Maikkarin mukaan virossa harkitaan mietojen huumeiden laillistamista. Sehän tarkoittaa kannabiksen laillistamista. Paras uutinen aikoihin.
Mtv. Viro harkitsee laillistamista.
5
102
Vastaukset
- Kukkakakku
Hyvä Eesti ja Suomi perässä
- ftgyhuj
Sitä on valitettavasti oppinut suhtautumaan näihin hyviin uutisiin varauksella. Jos nyt viro ottaa ja laillistaa kannabiksen niin lisää se painetta suomen suuntaan seurata perässä. Edellähän täällä ei osata käydä.
- Habit
Vois muuttaa Viroon kasvattamaan, ku suomessa vainotaan hippejä ja tehdään niistä narkkareita,ku ei saa polttaa ku slurkit vie aina sadon. Ni ajautuu masentuneena ja ryöstetty ja raiskattuna vetää kamaa, ku kyl sitä aina saa, vaikka valtion tukemana, jos menee metadonihoitoon, vaikkei oo koskaan heroiinia nähnytkään, itse olen sitä 2000 luvulta vetänyt, koska sitä tunnetta ei mistään muusta saa kuin itse kuningaspollesta, mutta mieluiten polttamisen pelkästään ganjaa, mutta kun ei, niin ei.
- sdgffd
Suomen pitäisi laillistaa ennen viroa tai kaikki rahat valuu sinne
- juyhttgfr
Paljon suurempi todennäköisyys on että viro laillistaa ennemmin. Siellä ollaankin järkevämpiä kuin suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294