Maikkarin mukaan virossa harkitaan mietojen huumeiden laillistamista. Sehän tarkoittaa kannabiksen laillistamista. Paras uutinen aikoihin.
Mtv. Viro harkitsee laillistamista.
5
90
Vastaukset
- Kukkakakku
Hyvä Eesti ja Suomi perässä
- ftgyhuj
Sitä on valitettavasti oppinut suhtautumaan näihin hyviin uutisiin varauksella. Jos nyt viro ottaa ja laillistaa kannabiksen niin lisää se painetta suomen suuntaan seurata perässä. Edellähän täällä ei osata käydä.
- Habit
Vois muuttaa Viroon kasvattamaan, ku suomessa vainotaan hippejä ja tehdään niistä narkkareita,ku ei saa polttaa ku slurkit vie aina sadon. Ni ajautuu masentuneena ja ryöstetty ja raiskattuna vetää kamaa, ku kyl sitä aina saa, vaikka valtion tukemana, jos menee metadonihoitoon, vaikkei oo koskaan heroiinia nähnytkään, itse olen sitä 2000 luvulta vetänyt, koska sitä tunnetta ei mistään muusta saa kuin itse kuningaspollesta, mutta mieluiten polttamisen pelkästään ganjaa, mutta kun ei, niin ei.
- sdgffd
Suomen pitäisi laillistaa ennen viroa tai kaikki rahat valuu sinne
- juyhttgfr
Paljon suurempi todennäköisyys on että viro laillistaa ennemmin. Siellä ollaankin järkevämpiä kuin suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585606- 1014629
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3812743Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811264Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381086- 65921
- 28873
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46856Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52809