Muistutetaan vielä. Jos et saa paperilaskua, sähköpostiin tulee yhteenveto laskusta - se ei ole laillinen lasku. Liitteenä on pdf, josta löytyy kuva varsinaisesta laskusta. Olen alkanut ottaa nämä talteen. Episodin jälkeen, jossa sonera "uudisti" laskutustaan ja - käytännössä peri laskutuksen alussa annetut alennukset takaisin itselleen. Tämä siis oli todellinen efekti, mitä tapahtui. Koska laskujen sähköpostissa näkyy vain eräpäivä, en tietenkään tiennyt enää miltä väliltä laskut oli peritty - ja täten jouduin maksamaan. Vaihtoehto olisi ollut tilata 30 laskua a 10e/lasku soneralta.. ja taas olisin joutunut maksamaan.
laskujen talteenotto
suojaudu_huijareilta
1
87
Vastaukset
- naurattaa_kovin
Laskutukseen ei kannata palkata luovia ihmisiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954