Kyläläiset keräävät addressia. Ihan vapaasti, mutta mihin te sen addressin toimitatte? Enää ei tarvitse kysellä mitä ja mitä varten.
Suomessa on alkanut kulttuurivallakumous!
Utajärven kartanomuseosta vastaanottokeskus?!
NiinSitäPitää
3
281
Vastaukset
- NiinSitäPitää
Siis Urajärven!
- rosenberg-sanoi
Juutalaisnainen, Tiina Rosenberg totesi saatuaan potkut helsingin yliopistolta:
"Nähdään vallankumouksen aamuna" - poiujhygf
Vähän haiskahtaa bisnekselle. Juurihan kyseinen paikka oli viisi vuotta suljettuna, kun päärakennus rempattiin ja restauroitiin 1800-luvun kuosiinsa. Kustansi 800 000 euroa. Kerkesi olla tuon jälkeen vain pari vuotta yleisölle avoinna ja nyt pistetäänkin sitten pillit pussiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657385Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142708Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532027Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141491Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901395Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611234Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271169- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631143- 1141081