Windows 10:n laskin

Laskin-Laskin

On se kumma, etten edes calkulatoria löydä, enkä onnistu lataamaan sitä netistä.
En ymmärä miksi kaikki pitää piilottaa tässä kympissä. Win 7 :n laskin oli valmiina ja tietysti Linux.versioissa.
Onneksi on Linux, mutta vähän työlästä kun pitää joka laskutoimitukseen vaihtaa konetta.
Jos voitte antaa jonkin hyvän netti-osoitteen josta löytyy laskimia ja muuta muuta tarpeellista Windows 10:lle olisin kiitollinen. Siis sellaisia joitten lataaminen ei vaadi mitään kommervenkkkia.

32

1338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan siinä se laskin. Kirjoita sinne hakuun vaikka "laskin" niin löytyy kyllä ja voit vetää sen vaikka siihen alapalkkiin.

Jos jostain nettisivuilta ladannut jotain sontaa niin olet varmaan saanut haittaohjelman, että olisi varminta asentaa Windows uusiksi

• Laskin-Laskin

Missä helvetistä se laskin tai haku on?
        Ehkä olen uusavuton, mutta ei se tieto minua paljon auta.
        Minä en kyllä kumpaakaan löydä.
        Sorry !

• Laskin-Laskin kirjoitti:

Sorry !

Haku on siinä suurenlasikuvakkeessa.

• Laskin-Laskin kirjoitti:

Sorry !

Muista kuitenkin se, että jos olet jotain outoja ohjelmia käynnistänyt nettisivuilta, että asennat sen Windowsin uusiksi. Mitään tuntemattomia ohjelmia ei pidä ikinä käynnistää.

• Windows
        M-Kar kirjoitti:

Muista kuitenkin se, että jos olet jotain outoja ohjelmia käynnistänyt nettisivuilta, että asennat sen Windowsin uusiksi. Mitään tuntemattomia ohjelmia ei pidä ikinä käynnistää.

Ja lisään ite vielä tähän että kannattaa katsoa ensin Windows-kaupasta ja sitten netistä luotettavasta sivustosta esim. Valmistajan/kehittäjän sivulta.

• Laskin-Laskin

" Onhan siinä se laskin " SIIS MISSÄ SIINÄ ?

• Windows
        Laskin-Laskin kirjoitti:

" Onhan siinä se laskin " SIIS MISSÄ SIINÄ ?

Jos et löydä hakua niin avaa windows käynnistävalikko ja rupeet näppäimistöllä kirjoittamaan ja haku avautuu vierestä automaattisesti jos et sitä satu näkemään...

• Anonyymi

Eihän windowsin laskin edes laske oikein!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän windowsin laskin edes laske oikein!

Miten niin ei laske?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin ei laske?

47 47 / 2=70,5 1 1 1/3=2,333333333333333

• Anonyymi
        Laskin-Laskin kirjoitti:

Sorry !

w10 ei toimi.

• Anonyymi
        Laskin-Laskin kirjoitti:

Sorry !

(>ლ)
        Nytkö se alkoi?
        Windows katastrofi?

• Laskin-Laskin

No niin. nyt täytyy luovuttaa. Ei sieltä mitään suurennuslasia tai muuta apua minulle löydy.
        Mulla on ollut tietokone yli 10 vuotta ja aina olen oppinut, mutta ei nyt.
        Kiitos.

• Kuinkahan nämä uusavuttomat pärjäisivät jos pitäisikin alkaa työskentelemään DOS:lla? Kun ei näköjään osata/viitsitä tehdä paria hiiren klikkausta!

• iSpy

Vaka vanha Våinämöinen laski laulellen vesiä, siitä piika pikkarainen katsoin pitkin pill...... ... . En viitsi tuota jatkaa koska sanat ovat aika härskit.
        Siksi minulla onkin pöydällä vanha nelilaskin joka käynnistyy yhdellä näpäytyksellä.

• Anonyymi

Osaatko itse CP/M:llä työskennellä?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

CP/M työskentely on samallaista kuin Dosilla. CP/M oli 8 bittinen dos.... ;D
        Myöhemmin DR DOS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Windowsin asemamerkinnnät on edeleen peräisin CP/M:stä
        A:
        C:
        YMS...

• Kuinka-sitten

Älä täältä mitään kysele. Et apua saa.
      Sä saat tällaisia vastauksia, että sieltäähän se löytyy. Tai jotain sellaista. Miäkään en löydä omasta Asus-läppäristä mitään windows käynnistävalikkoa.

• hopotioih

Olisit sitten itse kertonut.

• Onko sinulla Windows 10?

Onko se tablettitilassa vai työpöytätilassa?

• En viitsi alkaa rautalangasta vääntämään asiaa, joka löytyy ihan omatoimisesti jos vain vähääkään viitsii. Tuolla on videopätkä aloitusnäytöstä ja kyllä siellä se laskinkin vilahtaa. Revi siitä!
      https://www.microsoft.com/fi-fi/windows/emulator

• Tuosta linkistä ei avaudukaan ihan suoraan se video. Pitää vielä painaa "Mukauta tietokonettasi" ja sitten vielä "Organisoi aloitusnäyttösi"

• helposti löytyi. painoin "windows nappia" (tuttu tietokoneista noin 15 vuoden ajan) ja kirjoitin LASK niin johan löytyi

• Anonyymi

Painaapa Windows nappia tai kirjoittaa suurennuslasi riville ei laskin avaudu

• Anonyymi

Laskin on vuoden 2019 versioissa Microsoft Storen jakama tuote. Jos olet poistanut Storen, niin sinulta puuttuu Laskin ja monta muuta ohjelmaa.

Jos käytät laskinta vain vähän, niin älä turhaan asenna ohjelmaa, vaan laske netissä online-laskurilla:

https://www.google.com/search?q=online calculator

1 1=2 edelleen

• eino_oskari

Tässä ketjussa jo aloitus on trolli, heti linuksin hehkutusta. Kun linuxpelleillä ei ole oikein paukkuja muuten niin pitää sit keksii tälläsii.

• Anonyymi

väärin laskeva laskin, Poista koko windows.

• Anonyymi

Laskee pieleen kuin muusakin windowsissa kaikki on perseestä!

Ps. Tutkimuksien mukaan Windows on kaikkein haavottuvaisin käyttöjärjestelmä jossa on eniten aukkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      62
      7749
    2. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      47
      4426
    3. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      26
      4125
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      106
      1956
    5. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      120
      1810
    6. Haluan sinua mies, aivan stanasti.

Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav
      Ikävä
      72
      1137
    7. NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?

Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt
      Maailman menoa
      294
      1133
    8. IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024

Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.
      Sanaristikot
      94
      1116
    9. On hyvä nainen

Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht
      Ikävä
      80
      962
    10. Ymmärtääkö miehet

Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti
      Ikävä
      115
      853
    Aihe