Mitä hyviä asioita teidän loputon tuomiopäivän profetointinne on tuonut tai tuo maailmaan?
Kysymys profeetoille
22
88
Vastaukset
- InhottavaRealisti
Nostanpa ylös, kun näyttää olevan yhdellä toimijalla kiirettä pudottaa taas kerran kaikki epämieluisat tekstit alas!
Rakkaat uskon siskot ja veljet !
TUO PELASTUKSEN . . . HELVETILTÄ . . .
. . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !
MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on . . .
. . . LÄHETYSKÄSKY suoritettava loppuun.
NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !
----------------------------------------------------------------------
NÄMÄ KAKSI ILMOITUSTA . . . OVAT YHTEYDESSÄ TOISIINSA
******** Näky pettyneistä ihmisistä !!! (Julkaistu 21.8.2015)
******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? (21.8.2015 12:17)
ja LISÄKSI VIELÄ >Yöllinen näkyni Jeesuksen toisesta tulemisesta<
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13904024/yollinen-nakyni-jeesuksen-toisesta-tulemisesta
Näky pettyneistä ihmisistä !!!
Julkaistu 21.8.2015
Evankelista profeetta Paavo Järvisen näky pettyneistä ihmisistä, jotka eivät tienneet että heidän on kaduttava pahoja tekojaan ja tehtävä parannus synneistään.
"Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon." - Sananlaskut 28:13
Katso koko ohjelma täältä: http://www.tv7.fi/vod/player/?program...
Uudestisyntyminen: http://ennustuksia.com/uudestisyntymi...
https://www.youtube.com/watch?v=9R2PrjeaQg4
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13839680/naky-pettyneista-ihmisista-!!!
Jumalan_henkäys
21.8.2015 12:17
Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.
Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!
UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?
--------------------------------------------------------------
Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:
ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !
UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !
KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18
----------------------------------------------------------------
Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!
Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.
******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********
Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi
Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.
Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
Siunausta ja Herran rauhaa !- InhottavaRasisti
Nostanpa ylös, kaikki epämieluisat tekstit alas!
- rrt4etr
3456e
- InhottavaRealisti
Hyvä kysymys edelleenkin.
- InhottavaRasisti
Viisauden kutsu...
Jättäkää haihattelu, niin menestytte, kulkekaa vakaasti viisauden tietä. Sananlaskut 9:6
Herran pelko on viisauden alku, Pyhän tunteminen on ymmärryksen perusta. Sananlaskut 9:10
. . .
Paha saa tuomion, katuva armon...
Jumalaton pakenee, vaikka kukaan ei aja takaa, mutta vanhurskas on turvassa kuin leijona. Sananlaskut 28:1 - InhottavaRealisti
InhottavaRasisti kirjoitti:
Viisauden kutsu...
Jättäkää haihattelu, niin menestytte, kulkekaa vakaasti viisauden tietä. Sananlaskut 9:6
Herran pelko on viisauden alku, Pyhän tunteminen on ymmärryksen perusta. Sananlaskut 9:10
. . .
Paha saa tuomion, katuva armon...
Jumalaton pakenee, vaikka kukaan ei aja takaa, mutta vanhurskas on turvassa kuin leijona. Sananlaskut 28:1Mutta ei kuitenkaan vastausta aloituksen kysymykseen...
- InhottavaRasisti
InhottavaRealisti kirjoitti:
Mutta ei kuitenkaan vastausta aloituksen kysymykseen...
Se on selkeää sille, joka ymmärtää, helppoa sille, joka on tavoittanut tiedon. Sananlaskut 8:9
. . .
Viisaus kertoo itsestään...
Sananlaskut 8:32-36
"Nyt, lapset, kuulkaa minua! Hyvin käy sen, joka minun tietäni kulkee.
Kuulkaa neuvojani, niin viisastutte, älkää lyökö niitä laimin.
Hyvin käy sen, joka minua kuulee, päivästä päivään valvoo ovellani, valppaana odottaa sen kynnyksellä.
Joka minut löytää, löytää elämän, hänet Herra ottaa suosioonsa.
Pahoin käy sen, joka minua uhmaa, joka minua vihaa, rakastaa kuolemaa."
- Jarmo__EiKirj
Ai mitä hyvää "tuomiopäivän" ennustelu tuo? En ole vielä kuullut yhdenkään ennustuksen koskeneen tuomiopäivää. Raamattu kieltää sen päivän tietämisen, esim. sanoin "miksi te kyselette Herran päivästä, se on pimeä päivä" ja Matteus 24:35-36 sanoo vielä suoremmin, "siitä päivästä ei tiedä kuin yksin isä".
Miksi sinä siis kyselet tuomiopäivän ennusteluista, koska kukaan ei ennusta siitä päivästä yhtään mitään. Se päivä on yksin isän tiedossa.
Sen siitä saa kun ei asioista mitään tiedä, vaan luulee viisaan näköisenä.- Jarmo__EiKirj
Mutta IR muuten... Hyvää uutta vuotta!
- InhottavaRealisti
Jarmo__EiKirj kirjoitti:
Mutta IR muuten... Hyvää uutta vuotta!
On kuules Jarmo HYVIN PITKÄLTI merkityksetöntä, mikä on se "Tuomiopäivä" ja mikä ei, kun puhumme näistä fundamentalistien retoriikkaan liittyvistä käsitteistä. Kysymys on siitä, onko jutuilla mitään tarttumapintaa todellisuuteen.
Hyvää uutta vuotta Sinullekin, Jarmo. - Jarmo__EiKirj
Älä ystävä hyvä käytä leimaavia sanoja "fundamentalisti" ja "fundamentalistien retoriikka". Et sinä tee sillä tavalla mitään latua parempaan, katsos minä ymmärrän että kun puhutaan fundamentalisteista, me alamme puhua ulkoisesti vaarallisista ideologioista, eiks vaan? Kuitenkin Jeesuksen seuraajat eivät ole edes yleisesti ottaen vaarallista väkeä. Vaaralliseksi tekee juuri tuo fundamentalistisuus mutta älä käytä sitä sanaa väärin.
Arvaan mitä tarkoitat tarttumapinnalla todellisuuteen. Senkin teet vain omasta näkökulmastasi käsin vaatimukseksi tervejärkisyyteen. Et halua tunnustaa että joku voisi oikeasti olla uskovainen. Se jotenkin kismittää sinua ja ajatuksiasi.
Kun joku puhuu lopunajoista, niin olen kuvannollisesti enemmän kuin joka kerta huomannut saman ilmiön kuulijoissa... PELKO. Joka kerta kun joku ottaa ns. viimeisen tuomion puheeksi, sitä seuraa kaksi ilmiötä, vitsisksi lyöminen ja toinen ilmiö on suuttumus. Nämä ilmiöt ovat 100% joka kerta selkeänä nähtävissä kun puhutaan jumalattomuudessa elävistä. Sen sijaan kun puhutaan uskovista, niin tätä ongelmaa ei ole. Uskova haluaa luojansa luo, eikä se tee tästä fundamentalistia muuten kuin jumalattoman silmissä samoista edellä mainituista syistä. - Jarmo__EiKirj
By the way... mun tapaturmasta tulee kuluneeksi kohta 2 viikkoa ja pystyn jo tuomaan toisella kädellä vasemman näppäimille ja saatan kirjoittaa. Tosin nytkin teen sen yhdellä kädellä mutta edistystä on tapahtunut. Kipulääkkeitä syön enää illalla kun laitan nukkuun. Kiitos Herralle Jeesukselle, suurelle ylilääkärille!
- InhottavaRealisti
Jarmo__EiKirj kirjoitti:
By the way... mun tapaturmasta tulee kuluneeksi kohta 2 viikkoa ja pystyn jo tuomaan toisella kädellä vasemman näppäimille ja saatan kirjoittaa. Tosin nytkin teen sen yhdellä kädellä mutta edistystä on tapahtunut. Kipulääkkeitä syön enää illalla kun laitan nukkuun. Kiitos Herralle Jeesukselle, suurelle ylilääkärille!
Hyvä, että kätesi parantuu. Kiitä lääketiedettä. Jos eläisimme vaikkapa 1500-lukua, "Jeesus" kumma kyllä parantaisi kättäsi paljon hitaammin ja kivuliaammin, vai mitä?
Minua eivät jutut täällä pelota. Järkytystä kyllä koen. Ja ihmetystä. Tässä maanpäällisessä elämässä on minulle tekemistä aivan riittämiin, joten en haihattele sellaisten asioiden perään, joista ei ole todisteita.
Kaiken lajin ääriaatteet voivat olla sekä vaarallisia että haitaksi yhteiskunnan kehittymiselle. - Jarmo__EiKirj
Hyvä, että kätesi parantuu. Kiitä lääketiedettä. Jos eläisimme vaikkapa 1500-lukua, "Jeesus" kumma kyllä parantaisi kättäsi paljon hitaammin ja kivuliaammin, vai mitä?
Minua eivät jutut täällä pelota. Järkytystä kyllä koen. Ja ihmetystä. Tässä maanpäällisessä elämässä on minulle tekemistä aivan riittämiin, joten en haihattele sellaisten asioiden perään, joista ei ole todisteita.
Kaiken lajin ääriaatteet voivat olla sekä vaarallisia että haitaksi yhteiskunnan kehittymiselle.Olen monesti miettinytkin noita ihmisten onnettomuuksia ja sairauksia, miten niitä hoidettiin 1500 luvulla ja sitä ennen. Kyllä kipu ja hammasten kiristys on ollut tuttava monessa talossa, niin voi varmaan sanoa.
Funtsis mitä puhut... katsos kun puhutaan ihan mistä tahansa muusta kuin Jeesuksesta, niin uskonnot ja kulttuuriperinnöt koetaan "rikkautena" mutta kun sanot nimen Jeesus, niin asenne muuttuu heti. - InhottavaRealisti
Jarmo__EiKirj kirjoitti:
Olen monesti miettinytkin noita ihmisten onnettomuuksia ja sairauksia, miten niitä hoidettiin 1500 luvulla ja sitä ennen. Kyllä kipu ja hammasten kiristys on ollut tuttava monessa talossa, niin voi varmaan sanoa.
Funtsis mitä puhut... katsos kun puhutaan ihan mistä tahansa muusta kuin Jeesuksesta, niin uskonnot ja kulttuuriperinnöt koetaan "rikkautena" mutta kun sanot nimen Jeesus, niin asenne muuttuu heti.Uskonnot ovat mitä ovat. Minä näen, että niiden merkityksen on vähennyttävä, mikäli maailmaa halutaan oikeasti kehittää parempaan suuntaan. Yhteiskunta kehittyy parhaiten maallistuneena. Uskonnolliset ääriajatukset johtavat vain ongelmiin, vastakkainasetteluihin ja väkivaltaan. Koskee kaikkia uskontoja.
Toinen vaihtoehto on se, että uskonnot pääsevät vaikuttamaan vallankäyttöön. Siitä hyvän esimerkin antavat nykypäivän Islam tai keskiajan Eurooppa. Siitä ei mitään hyvää seuraa.
En pidä minkään lajin ääriuskonnollisuutta hyvänä. Islam on niin päivänselvä ongelma monin paikoin ettei sitä minun tarvinne korostaa. Se on minusta järkyttävää, että Suomen tai USA:n kaltaisissa kehittyneissä maissakin uppoavat täydet höpötykset totena.
Tyypillistä näissä keskusteluissa on ollut nähdä se, ettei yksikään uskovainen keskustelukumppanini ole suostunut käymään keskusteluja kanssani loppuun asti. Jossakin vaiheessa peliin astuvat aina nimittely, loukkaukset ja raivo. Ilmeisesti nuo reaktiot johtuvat siitä, että omat argumentit eivät kestä kriittistä tarkastelua. - Jarmo__EiKirj
Uskonnot ovat mitä ovat. Minä näen, että niiden merkityksen on vähennyttävä, mikäli maailmaa halutaan oikeasti kehittää parempaan suuntaan. Yhteiskunta kehittyy parhaiten maallistuneena. Uskonnolliset ääriajatukset johtavat vain ongelmiin, vastakkainasetteluihin ja väkivaltaan. Koskee kaikkia uskontoja.
Toinen vaihtoehto on se, että uskonnot pääsevät vaikuttamaan vallankäyttöön. Siitä hyvän esimerkin antavat nykypäivän Islam tai keskiajan Eurooppa. Siitä ei mitään hyvää seuraa.
En pidä minkään lajin ääriuskonnollisuutta hyvänä. Islam on niin päivänselvä ongelma monin paikoin ettei sitä minun tarvinne korostaa. Se on minusta järkyttävää, että Suomen tai USA:n kaltaisissa kehittyneissä maissakin uppoavat täydet höpötykset totena.
Tyypillistä näissä keskusteluissa on ollut nähdä se, ettei yksikään uskovainen keskustelukumppanini ole suostunut käymään keskusteluja kanssani loppuun asti. Jossakin vaiheessa peliin astuvat aina nimittely, loukkaukset ja raivo. Ilmeisesti nuo reaktiot johtuvat siitä, että omat argumentit eivät kestä kriittistä tarkastelua.Mielenkiintoista... Puhut kuin ihminen ei olisi ainoa "laji" joka ymmärtää ja osaa uskonnollisuuden. Tähän asti näen vain ihmisen, joka on poikennut muusta.
- EiMullaMuuta
Kuulleppas aloittaja, Jumala kun on pitkämielinen ja odottaa että sinäkin vihtahousun eksyttämä kääntyisit pahuudestasi elävän Jumalan puoleen. Minun Jumalani laittaa SATAVARMASTI LOPUN tälle maailma-paskalle, SIITÄ VOIT OLLA SATAVARMA.
Jos sinä tyhmeliini olet ATEISTI-reppana ja me VAAN KUOLLAAN JA KUOPATAAN, no mitä minä Raamattu-kristitty silloin menetän
MUTTA jos Raamattu onkin TOTTA, MINUSTA ON, ja sinä TYHMELIINI heräätkin PAIKASSA, joka Raamatun mukaan on TODELLINEN ja sen lisäksi IKUISUUS on PITKÄ AIKA.
OLE HYVÄ IHMINEN VIISAS KUN ETSIKKOAIKAA ON VIELÄ JÄLJELLÄ. - Jarmo__EiKirj
IR:lle ja muille ateille: Mitä ootte mieltä kun pressa uv puheessaan toivottaa Jumalan siunausta. Onko tämä askel 1800 luvulle, kutn moni on hieman vihjannut että sivistys lopettaa uskomukset.
- InhottavaRealisti
Mikä askel lienee. Puheita olennaisempia ovat teot. Presidenttinä on helpompi puhua mitä sattuu. Aikanaan valtiovarainministerinä Niinistö oli kova sälli eikä nousukaudesta huolimatta tuntenut sääliä pienituloisia kohtaan. Ikä pehmentää. Ehkä myös omien lasten ikäinen vaimo...
- Jarmo__EiKirj
Mikä askel lienee. Puheita olennaisempia ovat teot. Presidenttinä on helpompi puhua mitä sattuu. Aikanaan valtiovarainministerinä Niinistö oli kova sälli eikä nousukaudesta huolimatta tuntenut sääliä pienituloisia kohtaan. Ikä pehmentää. Ehkä myös omien lasten ikäinen vaimo...
Toin viimenen kommentti nauratti mua :) Siinä oot oikeessa... ihminen sokaistuu jotenkin jos vanha ukko saa "liian kauniin" ja nuoren vaimon.
- pohdinpahanvain
Kiinnostaisi vain tietää, kuka on Niinistön Jumala? Onkohan tämä sama kuin meillä? Eliitillä taitaa olla ihan oma Jumalansa tiedostamattaan tai tiedostaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36637748Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s896486Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315400Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213888Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta663022Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi532680En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122134Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D612131Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182061Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4921979