Vasta tänne muuttaneena kysyn missä kannattaa huollattaa mese. Olen pohjoisessa asuessani käyttänyt etupäässä niemelän autoa. Joitain osia hain kl-varaosista Mitä vaihtoehtoja täällä vehon lisäksi on.
M-B omistajat Oulu
9
564
Vastaukset
- RMB
Miksi pitää ottaa riski ja hommata jostain replikaosia.
- Miljoona_km
Ilman muuta kannattaa huollattaa Veholla. Miksi sille pitäisi keksiä vaihtoehtoja?
- Tyytyväinen_asiakas
Merkkihuollolla on hyvä maine; se on luotettava ja siellä on mukava ja helppo asioida. Suosittelen ehdottomasti huollattamaan autosi Veholla.
- ML320
Kokemuksia vielä kaivataan
- Auto_kulkemista_varten
Veholla tietenkin. Sieltä voi vuokrata sijaisauton ajanvarauksen yhteydessä, ja sijaisautoksi saa myös Mercedes-Benzin, ellei halua ajella muun merkkisellä autolla vaihteeksi.
- miksieiOulussa
Jos kaipaat vaihtoehtoa Veholle, niin Niemelän Auto Keminmaassa, jos olet sitä tottunut käyttämään. Alle tunnin matka Oulusta ja hyvät tiet.
- RMB
Itse huollatin juuri täällä. Nopea palvelu ja homma toimi.
- ml320
Tämä vaihtoehto on ollut itsellä myös mielessä Miten lie suomen autohuollon palvelu Iso talo ainaki tuntuu olevan. Onko kokemuksia.
- mersumies2004
M-B osa, Oulu. Tai Muhoksen varaosakeskus, siellä todella ammattitaitoinen porukka, hyvä palvelu ja kohtuu hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283