Kapin sotilasansiomitali onkin piraatti.
Hän itse sen itselleen myöntänyt. Pääsi toimistossa kähveltään sen.
Kun numeointia ei hänen mitalissaan ole.
Myöntämis paperit helppo tehdä.
Voi kristus kun naurattaa
25
135
Vastaukset
- Tunteesta.toiseen
Hyvä kun välillä naurattaakin, niin ei tarvitse koko ajan postilaisten lakosta itkeä.
- Sanovat
Nauru pidentää ikää
- Toimisto-Aun.etuja
Voiko itse myöntää itselleen mitalin?
Mikä siinä,kun valmiit paprut siinä nenän alla.- heh.heh
Ylensihän Halonenkin miehensä Yliluutnantiksi.
- JombenrakasKpäälikkö
Jos on tarpeeksi härski tstoau niin kyllä onnistuu.
- Kuvaa_odotellaan
Tiettävästi itselleen ei mitalia voi myöntää, mutta sellaisen voi ostaa. Odottelemme parhaillaan kuvaa majurin ostomitalista.
- Onhan.se.paperilla
Kuvaa_odotellaan kirjoitti:
Tiettävästi itselleen ei mitalia voi myöntää, mutta sellaisen voi ostaa. Odottelemme parhaillaan kuvaa majurin ostomitalista.
Kyllä kapi paprua näytti, millä oli mitalin saanut.
Järjestysnumero puuttuu, itse niin sanoi. Sanoi olevan ilman numeroa.
Tuskin silloin aito on.
- Toimitus_viivästyy
Jo viikko on kulunut majurin lupauksesta laittaa palstalle uusi kuva "siitä oikeasta asepuvusta ja mitalista". Kuvaa ei näy. Ilmeisesti ylijäämävarastosta tilattu puku lojuu lakon vuoksi postissa ja siksi kuvakaan ei päivity uuteen.
- Pyjama.ja.myssy
Huomenna se kuva?
- Piraatti-
>>Jassoo. Sinulle on siis myönnetty oikein erikoislaatuinen sotilasansiomitali, numeron kanssa. Lienee ainutlaatuinen. Minun saamani mitalin takana ei ole numeroa. Ei sitä ole siinä kunniakirjassakaan, jolla mitali myönnettiin. Siinä on ylimpänä sen mitalin kuva punakeltaisine nauhoineen ja teksti:
Sotilaallisista ansioistanne olen myöntänyt teille
kapteeni Jorma Kalevi Korhonen
SOTILASANSIOMITALIN
Helsingissä, 4.päivänä kesäkuuta 1980
Puolustusvoimain komentaja
Kenraali Lauri Sutela (nimen päällä omakätinen allekirjoitus)<<- KutsuTuliLinnanJuhliin
Kapin mitalin aitoutta ei ole syytä epäillä. Majuri ei ole saanut ansiomitalia, koska majuri on mielikuvitushahmo.
- Jombenrakasjohdolt
Noita mitaleita on joka vuosi jaettu suuri määrä. Saaminen ei kuitenkaan perustu mihinkään erityisansioon vaan se voidaan myöntää lähes vaikka "ukko mustalaiselle".
- ValdeAllan
Jombenrakasjohdolt kirjoitti:
Noita mitaleita on joka vuosi jaettu suuri määrä. Saaminen ei kuitenkaan perustu mihinkään erityisansioon vaan se voidaan myöntää lähes vaikka "ukko mustalaiselle".
Melkein mustilaiselle se toki annettiinkin Jorman tapauksessa.
Haista vittu!
- Erehtyyhän.sitä
Katsoin ensin, että Seppo käynyt kauneuskirurgilla.'
Laittanut koukut takaraivoon, ja siihen painot.
Mutta olikin kuva vähän komeammasta uroosta. - Sehän.käy
heh..heh..komamari kiroilee.
- On.kiinnostusta
Majuri on saattanut toivoa joulupukilta uutta mitalia kadonneen tilalle. Pukin kontista voisi myös löytyä YK-raportti, EU:n vastaus ja karvahattuun uusi kokardi.
- Leikkimajuri.sekaisin
Leikkimajuri on kokonaan lopettanut mussuttamisen mitaleistaan ja sotilasansioistaan. Oli varmaan kova pala, kun palstalaiset paljastivat leikkimajurin olevan feikkimajuri joka mielikuvituksen turvin ylentää itseään milloin majuriksi ja milloin ylioppilaaksi.
- Varmaan.paras.YO
Niin ..Kapi kertoi olevansa melkein majuri.
Kunhan vaan olisi viitsinyt sen ottaa vastaan.
Eipä tosiaan ole nyt mitaleitaan näytellyt.
Onko Kapi ylioppilas ? - FaktaaKehiinPankolle
Varmaan.paras.YO kirjoitti:
Onko Kapi ylioppilas ?Ainakaan minun silmiini ei ole osunut muuta kuin, että kapi on kertonut olleensa kapteeni. Mitaleissa näkyy silloin tällöin olevan, itsenäisyyspäivänä esimerkiksi. Tietääkseni kapi ei ole ylioppilas. Mutta varmasti on eläkeläinen jota täällä tuntuu moni kadehtivan.
- Nämä.oli.välikappaleita
FaktaaKehiinPankolle kirjoitti:
Ainakaan minun silmiini ei ole osunut muuta kuin, että kapi on kertonut olleensa kapteeni. Mitaleissa näkyy silloin tällöin olevan, itsenäisyyspäivänä esimerkiksi. Tietääkseni kapi ei ole ylioppilas. Mutta varmasti on eläkeläinen jota täällä tuntuu moni kadehtivan.
Mitä kapi tehnyt itsenäisyyden eteen ?
SDP sama joka hyökkäsi asein omaa maata vastaan 1918
jakoi sitten sitten kapteenin arvoja. Ehdolla, että on he sitten
SDP ehdokkaana , vetämässä varuskunnasta ääniä punikeille. - MaissiPerärAUJombenJOHT
FaktaaKehiinPankolle kirjoitti:
Ainakaan minun silmiini ei ole osunut muuta kuin, että kapi on kertonut olleensa kapteeni. Mitaleissa näkyy silloin tällöin olevan, itsenäisyyspäivänä esimerkiksi. Tietääkseni kapi ei ole ylioppilas. Mutta varmasti on eläkeläinen jota täällä tuntuu moni kadehtivan.
Kuka sinnuu jälkijättöistä kadehtisi? HO HOO, HO HOO!
- majureitten
Varmaan.paras.YO kirjoitti:
Onko Kapi ylioppilas ?Voisitko "majuri" laittaa kuvan ansiomitalistasi? Siitä samasta, joka hävisi ulkovaraston siivouksen yhteydessä. Katsoisimme myös erittäin mielellämme kuvia metsätien avajaisista ja lukisimme infoa metsätien avajaisiin tulleista paikallisista metsäherroista.
- 1918-pakkomiellemajuri
Nämä.oli.välikappaleita kirjoitti:
Mitä kapi tehnyt itsenäisyyden eteen ?
SDP sama joka hyökkäsi asein omaa maata vastaan 1918
jakoi sitten sitten kapteenin arvoja. Ehdolla, että on he sitten
SDP ehdokkaana , vetämässä varuskunnasta ääniä punikeille.Miten ihmeessä sinä pankkomajuri pääsit kepun ehdokkaaksi eduskunta- ja kuntavaaleihin? Kerro myös miten anonyymia voi äänestää.
- Melkien.vain.sanoi
1918-pakkomiellemajuri kirjoitti:
Miten ihmeessä sinä pankkomajuri pääsit kepun ehdokkaaksi eduskunta- ja kuntavaaleihin? Kerro myös miten anonyymia voi äänestää.
Ei Kapi ollut majuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174466
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261414Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201001
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19985- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914