Velkaa eri paikkoihin noin 35 000€ ja saisin 20 000€ veljeltä lainaa osan maksuun - onko siinä mitään järkeä? Velkaneuvojalle on aika, mut siihen on puoli vuotta aikaa melkein ja haluisin asian jo etenevän. Lopun velan maksaisin osissa takaisin, mutta mikä on pienin määrä mitä voi maksaa kuussa takaisin velkoja?
Onko järkeä?
3
141
Vastaukset
- nokannatta
No riippuu aivan lainaehdoista. Jos nuo 35000 euroa on otettu pikavippifirmoilta niin tuskin veljesi yhtä kaameaa korkoa ja lyhyitä takaisinmaksuaikoja vaadi. Tee kumminkin kunnon lainasopimus veljen kanssa ja pidä kunniaasiana maksaa hänelle säntellisesti.
Jos veljesi suostuis lyhennysvapaaseen vuoteen voisit kaikilla ylimääräisillä rahoilla keskittyä maksamaan pois noita muita laskuja. Vuodessa pääsee eroon vaikka 10000 eurosta jos saat jonkinlaista palkkaa. Aloita pienimmistä yritä päästä mahdollisimman monesta eroon. isot korkeakorkoiset vipit kannattaa päästää perintään (esim Ferratum) ja sopia säntillinen kuukausimaksu. Korko nimittäin tippuu yli sata pinnaa ja säästät 2000 euron lainassa toista tonnia. Maksat niin paljon yksittäisiä velkoja pois kuin suinkin saat veljesi antamalla summalla. Jäljellä jää ehkä muutama velka(ehkä ne suurimmat) jonka voit päästää perintään ja sopia heidän kauttaan uusi maksusuunnitelma(tästä ei sitten saa lipsua) ja lopuksi tärkein eli makselet veljellesi takaisin sovitus kk-erän verran. Jos jostain syystä et pysty hoitamaan näitäkään velkoja(työttämyys, sairaus) niin menee sitten uo:oon asti mahdollisimman vähän yksittäisiä velkoja. Etkä enää ota velkaa, ehkä vapaaehtoinen maksuhäiriömerkintä olisi paikallaan. Voisi olla jopa veljesi suosittelema/vaatima ehto hänen antamille rahoille. Mistään määristä ei kukaan osaa sanoa, yleensä perintäfirmojen suosimat maksusuunnitelma ajat vaihtelevat 6kk-12kk, toki riippuu ihan velan suuruusluokasta.
- jim_ray
Tarvitsetko lainaa? Haluatko maksaa pois velkaa? Oletko taloudellisia sotku? Sinun ei tarvitse varoja aloittaa oman yrityksen? Onko sinulla pieni luotto pisteet ja sinulla on vaikeuksia saada pääomalainan paikallisten pankkien tai muiden rahoituslaitosten? olemme oikeutettuja & akkreditoitu laina lainanantaja. Olemme tehdä ulos hyvän laina kaikenlaisen erittäin nopea ja helppo tapa, henkilökohtainen laina, Home Loan, opintolainaa, Business Loan, sijoittajasuhdejohtaja laina, autolainan, velkajärjestelyihin. lopettaa etsinnän ja ota yhteyttä postitse: [email protected] paras ja vakuutena lainan tänään
Huomautus: Kaikki Vastaukset tulee lähettää: [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814