Milloin mahtaa olla Ideaparkin ilotulitus vai joko se oli?
Ideaparkin ilotulitus ?
8
194
Vastaukset
- rwpömou
Ei se vielä ole ollut on nyt tulevana viikonloppuna tai seuraavana.On ihme kun niiden sivuilta ei siitä löydy mitään ilmoitusta.
- Minäkinmeenkattoon
Nettisivuilta todellakin löytyy tieto. Ilotulitus on 5.12.
- xcvprks
Nyt tosiaan on ilmoitus synttäri juhlista niiden sivuilla.Ilotulitus on silloin 5.12 klo 18.15.
Onneksi näkee kotiin sen mitä tarvii nähdäkkin ettei tarvii mennä paikan päälle.- valoakansalle
Kiitos tiedosta, silloin sinne sitten, Ideaparkin ilotulitus on ollut aina Pirkanmaan komein, siis komeempi kuin Särkänniemen tai Tampereen kaupungin valoviikkojen, joka olikin tänä vuonna tosi onneton tai uudenvuoden ilotulitus.
- zztopp
Ideapark on perseaukisten shoppailijoitten paratiisi. Itse en siellä käy koska en juokse aletuotteiden perässä ja katsomassa kun joku ampuu raketteja hehtaaripellolla .
- VoiVoiVoiVoiVoi
Toivottavasti ei tule mitään terroristiporukkaa sinne riehumaan! Vähän liian helppo ajaa räjähdelastissa oleva auto ovesta sisään ja räjäyttää sisällä. Tai jos ajaa vaikka kaikille oville räjähdeautot ja yhden sisään, niin siellä on kaikki paistumassa kuin ranskalaiset mikrossa :(
- Ämpäripäähän
Nyt olisi kauppiaiden hyvä jakaa ämpäreitä ,niin saisivat porukkaa paikalle sankoin joukoin.
- wzcxög
Ei tarvii tuota houkuttimeksi sillä siellä on aina silloin tosi paljon porukkaa.Sillä ilotulitus on tosi näyttävä ollut aina.On ollut tosi ahdasta liikkua silloin vaikka iso paikka onkin ja teiden varretkin on ollut autoja täynnä joka vuosi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388