Miksi ulkomaisissa nettiostoskaupoissa pitää maksaa luottokortilla?? Mä löysin sieltä aivan ihania vaatteita ja halvalla, mutta mun luottokortilla ei ollut katetta tarpeeksi. Mä kysyn että miksi ne ei lähetä laskua??? Mä olen kyllästynyt näihin H&M tuotteisiin ja ne näyttääkin ihan hirveiltä päällä.
Mitä helvettiä!!
9
236
Vastaukset
- aikaselväasia
Tuotteita ei lähetetä laskulla juuri sen vuoksi, etteivät kaltaisesi maksukyvyttömät pitkin maailmaa pääse huijaamaan myyntifirmoja. On huomattavan kallista periä saataviaan ulkomailta.
Mitään ongelmaa ei ole, kun tilillä on katetta. Sinulla ei katetta ollut. Aika selvää on, ettei voi ostaa, kun ei ole varaa. Ostat sitten kun sinulla on siihen varaa. - hyiolkoon
Sä olet liian köyhä shoppaileen. Sun täytyy ymmärtää, et sä et ole ihminen joka pystyy tosta noin vaan shoppaileen. Sun täytyy mennä ittees ja suksia kuuseen. Sun kaltaset köyhät ihmiset etoo mun kaltaisia tosellisia menestyjiä. Köyhdy pois vitun kirppu. Mene ettiin kenkäs vaikka jostain roskiksesta vitun toisen luokan kansalainen.
- Heikki6
Keskustelun laatu taas aika alhaalla... Voiskohan ylläpitö vaikka olla hereillä välillä.
- Heikki6
Tiedoksi muuten, että monet EU alueen kaupat hyväksyvät IBAN etumaksun. Tilisiirto on myös kauppiaalle halvempi vaihtoehto, kun luottokunnat ei rosvoa prosenttejaan välistä.
- 10.vuottaverkosta
Tilisiirrossa ulkomaille ja myös suomeen tuntemattomalle riskin ottaa maksaja. Jos ei tiedä täysin kaupan taustoja ,onko toiminut esim vähintään 5 vuotta ym niin kannattaa maksaa Paypalin kautta ostokset. Kaikissa suurissa sekä suosituissa kaupoissa verkossa on se mahdollisuus,jos ei ole niin se jo varoittaa minua.
- luottokoetuksella
IS-uutisen mukaan moni ei halua rekisteröityä ostaakseen verkkokaupasta. En minäkään. En halua pankkitunnuksiakaan. En halua käyttää credit-vaihtoehtoa maksamiseen. Ostan verkkokaupasta vain pakon edessä. Silloinkin maksu on voitava suorittaa postiennakolla tai vastaavalla samalla, kun tarkistan, että tilaus on tahtoni mukainen.
- luottokoetuksella
Toimitus vastaa tilaustani siis.
- tylsistynytjo
Eli sä avaat sen paketin siinä postin tiskillä ja tutkit tavaran, mahdollisesti jopa sovitat vaatteet ja kengät, ennen kuin suoritat maksun? Kerro mikä posti. Haluan nähdä tämän.
- luottokoetuksella
tylsistynytjo kirjoitti:
Eli sä avaat sen paketin siinä postin tiskillä ja tutkit tavaran, mahdollisesti jopa sovitat vaatteet ja kengät, ennen kuin suoritat maksun? Kerro mikä posti. Haluan nähdä tämän.
Avaan maksettuani, koska pakettia ei saa avata ennen maksamista. Tuotetta on turha raahata kotiin, jos se ei vastaa tilausta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1397978
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t424519törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/444096Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu4212128Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi791844- 351508
- 321497
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2001333Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt331187Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv121178