Hohoi, Venäjäkiimavajakki ja Abrahamm!

selityksiä

Laittakaas kunnon selityksiä, miksi muuttovirta on vahvasti Venäjältä länteen eikä toisinpäin, vaikka Putinlandia on tiltujen ja äärioikeiston mielestä lähes täydellinen maa..

Esim. Suomessa venäläiset ovat jopa suurin mamuryhmä.

24

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selityksiä

      Ja nyt on alettava löytyä kunnon vastauksia, muuten teitä piinataan vaikka maailman tappiin asti kiusallisilla kysymyksillä.

      PS. Turha syyttää tällä kertaa Obamaa tai vaikkapa juutalaisia Venäjän muuttotappiosta.

    • Hiljaahmorunkutjo

      Rauhoitu homorunkku.. Keskity vain dokaamisen jatkoon! Jätä politiikka muille... Se ei sovi immppaajan aivoikesi, liian vaikeeta!

      • missävastaus

        Vastaa kysymykseen, venäjäkiimavajakki, äläkä taas jauha paskaa!


    • Mmaharba

      Älä kiusaa ressukoita. Venäjäkiimavajakki ja Abrahamm vasta opettelevat suomen kielen aakkosia.

    • vastatkaapa

      Abrahamm ja Venäjäkiimavajakki. Nyt vastauksia..

      • Typerykset

        Vastaus :painukaa vittuun löylynlyömät homorunkut!


      • vastauksia-kele
        Typerykset kirjoitti:

        Vastaus :painukaa vittuun löylynlyömät homorunkut!

        Tunge dildo hanuriin ja painu muualle etsimään miesseuraa tai vastaa kysymykseen, venäjäkiimvajakki!


    • Abrahamm

      Obaman vajakille voin senverran yhtyä, että olen yden turvapaikan saaneen ottanut kiinni Lahdessa, varkaudesta. Suomi oli edellisenä tai sitäseuedeltävänä päivänä antanut turvapaikka oikeuden, vaikka Venäläiset pyysi palauttamaan oikeudenistuntoon ?

      Kyllä kansalaiset liikkuu, Suomalaisia jo karannut lähes miljoona, joten pyyhi suusi ja siirry asiaan !

      • vastauksia-kele

        Ei jumalauta. Nyt vastaat itse kysymykseen äläkä taas sönkötä omiasi. Minkä takia Venäjä kärsii muuttotappiosta, vaikka se on tiltujen mielestä paratiisi?


    • vastatkaapa

      Nyt hei, tiltulauma. Vastauksia!

    • dfhjdgjdg

      Vastauksia, trollipellet!

    • vastauksiaa

      Yrittäkää edes!

    • trollit

      Trollipellet luimistelevat kysymyksiä karkuun häntä koipien välissä!

    • vastausksiakele

      Vastatkaa, apinat! Kysykää vaikka trollipajan pomolta apua!

    • vastatkaapellet

      Ei nuo trollipellet ole vieläkään keksineet vastausta...

    • Arkaainen

      Onpa kiperä ja arka asia trollikaksikolle.

    • Kukapamuuttaisi

      No ei kukaan täyspäinen Venäjälle muuttaisi.

    • Vastatkaapellet

      Trollikaksikolta ei heru vastauksia kiusalliseen kysymykseen.

    • Pöljättiltut

      Onko baltiantiltu saanut ylimääräsen vodka -anoksen , kun päissään möyhyää? Kerro alkuun oikea isäsi..

      • Oletpelle

        Painu kittaamaan kiljua venäläisten mamukamujesi kanssa, Venäjäkiimavajakki.


    • Turha_maa

      Ei täysipäinen viihdy Venäjällä.

    • ghgljlgjlgj

      Ei nuo trollisurkimukset osaa kuin vinkua hoonolla soomella.

    • hkghgllgj

      Ei tule Putin-trolleilta vastauksia vaan hiljaisuutta tai pelkkää mölinää.

    • Venäjä-on-syvältä

      Joko sitä vastausta alkaa tippua, Venäjä-kiimaiset..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe