kone täysillä käymään . Toinen vinkki oletko kysynyt jos äiti antaisi.

      • Anna äitis numero,voin kysyäkkin.....


      • Äiteen....poika

        Kyllä sun äitis sulle kirkkoveneen syrjää antaa kun kerrot millaisessa pulassa olet.


      • tuhmatuija
        Äiteen....poika kirjoitti:

        Kyllä sun äitis sulle kirkkoveneen syrjää antaa kun kerrot millaisessa pulassa olet.

        Toi urpohan käski kysyä omaa äitiään.....porilainen nettikiusaaja!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2204
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2022
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      162
      1793
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      159
      1668
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      14
      1252
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1158
    Aihe