Olemme jo 45 pari ja meitä on alkanut molempia kiihottamaan ajatus siitä, että joku katselisi meidän rakastelua. Olisi se sitten mies, nainen tai pari. Katselija / katselijat eivät saisi koskea meihin, mutta saisivat tyydyttää itseään meitä katsoessaan.
Fantasiassamme saamme kutsun johonkin hotelliin, jossa meitä odotetaan jo kiihkeästi.......
Katselijaa parille
6
636
Vastaukset
- whynottia
Kuulostaa kiinnostavalta fantasialta, voisin auttaa. Ihan normaali siisti 40 v mies pk-seudulta...
- sviittitarjolla
Mahtava fantasia, toivottavasti saatte toteutettua. Olisin mielelläni toteuttamassa tuota fantasiaa kansanne. Tarjoan kyllä laadukaan hotellihuoneen, mikäli kiinnostaa.
Liikun työmatkoilla ympäri suomea. Hmmm... ihanaa olisi katsella!! Kiinnostaa! t.m 45
Jos saa tyydyttää itseään rouvan pikkuhousut naamalla ja laueta niihin tai korkkareihin.
- Kiihottaaa
Olen kauan fantasioinut, että saisin joskus katsella tuntemattoman parin rakastelua. Joskus fantasioin siitä, että minut sidotaan ensin ja en voi kuin katsoa parin rakastelua. Pari ehkä kiusoittelisi minua tulemalla välillä lähemmäksi. Olisin aivan kovana, mutta en voisi tehdä mitään. Lopulta pari vapauttaisi minut ja pääsisin laukaisemaan itseni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt312923Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431501Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19951Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32919Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22908- 52878
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37830Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36783Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48689