Tekis muuten hyvää sullekki!!! Älä jaksa tukkia noilla lapsellisilla viesteillä koko palstaa! En kyllä tippaakaan ihmettele ettei Anne lämpene sinulle
Risto hanki jo ELÄMÄ!
6
207
Vastaukset
- ex-morkkis
olen samaa mieltä mutta lapsellista käytöstä en nää, ei herjaa ketään. vaikka nyt ristiin puhukiin ja tunteilla leikkii. en usko että Anne lämpiää ristiriitaisillle asioihin. ikävä kyllä nyt puolustan sitä vaikka se lähettää liikaa viestiä annelle, eikä puhu niille jotka tavottaa hänet.
Kukaan ei tykkää minusta.....
:(- YksiAnne
Miksi ei tykkäisi, ottaisit vain vähän erilaisen lähestymistavan
- ex-morkkis
jaahas en siis ollutkaan ystäväsi vaikka puolustin, tuo korkki piti pysyä kiinni.
- ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
jaahas en siis ollutkaan ystäväsi vaikka puolustin, tuo korkki piti pysyä kiinni.
en vaan ole annesi joten olet ärsyttävä kun hoet sellaisesta ihmisestä joka ei halua sinua sinun sanomisen mukaan. vähän kuin tekisit itsellesi kuoppaa mihin hyppää ja en tykkää silloin käytöksestäsi ja sinun takia heivasin nikkini monen vuoden nikkini. en tykkää itsetuhoisuudesta.
- ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
en vaan ole annesi joten olet ärsyttävä kun hoet sellaisesta ihmisestä joka ei halua sinua sinun sanomisen mukaan. vähän kuin tekisit itsellesi kuoppaa mihin hyppää ja en tykkää silloin käytöksestäsi ja sinun takia heivasin nikkini monen vuoden nikkini. en tykkää itsetuhoisuudesta.
kumminkin takiasi palasin.olen sitten niin väärä ihminen sulle ystävänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että319639Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542