Missä asuvat Auran hyvätuloiset

Muuttoon

Entä mikä on Auran suosituin asuntoalue?

18

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BorisGakki

Prunkkalassahan nuo rikkaat matussit asuvat. Ja sitten tietenkin tämä koordinaatti

60.634312, 22.595348

Ja siinä lähellä on mm. K-kauppiaankin pytinki.

• Kademieli

Liedon puolella!

• Näin_mennään

Vastaanoottokeskushan tuonne prunkkalaan on suunnitteilla! Kauvankohan hinnat nousee? Onnea nyt vaan sinnekin taas kun saatte väriläiskää sinnekin ja pääsette varmaan otsikoihin jonkun raiskauksen myötä tekin...

• Apuuvaa

Auran varakkaiden asuinalue lienee Huuskantiellä. Minne Prunkkalassa on tulossa vastaanottokeskus ?? Toivottavasti ei lähelle kirkkoa. Mahtavatko vainajatkaan saada levätä rauhassa, jos muslimit majoitetaan kirkon lähelle. Eihän sinne hautausmaalle uskalla mennä edes kukkiakaan viemään sen jälkeen, jos mamut majoitetaan lähistölle.

• Muuttoon

Millaista aluetta on pikkulahto? Sielläkin olisi taloja myynnissä.
      Entäs Huuskantie? Rivitaloalue vissiin enimmäkseen?

• kotikulma

Pikkulahdon aluella on tosi komeita ok-taloja. Huuskantiellä on rivitaloja ja koulu naapurissa. Lapsille mukava, kun on koulu ihan naapurissa. Etuna vielä se, että kaikki liikkeet ovat lähistöllä. Huuskantien rivitaloissa on korkea vuokra kuulemma. Mikäli aiotte vuokralle, niin kannattaa tarkistaa asia.

• Aapeecee

Oltaisiin päätymässä pikkulahtoon, olisi muutama talo myynnissä siellä.

• ei_uskois

Uskomatonta, onko aurassa hyvätuloisija??

• 8430924

Haapanen taitaa olla Auran isotuloisin, jos maaviljeliöitä ei lasketa. Isotalo ja Leppäkoski kai maaomaisudella, mutta Haapanen osakesalkulla?

• Rahaaontarpeeksi

Mikä osakesalkku Haapasella??? Ja miten niin on isotuloisin, jos ei maanviljelijöitä lasketa mukaan, onkos taas lisätty satua???

• Ihantarpeeksirahaa

Haapanen omistaa kaiketi 15-18 asuntoa Turun seudulla joista hän saa vuokratuloja. Miehen "siviilityö" on soitonopettaja (kitara).

• sarasvaaaa

Niin varmaan omistaa...hahhhaaaaaa.... uskokaa te kaikkea satua

• Moikkmoi
        sarasvaaaa kirjoitti:

Niin varmaan omistaa...hahhhaaaaaa.... uskokaa te kaikkea satua

No omistaahan se Vuokratiira.com ja puolikon palvelut, jolla toistakymmentä liiketilaa ja osaketta.

• Lkblkltbdlj
        Moikkmoi kirjoitti:

No omistaahan se Vuokratiira.com ja puolikon palvelut, jolla toistakymmentä liiketilaa ja osaketta.

Niin siis taloussanomien mukaan puolikon palveluilla toistakymmentä. Taitaa Haapasen omistus olla lähemmäs 30 kokonaisuudessaan?

• fmklaf
        Lkblkltbdlj kirjoitti:

Niin siis taloussanomien mukaan puolikon palveluilla toistakymmentä. Taitaa Haapasen omistus olla lähemmäs 30 kokonaisuudessaan?

Joo, kaikki nuo ei Haapsen propellin ole. Otteen mukaan noissa neljä omistajaa ja Haapanen vain yksi niistä, köyhä

• upppp

....

• Preetti

Pikku-Laho soon

• tässätätä

Valitettavasti Aurassa ei asu hyvätuloisia. Sääli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe