Kuka kruunaa tämän PAO ölyjen euroopan mestarin Suomen eniten myydyimmän ja kumarretuimman todellisen synteettisen öljyn kuninkaalliseksi.
Ei ole sijaa red linellä, ei roya purplella saatikka mobil öljyillä.
MANNOIS on kiistatta paras, tekstitit toistensa jälkeen kertovan puolueetonta faktaa tämän tuotteen kiistattomista faktoista moottorin hyvin voinnin puolesta, naapurin rouvakin kertoi että kehrää puolta pienemmällä polkemisella rukki, kun naapurin sheikki lirautti manoilit rukin liikkuviin pintoihin...
Toisaalta kuuluu kummia, kun aikamies poika Jaska laittoi moponsa vaihteistoon Manoilit syntiset sellaiset oikein 0w30 saavuttaneen huippu nopeudet kirkon alamäessä tankilla maaten 47,3 kilometriä tunnissa vaikka oli vastatuulta 7,2 metriä sekunnissa. Tämän pitäisi jo todistaa PAO öljyn ihmeellisen taian täällä pohjolan perukoilla.
P.S Manoili on paras, olen huomannut, että musta alkaa tulla miesten mies, kun tilasin amatsoonista purkin manoilia, tytötkin vilkuilee jo mua, hih
MANNOL ÖLJYJEN KUNIGAS
Mannolvinlatiaöy
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917495- 373987
- 453520
- 2372822
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402672- 452492
- 1322411
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292299Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212264- 451982