Olemme jo 45 pari ja meitä on alkanut molempia kiihottamaan ajatus siitä, että joku katselisi meidän rakastelua. Olisi se sitten mies, nainen tai pari. Katselija / katselijat eivät saisi koskea meihin, mutta saisivat tyydyttää itseään meitä katsoessaan.
Fantasiassamme saamme kutsun johonkin hotelliin, jossa meitä odotetaan jo kiihkeästi.......
Katselijaa parille
6
382
Vastaukset
- whynottia
Kuulostaa kiinnostavalta fantasialta, voisin auttaa. Ihan normaali siisti 40 v mies pk-seudulta...
- sviittitarjolla
Mahtava fantasia, toivottavasti saatte toteutettua. Olisin mielelläni toteuttamassa tuota fantasiaa kansanne. Tarjoan kyllä laadukaan hotellihuoneen, mikäli kiinnostaa.
Liikun työmatkoilla ympäri suomea. Hmmm... ihanaa olisi katsella!! Kiinnostaa! t.m 45
Jos saa tyydyttää itseään rouvan pikkuhousut naamalla ja laueta niihin tai korkkareihin.
- Kiihottaaa
Olen kauan fantasioinut, että saisin joskus katsella tuntemattoman parin rakastelua. Joskus fantasioin siitä, että minut sidotaan ensin ja en voi kuin katsoa parin rakastelua. Pari ehkä kiusoittelisi minua tulemalla välillä lähemmäksi. Olisin aivan kovana, mutta en voisi tehdä mitään. Lopulta pari vapauttaisi minut ja pääsisin laukaisemaan itseni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078763
- 936720
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656490Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345281Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634467- 553501
- 503355
- 513082
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896