Autokatsastus

leimalla

Onko kukaan käynyt Maskun talossa autokatsastuksella? Hinta/palveluntaso?

9

371

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omakokemus

Moi
      Minun autoni kävi tuolla ysitienautossa huollossa ja sitten tuossa katsastuksessa. Kaikki meni hyvin. Mielestäni hinta oli edullinen.

• Automiäs

Avajaistarjouksia kun katselin niin totesin hinnat törkeiksi. Ja ne oli tarjoushintoja..

• EnMeneToiste

Tarkka tuntuu olevan katsastusmies. Pienistäkin puutteista merkkaa korjauskehotuksen, mistä muut ei ole aiemmin puhuneet edes mitään.

• jl0

Jos on korjaamon kanssa yhteiset intressit,saman katon alla kun ovat.

• Kake120

Mistä puutteista? Valotappas vähän. Joillekin autoilijoille mikä tahansa puute on merkityksetön ja se riittää kun auto kulkee jotenkuten eteenpäin. Mä ainakin tykkään ajaa kunnossa olevalla autolla.

• Vanhatainarasvassa

Samat puutteet ovat aiemmin menny ilman huomautusta muilla asemilla. Ihmettelen tämän katsastusmiehen pikkumaista tarkkuutta, mutta pitäkööt linjansa. Kannattaa käydä toteamassa katsastusmiehen niuhonta vaikka pienestä öljyvuodosta ja saatte rekisteriotteeseen korjauskehoituksen.

• JasperEekkonen

Riittävä määrä pitää tulla hylkyjä, muuten tulee katsastajalle ongelmia. Ongelmaksi se tulee siinä vaiheessa jos autot tulevat huollettuina ja korjattuina (naapurihallista) katsastukseen jolloin puutteita ei ole. Säästää aikaa kun hoitaa vuosihuollon ja katsastuksen samalla kertaa. Minusta kovin käytännöllistä!

• hyvä.mieli

Auton paperiasiaa kävin hoitamassa ja sain todella hyvää ja ystävällistä palvelua.

• Paavo1245

Läpi meni! Katsastusmiehen piikki :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      160
      1522
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1190
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. 52
      690
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe