Miksi ulkomaisissa nettiostoskaupoissa pitää maksaa luottokortilla?? Mä löysin sieltä aivan ihania vaatteita ja halvalla, mutta mun luottokortilla ei ollut katetta tarpeeksi. Mä kysyn että miksi ne ei lähetä laskua??? Mä olen kyllästynyt näihin H&M tuotteisiin ja ne näyttääkin ihan hirveiltä päällä.
Mitä helvettiä!!
9
227
Vastaukset
- aikaselväasia
Tuotteita ei lähetetä laskulla juuri sen vuoksi, etteivät kaltaisesi maksukyvyttömät pitkin maailmaa pääse huijaamaan myyntifirmoja. On huomattavan kallista periä saataviaan ulkomailta.
Mitään ongelmaa ei ole, kun tilillä on katetta. Sinulla ei katetta ollut. Aika selvää on, ettei voi ostaa, kun ei ole varaa. Ostat sitten kun sinulla on siihen varaa. - hyiolkoon
Sä olet liian köyhä shoppaileen. Sun täytyy ymmärtää, et sä et ole ihminen joka pystyy tosta noin vaan shoppaileen. Sun täytyy mennä ittees ja suksia kuuseen. Sun kaltaset köyhät ihmiset etoo mun kaltaisia tosellisia menestyjiä. Köyhdy pois vitun kirppu. Mene ettiin kenkäs vaikka jostain roskiksesta vitun toisen luokan kansalainen.
- Heikki6
Keskustelun laatu taas aika alhaalla... Voiskohan ylläpitö vaikka olla hereillä välillä.
- Heikki6
Tiedoksi muuten, että monet EU alueen kaupat hyväksyvät IBAN etumaksun. Tilisiirto on myös kauppiaalle halvempi vaihtoehto, kun luottokunnat ei rosvoa prosenttejaan välistä.
- 10.vuottaverkosta
Tilisiirrossa ulkomaille ja myös suomeen tuntemattomalle riskin ottaa maksaja. Jos ei tiedä täysin kaupan taustoja ,onko toiminut esim vähintään 5 vuotta ym niin kannattaa maksaa Paypalin kautta ostokset. Kaikissa suurissa sekä suosituissa kaupoissa verkossa on se mahdollisuus,jos ei ole niin se jo varoittaa minua.
- luottokoetuksella
IS-uutisen mukaan moni ei halua rekisteröityä ostaakseen verkkokaupasta. En minäkään. En halua pankkitunnuksiakaan. En halua käyttää credit-vaihtoehtoa maksamiseen. Ostan verkkokaupasta vain pakon edessä. Silloinkin maksu on voitava suorittaa postiennakolla tai vastaavalla samalla, kun tarkistan, että tilaus on tahtoni mukainen.
- luottokoetuksella
Toimitus vastaa tilaustani siis.
- tylsistynytjo
Eli sä avaat sen paketin siinä postin tiskillä ja tutkit tavaran, mahdollisesti jopa sovitat vaatteet ja kengät, ennen kuin suoritat maksun? Kerro mikä posti. Haluan nähdä tämän.
- luottokoetuksella
tylsistynytjo kirjoitti:
Eli sä avaat sen paketin siinä postin tiskillä ja tutkit tavaran, mahdollisesti jopa sovitat vaatteet ja kengät, ennen kuin suoritat maksun? Kerro mikä posti. Haluan nähdä tämän.
Avaan maksettuani, koska pakettia ei saa avata ennen maksamista. Tuotetta on turha raahata kotiin, jos se ei vastaa tilausta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888