Haluaisin ostaa vaimoni turvaksi pippurisumuttimen, mutten tiedä mistä sellaisen saa laillisesti hankkia. Vaimoni joutuu kävelemään n. 15min töihin aamulla, ja sama matka iltapäivällä. Työmatkan lähellä on VOK (jossa ainakin 150 Irak miestä ja afgaani miestä).
Riittäkö se selitykseksi poliisille, että voi pippuri sumuttimen ostaa? Eli on vastaanottokeskus lähellä työmatka reittiä.
Vai ostanko Virosta?. Tietääkö kukaan?
Pippuri sumuten missä?
24
158
Vastaukset
- Isopullo
hiuslakkaa ajaa saman asian, kuin ns.lupavapaat sumuttimet. Voit tehdä "coktailin" helposti itsekin sumutinpulloon nettiohjeiden avulla.
- ääni.kauhee
Tällaiset olen meille hankkinut.
https://turvakauppa.if.fi/henkilokohtainen_turvahalytin - mentholisumute
Turvakerroin Turvasumutin (tuote ei vaadi viranomaislupaa) 38,50 € http://www.turvakerroin.com/tuote/turvakerroin-turvasumutin/ "Turvasumutin on heti valmis käytettäväksi. Turvasumuttimessa on 2-vaiheinen laukaisumekanismi, jonka ominaisuuksiin kuuluvat hälytyselementti ja tehoaineet(menthol, tunnisteväri)." Itsellä on niiden koirasumute ja ollut hyvä turvallisuuden tunteen lisääjä. Mentholi on vahvaa, ja pistää panemaan silmät kiinni. Koirilla myös herkkä nenä ei siedä sumutetta.
- hankin.apuja
Pariisi, Bryssel, Kempele.
Joka paikka turvaton? - Turvallista_matkaa_taas
Mie hankin kääntöveitsen. Sillä teen halal lihaa jos kamelikuskit yllättää.
- KoyhaIhminen
Lihoista puheenollen... samaa tulee mieleen, etta jos koyhalla nalka yllattaa.
- värisuihkeet-tunnistaa
Aikoinaan reissuun lähtiessä aioin ostaa tuohon tarkoituksee deudorantti suihkepullon.Tuolloin ei ollut niin myyjä sanoo,että rollonia kyllä löytyy.Siitäkös vuosien ajat heitettiin noniin.mutta suihke hätätilassa käy myös.
- vinkkitääkin
On myös eläinten astutus tai miksi niitä kutsutaan on värisuihkeita Tunnistettavuus kestää.
Minä ostan pukin konttiin vaimolle, luotiliivin lisäksi tuon turvasumutteen.
- Jos.kayvat.rikkaan.kimpp
Voivat virkamiehet pelata meidan kanssa aikansa, ei osu tama rahvaan ongelma omalle kohdalle ja hyva leikkia tuomaria. Se vaan on niin, jotta paha maailma voi kaantya itsea vastaan tuomaroijillakin.
- itsepuolustaja
Mä hommasin pari kirvestä ensalkuun. Muista tulevista hankinnosta en puhu mitään. Mut varmasti tehoaa!
- minä.perässä
Ihanaa :).
- gkksgj
Se tassa on mielen kiintoista, etta yhdelle tai muutamalle poliitikolle pelaan EUvirkaa, merkelin saksan mielta ei pahoiteta. Leikitaan tekopyhaa vaikka maailman tappiin "poitsut joko alaikaisia" tai "todisteita" ja sen paalle SUPO ja nettipoliisi taalla jallittaa sanarikollisia.
Kulttuuri peittaa opetut oikeuskasitteen , kun tahdotaan yhteisesti tuhota jotain ja tarjota tilalle rahan mukana liikkuva valhe.- EuRikollistenKasissa
Poliisi taisi itse lerpattaa rokulissa, kun jatkat olivat kiinniotettuina. Sitten seuraava poliisiryhma vahtii, jos joku siita sanoo suoraan, mista on kysymys, milta se nayttaa ja kuka on itse asiassa myos kanssarikollinen. Veriset poliittiset virat!
- ÄÄÄÄÄtÄ
Saanko mina kysya miksi sina et kayta ä kirjainta? Muuten melkein sujuvaa suomea.
- nääin
Pitää käydä kolulutukset ensin ja olla joku oikeasti vaarallinen juttu et saa luvan. En usko et irtoo suomesta. Muista maista voi hakee, esim. viro, saksa jne... saa lupa vapaasti sieltä. Suomeen ei saisi tuoda, laiton peli siis kotomaassa.
- ilimanenvinkki
Osta jätesäkki ja leikkaa käden paikat siihen sivuille. Pienemmästä roskapussista saa päähän peittävän päähineen. Mutta muista ostaa mustaa roskasäkkiä, älä valkoista.Siinä on vissi ero.
- nettikauppaa
http://www.ahtihuvila.fi/cgi-bin/webio2kauppa?Aseet&naytasivu=4&id=0&saitti=ahtihuvila saakohan piipun sahata tai vaikuttaako jotenkin??
- näinkösemenee
Mitä mahtaa Sipilä suositella maan tyttöjen ja naisten turvaksi. Vai yhäkö sanotaan, ettei mitään huolta ole, voidaan elää kuten ennenkin.
- Kysyköön
Toimittajien pitää se kysyä Stubbilta, Kateiselt ja Sipilältä. Osalla on tyttöjä.
- imbesillisiili
VIrosta saa ihan lupavapaasti kaikkia sumuttimia. Noita myös Suomessa lupavapaita oon nähny myös kivijalkaliikkeessä vanhassa kaupungissa ja tiirikointi.comissa (en tiedä missä myymälä, mutta lähettää näköjään myös Suomeen)
- Niilo_KVL
meidän perheelle lähti tuolta tilaus! tiedätkö mitä kautta tulee? mietin että vaikuttaako postilakko saapumiseen? jos tulee dhl:n kautta niin voi kestää ahtaajien tukilakon takia.
- Aino888
Niilo_KVL kirjoitti:
meidän perheelle lähti tuolta tilaus! tiedätkö mitä kautta tulee? mietin että vaikuttaako postilakko saapumiseen? jos tulee dhl:n kautta niin voi kestää ahtaajien tukilakon takia.
veikkaisin että tulee ihan itellan kautta.
- Nääin
Itellaa ei oo enää olemassa. Postin kautta voi tulla, mutta ne on lakossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639646Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde503095Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422861- 612659
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012065- 1091986
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251903Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä541470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251